Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για προωθητικές ενέργειες ασφαλιστικών πλατφορμών που παραπλανούν τον καταναλωτή. Σύμφωνα με την ΕΑΔΕ, νέοι πελάτες δελεάζονταν με δώρα ή προνομιακές υπηρεσίες, με την προϋπόθεση της αγοράς ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Η πρακτική αυτή, εκτός του ότι παραβιάζει τους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας (Ν.4583/2018), ενδέχεται να οδηγήσει τους καταναλωτές σε επιλογές που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες. Η ΕΑΔΕ έχει ήδη αποστείλει εξώδικη επιστολή στην εταιρεία και καταγγελία στη Διεύθυνση Εποπτείας Επαγγελματικής και Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΕΙΑ), ζητώντας την άμεση ανάκληση της πρακτικής.
Το μήνυμα προς τους καταναλωτές είναι σαφές: οι ασφαλιστικές επιλογές δεν πρέπει να καθορίζονται από προσωρινά κίνητρα, αλλά από την ουσιαστική αξιολόγηση καλύψεων και κόστους. Παράλληλα, η αγορά χρειάζεται διαφάνεια και επαγγελματική δεοντολογία, ώστε η εμπιστοσύνη στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης να παραμένει ακέραιη.













