Σε μια εποχή που οι φυσικές καταστροφές γίνονται όλο και πιο συχνές και απρόβλεπτες, η Εθνική Ασφαλιστική αναδεικνύει τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης ως βασικού «κόφτη κινδύνων» για κάθε νοικοκυριό.
Με τη νέα της καμπάνια «Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας», η εταιρεία επιχειρεί να αλλάξει τη νοοτροπία των Ελλήνων απέναντι στην πρόληψη και την προστασία της περιουσίας τους. Όπως επισημαίνεται σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, 8 στα 10 σπίτια στην Ελλάδα παραμένουν απροστάτευτα από φυσικές καταστροφές, παρά τη συχνότητα και την ένταση φαινομένων όπως πλημμύρες, πυρκαγιές και σεισμοί.
Η Εθνική Ασφαλιστική χαρακτηρίζει την ιδιωτική ασφάλιση όχι απλώς ως επιλογή, αλλά ως «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία, σταθερότητα και ασφάλεια σε κάθε ανατροπή. Μέσα από το μήνυμα αυτό, τονίζεται η ανάγκη να δούμε την ασφάλιση όχι μόνο ως κάλυψη σε περίπτωση ζημιάς, αλλά ως επένδυση στην ψυχική μας ηρεμία και στην ανθεκτικότητα της κοινωνίας.
Η καμπάνια συνοδεύεται από ενημερωτικό υλικό που εξηγεί αναλυτικά τις καλύψεις της ασφάλισης κατοικίας απέναντι σε φυσικά φαινόμενα (σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα, θύελλα κ.λπ.), ενθαρρύνοντας τους πολίτες να αναθεωρήσουν τη στάση τους απέναντι στον κίνδυνο.














