Για ακόμη μια φορά η Allianz επιβράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας, διοργανώνοντας ένα ταξίδι τριών ημερών στη Ρώμη.

Η περίσταση αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για την ενίσχυση των επαγγελματικών σχέσεων, με ταυτόχρονη εξερεύνηση κάποιων από τα πιο εμβληματικά σημεία της Αιώνιας Πόλης.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν, μεταξύ άλλων, το θρυλικό Κολοσσαίο, την Πλατεία Ναβόνα με την ατμόσφαιρα της Ιταλικής Αναγέννησης, το Πάνθεον -το πιο καλοδιατηρημένο αρχαίο ρωμαϊκό κτίριο-, το θρησκευτικό και πολιτιστικό κέντρο του Βατικανού και το Καστέλο Σαντ’ Άντζελο, από όπου θαύμασαν τη μοναδική θέα της πόλης.
Σύμφωνα με την εταιρική ανακοίνωση, τα παραπάνω δεν αποτέλεσαν απλώς ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά σπουδαία ευκαιρία για ενίσχυση επαγγελματικών σχέσεων και προώθηση επιχειρηματικών στόχων.
Τους συνεργάτες της εταιρείας συνόδευσαν ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής Στέφανος Μαλαχιάς, ο Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Αποκλειστικής Συνεργασίας, Μεσιτών & Εναλλακτικών Δικτύων Λεωνίδας Γαϊτάνος, ο Προϊστάμενος Marketing & Επικοινωνίας Κώστας Χαλκιώτης και η κα Στέλλα Χατζηκυριάκου, Επιθεωρήτρια Πωλήσεων Αποκλειστικού Δικτύου της Allianz.
Η εταιρεία δηλώνει πως θα συνεχίσει να στέκεται δίπλα στους Συνεργάτες της, δίνοντάς τους τα εφόδια και τα κίνητρα που χρειάζονται για να φτάνουν –και να ξεπερνούν– κάθε νέο στόχο. Άλλωστε η αναγνώριση και η επιβράβευση των ανθρώπων που ξεχωρίζουν είναι στον πυρήνα της φιλοσοφίας της.













