Με πλήθος δραστηριοτήτων ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (6-12 Οκτωβρίου).
Αρχικά, μέσα από ένα διαδραστικό workshop, εργαζόμενοι από την ομάδα Εξυπηρέτησης της ΜΙΝΕΤΤΑ εκπαιδεύτηκαν σε τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν στον πελάτη ακόμη πιο αναβαθμισμένη, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Οι εργαζόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν τις καλλιτεχνικές τους δυνατότητες μέσα από τον διαγωνισμό «Η δική μου Τέχνη για την Εξυπηρέτηση», με αφορμή τον οποίο δημιούργησαν ποιήματα, σύντομες ιστορίες, εικόνες ή και βίντεο κλιπ που συνδέονται με την έννοια της Εξυπηρέτησης. Δοκίμασαν ακόμα τις δυνάμεις τους στο κουίζ «Η Μόνα Λίζα και η Εξυπηρέτηση», εντοπίζοντας παραδείγματα κακής εξυπηρέτησης πελατών και αντιστοιχίζοντάς τα με πασίγνωστους πίνακες ζωγραφικής.
Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας ανακοινώθηκε επίσης η Ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Ασφαλισμένων στη ΜΙΝΕΤΤΑ, η οποία αποτελεί σημαντικό κομμάτι των ενεργειών που υλοποιεί η εταιρεία ώστε να λαμβάνει ανατροφοδότηση.
Τέλος, η Εξυπηρέτηση Πελατών και φέτος γιορτάστηκε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση για τους εργαζόμενους στην εταιρεία και τους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές.
Σε αποκλειστική προβολή στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, οι συμμετέχοντες απόλαυσαν το αριστουργηματικό φιλμ νουάρ του Μπίλι Γουάιλντερ «Διπλή αποζημίωση» (Double Indemnity), με πρωταγωνιστή έναν ασφαλιστή.
Ο θεσμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, ο οποίος διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), αποτελεί για τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική το ετήσιο ραντεβού για γνώση και ψυχαγωγία, πάντα με κύριο άξονα την ανάδειξη της σημασίας που έχει για την εταιρεία η προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης.
Άλλωστε, η εταιρεία ήταν από τους πρώτους οργανισμούς που αξιοποίησαν τη δυναμική της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, λαμβάνοντας ενεργά μέρος σε αυτήν εδώ και μια δεκαετία.