Το insurancemarket συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στους ανθρώπους του, διοργανώνοντας ένα δεκαήμερο εκπαιδευτικό workshop στα γραφεία του. Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα.
Περισσότερο από το 50% του προσωπικού συμμετείχε ενεργά στο workshop, το οποίο βασίστηκε στη φιλοσοφία «Μαθαίνω γιατί Διδάσκω». Οι συμμετέχοντες ανέλαβαν τον ρόλο του εκπαιδευτή για την ομάδα τους, μοιράστηκαν γνώσεις, αντάλλαξαν ιδέες και ανέπτυξαν νέες δεξιότητες μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και πρακτικό περιεχόμενο. Η έμφαση δόθηκε στην ουσιαστική κατανόηση και όχι στην απλή αποστήθιση διαδικασιών.
Όπως αναφέρει ο Χρήστος Συμεωνάκης, Chief Customer Experience Officer του insurancemarket, «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου κάθε μέλος της ομάδας αντιλαμβάνεται τον ρόλο του στην ευρύτερη επιτυχία της εταιρείας. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι εργαζόμενοι συνδέουν το “εγώ” με το “εμείς”, κατανοώντας βαθύτερα πώς οι προσωπικές τους γνώσεις και συμπεριφορές επηρεάζουν την εμπειρία του πελάτη και την κουλτούρα συνεργασίας που χτίζουμε».
Το insurancemarket είναι η No1 online πλατφόρμα ασφάλισης στην Ελλάδα. Με τη χρήση της τεχνολογίας, βοηθά τους καταναλωτές να συγκρίνουν ασφαλιστικά προγράμματα και να επιλέξουν την κάλυψη που ταιριάζει στις ανάγκες τους, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία ασφάλισης.