18.5 C
Athens
Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 12 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στόχος της συμμετοχής ήταν για άλλη μια φορά η ανάδειξη της σημασίας που δίνει η εταιρεία στην εξυπηρέτηση, στη συνεργασία μεταξύ όλων των ομάδων της και η πελατοκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει τη λειτουργία της.

- Advertisement -

Το φετινό motto «Growing together» εκφράζει ακριβώς το γεγονός πως, μέσα από τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ των τμημάτων της, η εταιρεία εξελίσσεται συνολικά, κι αυτό αποτυπώνεται καθημερινά στην εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες και στους συνεργάτες της.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών αναδείχτηκαν οι προσωπικές πορείες εξέλιξης των στελεχών του Eurolife Experience Center (EEC), που αποτελούν απτά παραδείγματα ανταμοιβής, αναγνώρισης και φυσικά επένδυσης στην εκπαίδευση – αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Eurolife FFH.

- Advertisement -

Παράλληλα, ο εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε μια εξαιρετική αφορμή προκειμένου η Eurolife FFH να προσκαλέσει τα στελέχη της να κάνουν έναν απολογισμό των δεξιοτήτων που κατάφεραν να αναπτύξουν τη χρονιά που πέρασε, αλλά και να επικοινωνήσουν το ποιες είναι εκείνες που επιθυμούν να καλλιεργήσουν στο άμεσο μέλλον – μια ακόμα ενέργεια που αποτυπώνει τη δέσμευση της εταιρείας στη φροντίδα για προσωπική πρόοδο των ανθρώπων της αλλά και των ομάδων της συνολικά.

Επιπλέον, μέσα από τη δράση με τίτλο «The Growth Chain», η εταιρεία προσκάλεσε διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας να μοιραστούν τις σκέψεις και τις ιδέες τους για βελτίωση στη ροή των καθημερινών εργασιών, με στόχο τη θετική επίδραση στην εμπειρία του πελάτη. Έτσι, για άλλη μια φορά ενθάρρυνε την ανταλλαγή απόψεων στο εσωτερικό της, ανέδειξε την αξία της συνεργασίας ανάμεσα στις ομάδες της, και ταυτόχρονα συγκεντρώθηκαν ιδέες και προτάσεις που θα βελτιστοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες που την εμπιστεύονται καθημερινά.

Δεν έλειψαν φυσικά οι δράσεις που αναδεικνύουν τη σημασία που έχει για τη Eurolife FFH το wellbeing των ανθρώπων της. Η διοργάνωση ενός τουρνουά air hockey πρόσφερε στιγμές σύνδεσης και διασκέδασης, ενώ, όπως και πέρυσι, η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση εκτός Αττικής για τα στελέχη του Eurolife Experience Center.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες των στελεχών της, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί κάθε χρόνο μια ευκαιρία να αναδειχθεί στην πράξη η έμφαση που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, αλλά και στη σύνδεση και τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της, απαραίτητο συστατικό για την εξέλιξη της εταιρείας και των στελεχών της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Η Carglass® τιμά την εμπιστοσύνη των πελατών στην Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησής τους

Η Ε. Φραγκιουδάκη, Incidence Approval Supervisor, εξηγεί γιατί η εξυπηρέτηση δεν είναι διαδικασία, αλλά σχέση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Λαμπρή επετειακή διοργάνωση για τη συμπλήρωση 80 χρόνων του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

Η εορταστική εκδήλωση ανέδειξε την ιστορική πορεία του Επιμελητηρίου και συγκέντρωσε σημαντικές παρουσίες

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

«Και Αν Συμβεί… Να Ανθίζεις! – Η πρόληψη να σώζει ζωές»: Podcast με καλεσμένη την πρόεδρο της Europa Donna Φ. Πουλακάκη

Μια ουσιαστική και ειλικρινής συζήτηση στο νέο επεισόδιο του podcast, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας Μαστού

Το 4ο Ετήσιο Συνέδριο ΠΑΝΟΡΜΟΥ έρχεται στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

Το συνέδριο της 19ης Νοεμβρίου υπόσχεται μια ημέρα γεμάτη επιτυχία, καινοτομία, πρωτοπορία και συνεργατικότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Καθυστερήσεις στα ραντεβού ογκολογικών ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία λόγω δυσλειτουργιών του νέου συστήματος

Τι καταγγέλλει ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Ιωάννης Τσίμαρης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υγείας

Στα €47 δισ. αυξήθηκε το ενεργητικό των Ελλήνων θεσμικών

Με αυξημένα ενεργητικά, εισροές κεφαλαίων και θετικές αποδόσεις έκλεισε το γ’ τρίμηνο του 2025 - Τι αναφέρει το δελτίο της ΕΘΕ

Λαμπρή επετειακή διοργάνωση για τη συμπλήρωση 80 χρόνων του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

Η εορταστική εκδήλωση ανέδειξε την ιστορική πορεία του Επιμελητηρίου και συγκέντρωσε σημαντικές παρουσίες

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

«Και Αν Συμβεί… Να Ανθίζεις! – Η πρόληψη να σώζει ζωές»: Podcast με καλεσμένη την πρόεδρο της Europa Donna Φ. Πουλακάκη

Μια ουσιαστική και ειλικρινής συζήτηση στο νέο επεισόδιο του podcast, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας Μαστού