back to top
21.4 C
Athens
Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με μια ιστορική αναδρομή που ξεκινά… 3.775 χρόνια πριν, η MINETTA Ασφαλιστική συμμετέχει φέτος για δέκατη συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό που καθιέρωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

- Advertisement -

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας Νίκος Μόσχοβος μοιράστηκε με το κοινό μια ξεχωριστή ιστορία: την αρχαιότερη καταγεγραμμένη γραπτή καταγγελία πελάτη, η οποία χρονολογείται από το 1750 π.Χ. και καταγράφηκε σε πήλινη πλάκα στη Βαβυλώνα. Ένας πελάτης είχε παραπονεθεί για την ποιότητα χαλκού που έλαβε, ζητώντας άμεση αντικατάσταση — μια απόδειξη ότι η έννοια της εξυπηρέτησης και της φροντίδας του πελάτη έχει ρίζες πολύ βαθύτερες απ’ όσο φανταζόμαστε.

«Κάθε χρόνο προσπαθούμε να εκπαιδευόμαστε καλύτερα, να ανανεώνουμε τη δέσμευσή μας και να επιβεβαιώνουμε τη σημασία που έχει η ποιότητα στην εξυπηρέτηση» σημείωσε ο κ. Μόσχοβος, υπογραμμίζοντας πως η εβδομάδα αυτή είναι αφιερωμένη σε όλους τους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά με το χαμόγελο, τη συνέπεια και την αφοσίωσή τους στον πελάτη.

- Advertisement -

Η MINETTA Insurance, πιστή στον θεσμό που διοργανώνει το ΕΙΕΠ, ετοιμάζει και φέτος μια σειρά δράσεων γνώσης και ψυχαγωγίας, θέτοντας στο επίκεντρο την αξία της ανθρώπινης σχέσης με τον πελάτη.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 12 Οκτωβρίου 2025, δίνοντας την ευκαιρία σε εργαζόμενους και συνεργάτες να συμμετάσχουν στη μεγαλύτερη γιορτή της εξυπηρέτησης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Η Carglass® τιμά την εμπιστοσύνη των πελατών στην Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησής τους

Η Ε. Φραγκιουδάκη, Incidence Approval Supervisor, εξηγεί γιατί η εξυπηρέτηση δεν είναι διαδικασία, αλλά σχέση

Συνδέοντας την ασφάλιση σπιτιού με την αξία και την προσωπική του ιστορία!

Η ΜΙΝΕΤΤΑ μάς θυμίζει πως κάποιες αρχιτεκτονικές δημιουργίες δεν είναι απλώς κατοικίες και πως η κάλυψη δεν αφορά μόνο τα τετραγωνικά

Ξεκινά σήμερα το τριήμερο ασφαλιστικό συνέδριο της Sofos Insurance Agency στη Λίμνη Πλαστήρα

Το συνέδριο θα διαρκέσει έως τις 14 Σεπτεμβρίου και φιλοδοξεί να αναδείξει τις τάσεις, τις προκλήσεις και τις καινοτομίες στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΠΟΑΔ για την Ασπίς Πρόνοια: «Μια πληγή που δεν κλείνει»

Για 16 χρόνια ανεμπόδιστης κωλυσιεργίας, ώστε να παρεμποδίζεται το έργο των ανθρώπων της διαμεσολάβησης, κάνει λόγο η Ομοσπονδία

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στήριξε ως χορηγός την ετήσια εκδήλωση του ΣΕΜΑ

Η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα μια πρωτοβουλία που συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια του κλάδου

Η ARAG Hellas στο Διεθνές Sales & Strategy Meeting της ARAG SE στη Μαδρίτη

Η διήμερη συνάντηση είχε ως κύριο θέμα τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εργαλείου ανάπτυξης εργασιών

Η Howden Marine εντάσσεται επίσημα στην INTERCARGO, ενισχύοντας τη θέση της στη ναυτιλία ξηρού φορτίου

Η ένταξη αποτελεί ορόσημο για την εταιρεία, επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη παρουσία της στον ναυτιλιακό κλάδο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

Η ΠΟΑΔ για την Ασπίς Πρόνοια: «Μια πληγή που δεν κλείνει»

Για 16 χρόνια ανεμπόδιστης κωλυσιεργίας, ώστε να παρεμποδίζεται το έργο των ανθρώπων της διαμεσολάβησης, κάνει λόγο η Ομοσπονδία

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στήριξε ως χορηγός την ετήσια εκδήλωση του ΣΕΜΑ

Η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα μια πρωτοβουλία που συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια του κλάδου

Η ARAG Hellas στο Διεθνές Sales & Strategy Meeting της ARAG SE στη Μαδρίτη

Η διήμερη συνάντηση είχε ως κύριο θέμα τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εργαλείου ανάπτυξης εργασιών