back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Ο Κυριάκος Μερελής και το Ε.Ε.Θ. αναλαμβάνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη 89η ΔΕΘ

Η 89η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, η σημαντικότερη επιχειρηματική διοργάνωση της χώρας, φέρνει για πρώτη φορά στο προσκήνιο τον νέο Πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Κυριάκο Μερελή, λίγους μόλις μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, καθώς φέτος το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης αναδεικνύεται σε κεντρικό πυλώνα της συμμετοχής της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ) στη ΔΕΘ, εκπροσωπώντας δυναμικά τον ευρύτερο επιμελητηριακό κόσμο.

Όπως δήλωσε ο ίδιος «η 89η ΔΕΘ είναι η ευκαιρία μας να δείξουμε ότι η Θεσσαλονίκη και το Επιμελητήριο αποτελούν την καρδιά της επιχειρηματικότητας στη Βόρεια Ελλάδα. Με τη στήριξη των επιχειρήσεών μας και τις δυναμικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε, θέλουμε να κάνουμε την πόλη μας σημείο αναφοράς για την καινοτομία και την ανάπτυξη.»

- Advertisement -

Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του Ε.Ε.Θ., το τριήμερο 6–8 Σεπτεμβρίου, έχουν προγραμματιστεί εκδηλώσεις, η Γενική Συνέλευση της ΚΕΕΕ, καθώς και στοχευμένες ενέργειες για την προβολή των τοπικών επιχειρήσεων.  Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας, με επικεφαλής τον Πρόεδρό της, κ. Γιάννη Βουτσινά, αναγνωρίζει τον αναβαθμισμένο ρόλο του Ε.Ε.Θ. και στηρίζει ενεργά αυτή τη φιλόδοξη και ουσιαστική προσπάθεια. Η συμμετοχή του Ε.Ε.Θ. στη φετινή ΔΕΘ σηματοδοτεί το δημόσιο “ντεμπούτο” του κ. Μερελή σε μια κορυφαία θεσμική διοργάνωση. Τα φώτα στρέφονται επάνω του, συνοδευόμενα από θετικές προσδοκίες και εμπιστοσύνη στον ρόλο που καλείται να διαδραματίσει.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί