back to top
32.4 C
Athens
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές μητροπόλεις του Καναδά, το Μόντρεαλ και το Τορόντο.

Κατά την παραμονή τους στο Μόντρεαλ, τη δεύτερη σε πληθυσμό πόλη του Καναδά και κτισμένη στο νησί Μόντρεαλ, οι συνεργάτες της Allianz είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν, μεταξύ άλλων, σε σημαντικά αξιοθέατα και τοποθεσίες, όπως το ιστορικό κέντρο με τα στενά πλακόστρωτα δρομάκια, τον βοτανικό κήπο, το Ολυμπιακό Στάδιο και τον λόφο McGill με το ομώνυμο πανεπιστήμιο. Επίσης, είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν την υπόγεια πόλη, μήκους 32 χιλιομέτρων.

- Advertisement -

Κατά την παραμονή τους στο Τορόντο, τη μεγαλύτερη σε πληθυσμό πόλη του Καναδά και «οικονομική πρωτεύουσα» της χώρας, οι επιτυχόντες περιηγήθηκαν σε κάποιες από τις πιο αυθεντικές γειτονιές της πόλης και επισκέφθηκαν χαρακτηριστικά της σημεία. Είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το εμβληματικό CN Tower, στο οποίο ανέβηκαν στην κορυφή με ασανσέρ σε μια ιλιγγιώδη διαδρομή 58 δευτερολέπτων με ταχύτητα 24 χιλιομέτρων την ώρα και απόλαυσαν θέα 360 μοιρών στην πόλη και gourmet γεύσεις στο εξαιρετικό εστιατόριο στην κορυφή του Πύργου.

- Advertisement -

Φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείπει από το ταξίδι η επίσκεψη στους επιβλητικούς καταρράκτες του Νιαγάρα, ένα από τα πιο εντυπωσιακά φυσικά θαύματα του κόσμου. Στους καταρράκτες, οι επιτυχόντες είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν εμπειρίες αξέχαστες για μία ζωή. Απόλαυσαν το μαγευτικό θέαμα των τεράστιων ποσοτήτων νερού που πέφτουν με εκκωφαντικό θόρυβο, προσέγγισαν με καραβάκι την φαντασμαγορική υδατόπτωση και φωτογράφησαν τη μαγεία της φύσης από κοντά.

Τους 40 συνεργάτες της εταιρίας, συνόδευσαν ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής κ. Στέφανος Μαλαχιάς, ο Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Αποκλειστικής Συνεργασίας, Μεσιτών & Εναλλακτικών Δικτύων κ. Λεωνίδας Γαϊτάνος, η Διευθύντρια Εμπορικού Σχεδιασμού & Οικονομικών κα. Μάρα Θεοχάρη, ο Προϊστάμενος Marketing & Επικοινωνίας κ. Κώστας Χαλκιώτης και η κα. Στέλλα Χατζηκυριάκου, Επιθεωρήτρια Πωλήσεων Αποκλειστικού Δικτύου της Allianz.

Η Allianz, δίνοντας πάντα προστιθέμενη αξία σε κάθε ταξίδι, πραγματοποίησε την καθιερωμένη βραδιά βραβεύσεων και το gala dinner, κατά τη διάρκεια της οποίας οι επιτυχόντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον επόμενο προορισμό, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στο Dubai και στο Abu Dhabi.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz στο πλευρό των Εθνικών Ομάδων Ελλάδας και Κύπρου στο EuroBasket 2025

«Είμαστε δίπλα σε κάθε καλάθι, κάθε άμυνα και κάθε προσπάθεια» τονίζει μεταξύ άλλων η Allianz, Main Event Sponsor της διοργάνωσης

Main Event Sponsor η Allianz Κύπρου στο EuroBasket 2025

H Allianz δίνει το παρών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός που έχει φιλοξενήσει ποτέ η Κύπρος

Η πορεία της Ασφάλισης Υγείας & Ζωής στα στάδια της ζωής μας

Το σημαντικό δεν είναι να έχεις «κάποια» ασφάλιση, αλλά την κατάλληλη ασφάλιση, στη σωστή στιγμή της ζωής σου

Allianz & Ευρωκλινική στο πλευρό των συνταξιούχων του Υπουργείου Οικονομικών: Τι περιλαμβάνει η νέα κάλυψη υγείας

Η πρωτοβουλία του ταμείου συνιστά υπόδειγμα για το πώς μπορεί να κινηθεί η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης ως προς την τρίτη ηλικία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Apeiron Insurance Project στο Monte Carlo 2025: Νέα βήματα στην παγκόσμια αγορά

Προβάλλοντας την καινοτομία και τη στρατηγική συνεργασία ως βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, η Apeiron συνεχίζει να εδραιώνει τον διεθνή της ρόλο

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Apeiron Insurance Project στο Monte Carlo 2025: Νέα βήματα στην παγκόσμια αγορά

Προβάλλοντας την καινοτομία και τη στρατηγική συνεργασία ως βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, η Apeiron συνεχίζει να εδραιώνει τον διεθνή της ρόλο

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια