back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου

«Είναι μια σημαντική και συγκινητική ημέρα. Ένα χρόνιο αίτημα για το αυτονόητο δικαίωμα στην αξιοπρέπεια και τη φροντίδα του κράτους γίνεται πραγματικότητα», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην παρουσίαση της νέας υπηρεσίας του ΕΟΠΥΥ για την αποστολή φαρμάκων κατ’ οίκον.

Ανέφερε ότι μέσα από συστηματική δουλειά η κυβέρνηση βρίσκεται σήμερα σε θέση να εξαγγείλει την καθολική κατ’ οίκον διανομή των φαρμάκων η οποία θα ξεκινήσει από τις 16 Ιουνίου.

- Advertisement -

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι πίσω από κάθε τέτοια πρωτοβουλία κρύβεται πολλή δουλειά. «Θα ξεκινήσουμε στις 16 Ιουνίου με μία συνεργασία με πιστοποιημένη εταιρεία. Ζητούμε από τους πολίτες να εμπιστευτούν αυτό το κανάλι διανομής. Δύο λέξεις συγκρατώ. Αξιοπρέπεια. Δεν είναι αξιοπρεπές καταπονημένος συμπολίτης μας να περιμένει ώρες στην ουρά του ΕΟΠΥΥ.

Η δεύτερη λέξη είναι φροντίδα… Υλοποιεί στην πράξη το ωραίο logo του ΕΟΠΥΥ με τέσσερις ανθρώπους αγκαλιασμένους… Θα φροντίσουμε να είμαστε από πάνω στην υλοποίηση του προγράμματος…», υπογράμμισε.

- Advertisement -

Ο κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε τις ενώσεις ασθενών. «Είστε θεσμοθετημένοι συνομιλητές μας και εκείνοι που μπορείτε να μας μεταφέρετε την πραγματική εμπειρία… Πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε ακόμα πολλά πράγματα ως προς τη δημιουργία του νέου ΕΣΥ», ανέφερε.

Ο πρωθυπουργός έδωσε συγχαρητήρια σε όσους δρομολόγησαν αυτό το πρόγραμμα και ευχήθηκε καλή αρχή στις 16 Ιουνίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διαφωνίες της ΕΕΠΕ στο νομοσχέδιο για τη δημόσια υγεία: Ζητήματα αμοιβών, συνταγογράφησης και ευθύνης

Η Ένωση μεταξύ άλλων ζητά η αμοιβή παθολόγου να μην ενσωματώνεται στις συμβάσεις ΕΟΠΥΥ, αλλά να καθορίζεται όπως στις συμφωνίες με ασφαλιστικές

Ιδιώτες εργαστηριακοί ιατροί προς τον Πρωθυπουργό: «Oικονομικό και επαγγελματικό ολοκαύτωμα»

Οι ιατροί καταγγέλλουν ολοένα διογκούμενα χρέη εξαιτίας τακτικών του ΕΟΠΥΥ

Νέο σύστημα ραντεβού στα νοσοκομεία μέσω του 1566 από 1/10 – Προστίθενται 7 εκατ. ραντεβού

Η κεντρική διαχείριση αποκαλύπτει τα πραγματικά κενά στο σύστημα, ενώ ήδη 70 νοσοκομεία έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα

Ψηφιακή απάτη: Ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει για υποκλοπή στοιχείων μέσω παραπλανητικών emails

Πώς αναγνωρίζονται τα παραπλανητικά μηνύματα - Οδηγίες προς ασφαλισμένους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί