back to top
18.7 C
Athens
Τετάρτη 14 Μαΐου 2025

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Στέλιος Βουγιουκλίδης, Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών, ERGO Ασφαλιστική

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών. Πρόκειται για μια εξέλιξη που προκαλεί εύλογα ερωτήματα, αλλά και ανησυχίες, ιδιαίτερα στο πεδίο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. 

- Advertisement -

Στην ERGO, αναγνωρίζουμε την τεχνητή νοημοσύνη όχι απλώς ως τεχνολογία του μέλλοντος, αλλά μια πραγματικότητα του σήμερα, η οποία συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση και υποστήριξη του ρόλου του διαμεσολαβητή. Δεν πρόκειται, δηλαδή, για έναν «αντίπαλο», αλλά για έναν σύμμαχο, ο οποίος προσφέρει ισχυρά εργαλεία και νέες δυνατότητες, προκειμένου ο επαγγελματίας διαμεσολαβητής να επικεντρώνεται περισσότερο στο ουσιαστικό του έργο της διαδικασίας πώλησης: την ανθρώπινη επικοινωνία, τη συμβουλευτική και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να τονίσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν ήρθε για να αντικαταστήσει τον διαμεσολαβητή, ήρθε για να τον υποστηρίξει, να του δώσει περισσότερα εργαλεία, γρηγορότερες λύσεις και τη δυνατότητα να προσφέρει ακόμα πιο ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες του. 

Στην πράξη, η τεχνητή νοημοσύνη εισάγει νέες δυνατότητες, που βελτιώνουν κάθε στάδιο της ασφαλιστικής διαδικασίας και πώλησης. Μέσω αυτοματοποιημένων ενεργειών, απλοποιεί εργασίες όπως τη δημιουργία προσφορών με προσωποποιημένες προτάσεις σε πραγματικό χρόνο, την έκδοση συμβολαίων και τη διαχείριση αιτημάτων. Παράλληλα, καθοριστικός είναι ο ρόλος της AI στην αξιολόγηση και διαχείριση των κινδύνων. Η δυνατότητά της να αναλύει τεράστιους όγκους δεδομένων και να εντοπίζει μοτίβα και τάσεις που ενδεχομένως να μην είναι ορατά με την ανθρώπινη ματιά, προσφέρει στους διαμεσολαβητές ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημα. Μπορούν έτσι να προβλέπουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους, να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις, που ανταποκρίνονται ακριβώς στο προφίλ κάθε πελάτη. 

- Advertisement -

Επιπρόσθετα, η ενσωμάτωση τεχνολογικών εργαλείων όπως τα chatbots και τα αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών προσφέρουν μία ακόμη επιλογή στην καθημερινή λειτουργία των ασφαλιστικών δικτύων, παρέχοντας άμεσες απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα των πελατών, μειώνοντας αισθητά τον όγκο των τηλεφωνικών επικοινωνιών, γεγονός που επιτρέπει στους διαμεσολαβητές να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο σε ουσιαστικές και στρατηγικές αλληλεπιδράσεις, όπως η παροχή συμβουλών (cross και up-selling) και η περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους, προάγοντας ακόμη περισσότερο τον θεσμό και τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ERGO βασίζεται σε μια ξεκάθαρη φιλοσοφία: «Απλά, γιατί είναι σημαντικά». Για να το πετύχουμε έχουμε ξεκινήσει έναν εκτενή μετασχηματισμό κάνοντας ήδη τα πρώτα βήματα ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να αναβαθμίσουμε τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών όσο και την καθημερινότητα των συνεργατών μας. Παράλληλα, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους διαμεσολαβητές μας, προσφέροντάς τους ενημέρωση και εκπαίδευση πάνω στις σύγχρονες τεχνολογίες, ώστε να κατανοήσουν ότι η επιτυχία στο νέο, ψηφιακό περιβάλλον ανήκει σε εκείνους που θα καταφέρουν να συνδυάσουν δημιουργικά την τεχνολογική καινοτομία με τη δύναμη της ανθρώπινης εμπειρίας και κρίσης. 

Το μήνυμά μας είναι απλό και ξεκάθαρο: Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά την αξία της ανθρώπινης επαφής –την ενδυναμώνει και τη μετατρέπει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μαζί, μπορούμε να προάγουμε τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, ώστε να γίνει πιο εύκολη, πιο έξυπνη, πιο αποτελεσματική για όλους και, κυρίως, πιο ανθρώπινη. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο μετασχηματισμός του ρόλου του μεσίτη ασφαλίσεων

Ο ασφαλιστικός κλάδος, που επί μακρόν βασιζόταν στην ανθρώπινη τεχνογνωσία και κρίση, υφίσταται σημαντική μεταβολή.

“Intelligent Industries”: Oδηγός για τη μεγιστοποίηση της αξίας της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG “Intelligent Industries” θεμελιώνει ένα οδηγό για τη μεγιστοποίηση της αξίας της Τεχνητής Νοημοσύνης

Τριπλή διάκριση για την ERGO Ασφαλιστική

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ERGO Ασφαλιστική στα φετινά Digital Finance Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ Insurance Brokers A.E., μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεσιτείας ασφαλίσεων στην Ελλάδα

ΣΕΜΑ: Διαμαρτυρία για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Την διαμαρτυρία του εκφράζει ο ΣΕΜΑ για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Αλ. Βακάλης / PRIMARY LINK SA: Διττό το πλαίσιο καλύψεων δημοσίων επιβατικών μεταφορών

Υπάρχουν ασφαλιστικές στην αγορά, οι οποίες έχουν σχεδιάσει και εντάξει ειδικές καλύψεις για τις περιπτώσεις ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς

MEGA-deal στην αγορά

H MEGA Brokers ανακοίνωσε μια νέα εξαγορά με στρατηγική σημασία, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Εξαγόρασε την ΝΑΚ Insurance Brokers και το 40% της ΑΜΥΝΑ

ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.: Στόχος εντός του 2025, η ενσωμάτωσή της μέσω συγχώνευσης δια απορρόφησης από τη ΝΑΚ Insurance Brokers A.E.

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ Insurance Brokers A.E., μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεσιτείας ασφαλίσεων στην Ελλάδα

Έρχεται εμφύλιος μεταξύ εργαζομένων του ΕΟΔΥ;

Την αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου ΕΟΔΥ προκάλεσε η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΟΔΥ

ΣΕΜΑ: Διαμαρτυρία για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Την διαμαρτυρία του εκφράζει ο ΣΕΜΑ για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Αλ. Βακάλης / PRIMARY LINK SA: Διττό το πλαίσιο καλύψεων δημοσίων επιβατικών μεταφορών

Υπάρχουν ασφαλιστικές στην αγορά, οι οποίες έχουν σχεδιάσει και εντάξει ειδικές καλύψεις για τις περιπτώσεις ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς