back to top
9.6 C
Athens
Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025

Mία Ασφαλιστική στην Ελλάδα με άριστη προσέγγιση στην επικοινωνία

Μία Ασφαλιστική στην Ελλάδα με άριστη προσέγγιση στην επικοινωνία είναι ο τίτλος του Editorial αυτήν την εβοδμάδα.

Είναι ένας διαφορετικός τίτλος για όποιον διαβάζει συστηματικά τα Editorial του IW.gr, αυτό γιατί θα θέλαμε πραγματικά να σας τραβήξουμε το ενδιαφέρον όχι τόσο από αυτά που γράφουμε εμείς σήμερα, αλλά όσο γιατί θα θέλαμε να μας μιλήσετε από την εμπειρία σας, ίσως και σε ένα επόμενο τεύχος του περιοδικού ή ακόμα και στην ιστοσελίδα, για το πως εσείς θεωρείτε την άριστη επικοινωνία μίας ασφαλιστικής. Και είμαστε σίγουροι ότι όλοι εσείς καταλαβαίνετε για το πόση σημασία έχει η σωστή επικοινωνία με τον έξω κόσμο, όποιος και αν είναι ο κόσμος αυτός.

- Advertisement -

Θα θέλαμε να μάθουμε τι μπορείτε να κερδίσετε από μία σωστή επικοινωνία ή ακόμα και τι μπορείτε χάσετε, γιατί σίγουρα σε μία επικοινωνία μπορεί και κάτι να κάνεις λάθος  από αμέλεια και να χάσεις. Το θέμα είναι ένα λάθος να αναγνωρίζεται και να βελτιώνεται.

Θα θέλαμε επίσης να μάθουμε πως η σωστή επικοινωνία ή ας πούμε μία επικοινωνία με χαρακτηριστικά συνέπειας μπορεί να ωφελήσει στην πώληση ενός ασφαλιστικού προϊόντος.

- Advertisement -

Και τι άλλο ακόμα…. το αν η κουλτούρα του οργανισμού καθορίζει τον τρόπο επικοινωνίας ή οι τακτικές επικοινωνίας διαμορφώνουν τελικά το πρόσωπο του οργανισμού. Μπορεί άραγε μία κακή επικοινωνία να αλλοιώσει το πρόσωπο ή την κουλτούρα ενός οργανισμού;

Σίγουρα, ο τρόπος που επικοινωνούμε καθρεφτίζει και τον οργανισμό μας / την εταιρείας μας και αυτό είναι πολύ ωραίο για αυτό και θα θέλαμε τις απόψεις σας πάνω στο θέμα αυτό. Το να μαθαίνεις είναι πολύ ωραίο.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Του Γιάννη Ρούντου: Ο Πολιτισμός της Επικοινωνίας και η ελευθερία των ΜΜΕ

Η Επικοινωνία είναι ο πλέον αδιάψευστος καθρέφτης του Πολιτισμικού (και Πολιτιστικού, όταν μεταφράζεται με έργο σε υλικές αξίες που μένουν) επιπέδου μιας κοινωνίας.

Η ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρίας TZORTZIS Α.Ε. δημιουργεί 2 νέες θέσεις εργασίας

Η ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρίας TZORTZIS Α.Ε. δημιουργεί 2 νέες θέσεις εργασίας στους Τομείς Υποστήριξης & Πωλήσεων Ασφαλιστικών Προϊόντων.

Allianz: Συμμετείχαμε στο μεγαλύτερο πείραμα στον κόσμο

Επιτυχές βγήκε το μεγαλύτερο πείραμα στον κόσμο. Η ευέλικτη εργασία από ιδέα έγινε πραγματικότητα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα η επικοινωνία. Μέσω των διαδικτύου επικοινωνία και γέννεση ιδεών δεν μπορεί να υπάρξει

Με αλήθειες ή τρικ πωλείται ένα ασφαλιστικό προϊόν

Πωλείται το ίδιο προϊόν: Τριακόσια πενήντα ευρώ, εκατόν σαράντα, μηδέν ευρώ. Διαλέξτε σε ποιον θέλετε να δώσετε τα παραπάνω λεφτά. Πώς αποφασίζεται η τιμολόγηση, για το ίδιο προϊόν τις ίδιες υπηρεσίες;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Με «ασφαλιστικό χρώμα» η ετήσια δεξίωση του Ελληνο-Ολλανδικού Συνδέσμου Εμπορίου & Βιομηχανίας

Την Αθηναϊκή Λέσχη επέλεξε φέτος ο Ελληνο-Ολλανδικός Εμπορικός και Βιομηχανικός Σύνδεσμος  για την καθιερωμένη ετήσια δεξίωσή του

Σύσσωμη η ηγεσία της ΕΑΕΕ στην κοπή πίτας του ΓΔΑ

Πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου 2025 η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης.

Άνοδος 9,8% στην παραγωγή ασφαλίστρων το 11μηνο

Αυξημένη κατά 9,8% εμφανίζεται η ασφαλιστική παραγωγή στο διάστημα Ιανουαρίου - Νοεμβρίου

Η Eurolife FFH δίπλα στο «Μαζί για το Παιδί» και το “SolidarityNow”,

Η εταιρεία στήριξε τον διάλογο για τις εξελίξεις στην επιστήμη της υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με «ασφαλιστικό χρώμα» η ετήσια δεξίωση του Ελληνο-Ολλανδικού Συνδέσμου Εμπορίου & Βιομηχανίας

Την Αθηναϊκή Λέσχη επέλεξε φέτος ο Ελληνο-Ολλανδικός Εμπορικός και Βιομηχανικός Σύνδεσμος  για την καθιερωμένη ετήσια δεξίωσή του

Σύσσωμη η ηγεσία της ΕΑΕΕ στην κοπή πίτας του ΓΔΑ

Πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου 2025 η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης.

ΕΣΗΕΑ: 24ωρη απεργία την Τρίτη

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ)

Άνοδος 9,8% στην παραγωγή ασφαλίστρων το 11μηνο

Αυξημένη κατά 9,8% εμφανίζεται η ασφαλιστική παραγωγή στο διάστημα Ιανουαρίου - Νοεμβρίου

Η Eurolife FFH δίπλα στο «Μαζί για το Παιδί» και το “SolidarityNow”,

Η εταιρεία στήριξε τον διάλογο για τις εξελίξεις στην επιστήμη της υγείας