back to top
19.4 C
Athens
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader για 9η συνεχόμενη χρονιά

…σύμφωνα με τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS

Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.

Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».

Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Ταξίδι επιβράβευσης στη Ρώμη για τους συνεργάτες της Allianz

Η περίσταση αποτέλεσε ευκαιρία για εξερεύνηση εμβληματικών σημείων της Αιώνιας Πόλης, καθώς επίσης προώθηση επαγγελματικών σχέσεων και στόχων

Allianz Olympic Day 2025: Μήνυμα δύναμης, συνεργασίας και ψυχικής ανθεκτικότητας από τα κορυφαία στελέχη και τους αθλητές της Allianz Ελλάδος

Η εκδήλωση τίμησε τον Ολυμπισμό και ανέδειξε ότι η επιτυχία χτίζεται καθημερινά, μέσα από μικρές νίκες και συλλογική προσπάθεια

Η Allianz γιορτάζει το Ολυμπιακό Πνεύμα την Παρασκευή στο Allianz Olympic Day 2025

Εργαζόμενοι, συνεργάτες και φίλοι της εταιρείας θα συμμετάσχουν σε βιωματικές δράσεις ευεξίας, ενώ το παρών θα δώσουν και οι αθλητές της Team Allianz Greece

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interasco: Το πρόγραμμα υγείας «Μαζί» γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό

Για ποια συμβόλαια θα ισχύσει απαλλαγή 10.000 ευρώ ανά έτος αντί ανά περιστατικό

Η προεγγραφή για την εκδήλωση του ΠΣΑΣ και του ΕΕΑ άνοιξε – Κλείστε θέση μέχρι τις 14/11

Νέες τάσεις, κανονιστικές υποχρεώσεις αλλά και ιστορίες έμπνευσης, στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα 20/11 στο Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία»

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Interasco: Το πρόγραμμα υγείας «Μαζί» γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό

Για ποια συμβόλαια θα ισχύσει απαλλαγή 10.000 ευρώ ανά έτος αντί ανά περιστατικό

Kaspersky: Ψώνια με τεχνητή νοημοσύνη για μια ασφαλή Black Friday

Η ανάθεση αγορών και πληρωμών σε «έξυπνους» πράκτορες δημιουργεί νέα περιθώρια επίθεσης - Πώς θα παραμείνετε ασφαλείς κατά τις αγορές σας

Η προεγγραφή για την εκδήλωση του ΠΣΑΣ και του ΕΕΑ άνοιξε – Κλείστε θέση μέχρι τις 14/11

Νέες τάσεις, κανονιστικές υποχρεώσεις αλλά και ιστορίες έμπνευσης, στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα 20/11 στο Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία»

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική «παίζει μπάσκετ» για 5η χρονιά με το Basketaki

Στηρίζοντας περισσότερους από 4.500 αθλητές και 500 ομάδες, η εταιρεία δίνει ώθηση σε μια διοργάνωση που ενώνει και εξελίσσει την ερασιτεχνική καλαθοσφαίριση

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC