back to top
31.8 C
Athens
Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025

Ευρωπαική Επιτροπή: Πρόταση για εκπαίδευση και επανεξέταση στην οδήγηση για τους άνω των 70 ετών 

Μία από τις σημαντικές παραμέτρων των ατυχημάτων στα μεγάλα και όχι μόνο, αστικά κέντρα είναι η μεγάλη έξοδος των ηλικιωμένων στους δρόμους. Η γήρανση του πληθυσμού έχει επιφέρει και έμμεσες επιπτώσεις όπως είναι αυτή της γήρανσης των οδηγών στην Ευρώπη. Αυτό έχει συνέπειες ότι άνθρωποι με μειωμένα αντανακλαστικά και μειωμένες αντοχές στο τιμόνι, άτομα με αυξημένη λήψη φαρμάκων καθώς και οδηγοί που είχαν συνηθίσει σε παλιά αυτοκίνητα και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις νέες οδηγικές συνθήκες έχουν αυξηθεί στους δρόμους της Ευρώπης. Στην Ελλάδα και ειδικά στις ώρες που δεν υπάρχει οδήγηση προς δουλειές ή προς σχολεία, ο αριθμός των ηλικιωμένων οδηγών στο δρόμο είναι σε αναλογία 50 /50 προς τους οδηγούς κάτω των 70 ετών. Αυτό δεν είναι θέμα ηλιακού ρατσισμού αλλά θέμα ασφάλειας προς όλους που μπορεί εύκολα να προληφθεί. Γι’ αυτό και η Ευρωπαική Επιτροπή προτείνει εκπαίδευση και επανεξέταση στην οδήγηση για τους οδηγούς άνω των 70 ετών. Μία πρόταση που είναι μεν αντιδημοφιλής αλλά είναι απαραίτητη. 

Αλλάζει ο ΚΟΚ στην Ελλάδα αλλά τι θα γίνει με την εκπαίδευση των Οδηγών ; 

- Advertisement -

Αλλάζει μέσα στο 2025 ο Κ.Ο.Κ στην Ελλάδα και γίνεται αυστηρότερος ως προς τις ποινές. Όμως το ζητούμενο δεν είναι οι ποινές και η αυστηρότητά τους αλλά κατά πόσο η εκπαίδευση των οδηγών θα είναι σωστή και προσαρμοσμένη στις πραγματικές συνθήκες. Αυτό που όλοι λένε είναι ότι το τρέχον σύστημα εκπαίδευση και η εξεταστέα ύλη είναι παρωχημένες ως προς την εξέλιξη και της κυκλοφορίας στους δρόμους, την ποσότητα των οχημάτων και την τεχνολογική εξέλιξη των αυτοκινήτων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στους οδηγούς (παλιούς και νέους) είναι ότι δεν ξέρουν τι οδηγούν και κυρίως δεν γνωρίζουν τις δικές τους ικανότητες.  

Η μεγάλη αύξηση των ατυχημάτων στους ελληνικούς δρόμους οφείλεται κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες και στην ηδονή του γκαζιού. Όμως ουδείς εκ των νέων οδηγών γνωρίζει ότι η ταχύτητα εξαρτάται και από τον δρόμο. Μπορεί τα 150 χλμ σε έναν ευρωπαικό αυτοκινητόδρομο να είναι ασφαλέστερα από τα 40 χλμ σε ένα μικρό στενάκι στην Αθήνα ή σε κάποια άλλη ελληνική πόλη.  

Σχετικές δημοσιεύσεις

Insurance Europe: Τρεις προτάσεις για την Ένωση Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων

Θετική είναι η Insurance Europe απέναντι στα νέα φιλόδοξα σχέδια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EC) να ιδρύσει την Ένωση Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων

Νομοθετικό πακέτο με στόχο την απλοποίηση των απαιτήσεων που απορρέουν από την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί αειφορίας

Στις 26.02.2025 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε το πρώτο πακέτο νομοθετικών προτάσεών της, το οποίο εντάσσεται στον στόχο της απλοποίησης

Έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή της DAC 9 για τη διοικητική συνεργασία στον τομέα της φορολογίας

Στις 28 Οκτωβρίου 2024, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε πρόταση τροποποίησης της Οδηγίας 2011/16/EE σχετικά με τη διοικητική συνεργασία

Αγαπάμε την ζωή μας;

της Ελενας Ερμείδου Θα προσέξατε ότι η ερώτηση που κάνω είναι ‘αγαπάμε την ζωή μας’ και όχι αγαπάμε τον εαυτό μας που ακούγεται τελευταία από...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων σκαφών αναψυχής

Οι Ασφαλίσεις Σκαφών Αναψυχής αποτελούν ισχυρότατο «μοχλό» ανάπτυξης των εργασιών της αγοράς μας, εμφανίζουσες μάλιστα, αξιοσημείωτη δυναμική

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Απεργία στα ΜΜΕ

Σε απεργία στις 5 και στις 12 Ιουνίου προχωρούν οι δημοσιογράφοι μετά την πρόσκληση των ενώσεών τους.

Ποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξαιρούνται της ασφάλισης για δύο έτη

Η εξαίρεση από την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών για τις επιχειρήσεις δύναται να γίνει και μόνιμη!

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην ΕΡΤ για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Στο θέμα των ασφαλίστρων στα προγράμματα Υγείας που υφίσταται ακόμα ως πρόβλημα της αγοράς αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου

«Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα δύο ετήσια συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για το 2025, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη