back to top
12.8 C
Athens
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Για 8η συνεχή χρονιά η Eurolife FFH γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

“Excellence In Every Contact” το φετινό motto εορτασμού

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στον θεσμό, με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση, καθώς και τη δέσμευσή της να στέκεται καθημερινά δίπλα σε όλους όσους την εμπιστεύονται.

- Advertisement -

Φετινό motto του εορτασμού ήταν το “Excellence In Every Contact”, ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC), που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Από το πιο απλό αίτημα μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα χρειαστούν στην πράξη την στήριξή της, στόχος της Eurolife FFH είναι να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες εκείνων που την εμπιστεύονται, γεγονός που έχει αποδείξει σε δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στο Eurolife Experience Center και παρακολούθησαν από κοντά ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών της εταιρείας, καθώς και τον τρόπο ανταπόκρισης των έμπειρων συνάδελφων τους από το τμήμα του EEC. Μέσα από αυτήν την πρωτότυπη και διαδραστική εκπαίδευση με τίτλο «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», τα στελέχη των υπόλοιπων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής». Παράλληλα, η Eurolife FFH απέδειξε για άλλη μια φορά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της και τη σημασία της συμβολής όλων των τμημάτων στο να νιώθουν οι πελάτες της ξεχωριστοί – κάτι που υπογραμμίστηκε και από μια εκπαιδευτική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικά τμήματα του οργανισμού, με στόχο να τονιστεί η αξία του πελάτη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Eurolife FFH ανέδειξε τη σημασία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της, μέσα από δράσεις που τους δίνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια διασκεδαστική team-building δραστηριότητα που ταυτόχρονα ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας, ενώ η εβδομάδα κορυφώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση των στελεχών του Eurolife Experience Center εκτός Αττικής.

Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH αξία έχει να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της προτίμησής τους. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία που σχεδιάζει και υλοποιεί, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία που δίνει στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς εκείνους που την εμπιστεύονται, καθώς και στους ανθρώπους της που εργάζονται με επαγγελματισμό και συνέπεια καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Με ρεκόρ συμμετοχής η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ

Στο εορταστικό κάλεσμα ανταποκρίθηκαν ανώτατα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, διαμεσολαβητές, συνεργάτες και εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου

Ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων ΠΑΡΟΝ: Επαγγελματισμός με όραμα αλλά και ανθρώπινο πρόσωπο

Παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, συνεργατών και φίλων του ασφαλιστικού γραφείου

Η Eurolife FFH αλλάζει τη ζωή των οικογενειών και κερδίζει τη διάκριση της χρονιάς

Η ασφαλιστική δείχνει τον δρόμο για το πώς οι εταιρείες μπορούν να συνδυάζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη με την ουσιαστική κοινωνική συνεισφορά

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ στέλνει γιορτινό μήνυμα εμπιστοσύνης, συλλογικότητας, ευγνωμοσύνης

Ο Συνεταιρισμός κάνει απολογισμό μιας χρονιάς γεμάτης προκλήσεις, αλλά και σημαντικές στιγμές συνεργασίας, εξέλιξης και κοινών προσπαθειών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB