back to top
11.9 C
Athens
Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025

Affidea: Σύστημα προτεραιότητας για τις «ευαίσθητες» κοινωνικά ομάδες

Ο Όμιλος Διαγνωστικών Κέντρων Affidea, με πίστη στις αρχές για προσβάσιμες υπηρεσίες υγείας, προσφέρει σύστημα προτεραιότητας για τις «ευαίσθητες» κοινωνικά ομάδες πληθυσμού. 

Με στόχο τη βέλτιστη και άμεση εξυπηρέτηση όλων, και με σεβασμό στην ισότητα, φροντίζει για την ισότιμη προσβασιμότητα όλων των πολιτών στις υπηρεσίες υγείας. Στο πλαίσιο αυτό, η εν λόγω γραμμή εξυπηρέτησης, αφορά τους συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ), υπερήλικες, καθώς και γυναίκες σε εγκυμοσύνη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Affidea έχει επεκτείνει τις δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας προς τους εξεταζόμενους, προσφέροντας εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα στο διαγνωστικό κέντρο της Δάφνης (Λ. Βουλιαγμένης 226), αλλά και ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ στους συμπολίτες με προβλήματα όρασης, στο διαγνωστικό κέντρο της Καλλιθέας (Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 260).

Όλα τα παραπάνω αποτελούν δεσμεύσεις ποιότητας για την Affidea. Τα διαγνωστικά κέντρα είναι στη διάθεση του κοινού για να διευκολύνουν την καθημερινότητα των συνανθρώπων μας σε θέματα υγείας, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση, πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία, σύγχρονες υποδομές και υψηλές επιστημονικές δυνατότητες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ποιος φοβάται… τα Χριστούγεννα;

Για κάποιους τα Χριστούγεννα δεν έρχονται πάντα με «χρυσόσκονη», αλλά με άγχος, κούραση και πίεση

Red flags – Πώς να τις αναγνωρίσουμε πριν να είναι αργά

Σε επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις υπάρχουν συμπεριφορές ή μοτίβα που δείχνουν ότι κάτι δεν πάει καλά – και ίσως χρειαστεί να προστατευτούμε

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

ΕΟΔΥ: Συστάσεις για την εποχική γρίπη ενόψει των εορτών

Η νέα γρίπη Κ και η έξαρση που φέτος ήρθε νωρίτερα σε σχέση με τις δύο προηγούμενες χρονιές

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB