Από «ψηφιακό βοηθό» θα μπορούν να αντλούν πληροφορίες οι επιβάτες για ταξίδια με ασφάλεια εν μέσω πανδημίας COVID-19 στο Διεθνές Αερολιμένα Αθηνών. Με στόχο την ενημέρωση και την περιφρούρηση ενός ακίνδυνου ταξιδιού αξιοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα.
Ο «Φίλος» είναι ένα «ζωντανό» εργαλείο πληροφόρησης για τον ταξιδιώτη, ο οποίος θα έχει πρόσβαση στην υπηρεσία μέσα από την ιστοσελίδα του αεροδρομίου www.aia.gr.
Ο «Φίλος» περιμένει ερωτήσεις, σε σχέση με τη νόσο COVID-19, για να δώσει απαντήσεις και να καθοδηγήσει το κοινό, είτε πρόκειται για το ταξίδι, είτε για άλλες υπηρεσίες του αεροδρομίου, είτε για τα μέτρα προστασίας που ισχύουν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Μέσα από την υπηρεσία που εφαρμόζει τη τεχνητή νοημοσύνη ο ταξιδιώτης έχει την ευκαιρία για μια διαδραστική επικοινωνία από την οποία μπορεί να αντλήσει βοηθητικές πληροφορίες γρήγορα και φιλικά.
Όσο το πρόγραμμα «Φίλος» παρέχει βοήθεια στο κοινό, θα εμπλουτίζει και θα αναβαθμίζει βαθμηδόν τη νοημοσύνη του κατά τη διάρκεια της πρώτης, πιλοτικής φάσης της «ζωής» του.
Στην κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τον ψηφιακό «Φίλο» υλοποίησε η ICAP σε συνεργασία με την ελληνική startup εταιρεία SmartRep, χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό ο ψηφιακός βοηθός θα είναι διαθέσιμος σύντομα και σε άλλα ψηφιακά κανάλια, προκειμένου να παρέχει υπηρεσίες άμεσα τους ταξιδιώτες στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα, σε μια παράλληλη υποστήριξης του πλέγματος των υπηρεσιών πληροφόρησης που παρέχει το αεροδρόμιο όλο το εικοσιτετράωρο.
Πηγή: virus.com.gr