back to top
15.9 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Ο A. Cassio Dos Santos στα γραφεία της Generali Hellas

Την ικανοποίηση  της Διοίκησης του Ομίλου για τις θετικές οικονομικές επιδόσεις της Generali Hellas, οι οποίες επιτεύχθηκαν σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, μετέφερε ο περιφερειακός διευθυντής Αμερικής & Νότιας Ευρώπης Antonio Cassio Dos Santos, ο οποίος επισκέφθηκε στα τέλη Ιανουαρίου την Ελλάδα. Το «παρών» στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν έδωσαν επίσης ο Stefano Degrassi, Americas & Southern Europe Area Manager & Finance, και 0 Riccardo Candoni, Area Manager.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η επίσκεψη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει την εμπιστοσύνη του Ομίλου στη διοίκηση της Generali Hellas, καθώς, σε μια περίοδο όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες της Ευρώπης βρίσκονται σε διαδικασία επανεξέτασης της στρατηγικής τους, η Generali έχει χαράξει ήδη μια σαφέστατη πορεία ανάπτυξης, στην οποία συμπεριλαμβάνει και την ελληνική ασφαλιστική αγορά.

- Advertisement -

Κατά την παραμονή τους στην Αθήνα τα στελέχη ενημερώθηκαν αναλυτικά από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Generali Hellas Πάνο Δημητρίου και το management team για τους στόχους της εταιρείας, τις πρωτοβουλίες για την υλοποίηση της στρατηγικής του Ομίλου σε τοπικό επίπεδο και την ψηφιακή αναμόρφωσή της.

Σημειώνεται ότι το 2017 η Generali Hellas πέτυχε αύξηση εργασιών κατά 9% σε σύγκριση με το 2016, με την παραγωγή ασφαλίστρων να ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη να πλησιάζουν τα 10,2 εκατ. ευρώ.

- Advertisement -

«Η συνεχής στήριξη του ομίλου σε όλα τα επίπεδα μας παρακινεί να θέτουμε ακόμη πιο φιλόδοξους στόχους, με σκοπό την παροχή καινοτόμων και αποτελεσματικών ασφαλιστικών λύσεων, σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή», δήλωσε ο κ. Πάνος Δημητρίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.