back to top
17.4 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Στο Μέτσοβο, την πέτρινη καρδιά της Ηπείρου, ταξίδεψε το Αποκλειστικό Δίκτυο της Generali

Τα στελέχη της Εταιρείας που διακρίθηκαν το προηγούμενο διάστημα για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα, μοιράστηκαν μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης που εφαρμόζει ο οργανισμός. 

- Advertisement -

Το Μέτσοβο και την ευρύτερη περιοχή απόλαυσαν οι Συνεργάτες του Αποκλειστικού Δικτύου της Generali, σε μία ακόμη εταιρική απόδραση σχεδιασμένη αποκλειστικά για εκείνους. Η Εταιρεία που επιδεικνύει πάντοτε ιδιαίτερη φροντίδα για τους ανθρώπους της, επέλεξε τον μοναδικό αυτόν προορισμό της Ηπείρου για να φιλοξενήσει και να επιβραβεύσει τους ασφαλιστικούς συμβούλους της για τα αποτελέσματα της ετήσιας παραγωγής τους. 

- Advertisement -

Με τον καιρό να προσφέρεται για περιήγηση στην ηπειρωτική χώρα, το πλούσιο πρόγραμμα περιλάμβανε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και επιλεγμένες ξεναγήσεις προκειμένου οι Συνεργάτες της Generali να ζήσουν μία ξεχωριστή εμπειρία και να μοιραστούν στιγμές μοναδικές και ουσιαστικές με τους συναδέλφους τους και τα στελέχη της Διοίκησης της Εταιρείας. Έχοντας ως αφετηρία το αρχοντικό Μέτσοβο, οι επισκέπτες γνώρισαν τον Πολιτιστικό Χώρο του Ιδρύματος Τοσίτσα και ακολούθως βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις του οινοποιείου όπου παράγεται το φημισμένο κρασί Κατώγι Αβέρωφ. 

Οι μέρες που ακολούθησαν ήταν γεμάτες δράση και ενδιαφέρουσες περιηγήσεις, ξεκινώντας με ράφτινγκ στον επιβλητικό ποταμό Άραχθο και περιήγηση στην πέτρινη πολιτεία των Μετεώρων, για να συνεχιστούν με κυνήγι άγριας τρούφας στην περιοχή της Πίνδου και να κλείσουν με μία επίσκεψη στην μαγευτική πόλη των Ιωαννίνων και το πανέμορφο Νησάκι της λίμνης Παμβώτιδας. Η επιστροφή στην Αθήνα βρήκε τους συμμετέχοντες ιδιαίτερα ενθουσιασμένους με όσα είδαν και μοιράστηκαν με τα υπόλοιπα μέλη της Generali. 

H Εταιρεία σχεδιάζει πάντοτε τα ταξίδια των συνεργατών της με ιδιαίτερη επιμέλεια επενδύοντας στη δημιουργία ισχυρών επαγγελματικών και διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων της καί επιβραβεύοντας με τον τρόπο αυτό την αύξηση της δημιουργικότητας και της αποδοτικότητάς τους. Ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Chief Sales Officer της Εταιρείας μιλώντας κατά το κλείσιμο της εξόρμησης ανέφερε τα εξής: «Το ταξίδι αυτό ήταν μια σπουδαία ευκαιρία για να βρεθούμε όλοι μαζί σε ένα ευχάριστο περιβάλλον και να ανταλλάξουμε, δια ζώσης, σκέψεις και απόψεις σχετικά με τον κοινό μας στόχο. Η αγορά μετασχηματίζεται και υπάρχουν πολλά ακόμη να γίνουν, γι’ αυτό και η μεταξύ μας επικοινωνία πρέπει να είναι ειλικρινής και ανοιχτή. Το σημαντικό είναι να αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες του κόσμου και να εργαζόμαστε πάντοτε στην κατεύθυνση της βελτίωσης των υπηρεσιών μας. Η συνεισφορά των φυσικών δικτύων είναι καίρια στο όραμα της Generali να αποτελέσει Lifetime Partner των ασφαλισμένων της. Αυτό σημαίνει ότι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι είναι -ουσιαστικά- το «πρόσωπο» της Ασφάλισης και γι’ αυτό οι απαιτήσεις προς εσάς είναι πολλαπλάσιες. Εμείς από την πλευρά μας, είμαστε εδώ για να σας στηρίζουμε με κάθε τρόπο, ώστε από κοινού να είμαστε σε θέση -όχι μόνο- να ανταποκριθούμε στις ανάγκες όσων μας επιλέγουν αλλά να είμαστε για εκείνους συνώνυμοι με την ασφάλειά τους.» 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δημιουργική συνάντηση στα γραφεία του Panormos Cluster με την Generali

Η συνάντηση επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και εταιρειών, δημιουργώντας τις βάσεις για νέες κοινές δράσεις

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Ξεκινά το μεγάλο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της Generali – Στόχος η ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους

Συμφωνία με την Goldman Sachs για την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου - Στη Euronext Μιλάνου οι συναλλαγές

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί