back to top
13.8 C
Athens
Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024

Ομίλος Generali: Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System

Το πρόγραμμα Net Promoter System (NPS) του Ομίλου Generali αναγνωρίστηκε, παγκοσμίως, ως ένα από τα πιο εκτενή και επιτυχημένα προγράμματα του είδους του, από τη Medallia – παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του Customer Experience Management, της Συμβουλευτικής και της Ανάπτυξης Λογισμικού – στο πλαίσιο της διοργάνωσης “Experience Europe 2017”, στο Λονδίνο. Στη διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 375 επαγγελματίες, από 25 χώρες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τρέχοντα θέματα, που αφορούν στην εμπειρία των πελατών και στις προκλήσεις της αγοράς.

Το σύστημα Net Promoter επιτρέπει στις εταιρίες να λαμβάνουν ανατροφοδότηση από τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο και να απαντούν, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Το πρόγραμμα NPS του Ομίλου Generali συμπεριλαμβάνει τόσο τους κατόχους ατομικών συμβολαίων όσο και στους εταιρικούς της πελάτες αλλά και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Το NPS αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο, προκειμένου ο Όμιλος Generali να βρει νέους τρόπους ώστε να γίνει μια πιο πελατοκεντρική, ασφαλιστική εταιρία και να προσφέρει στους πελάτες της simpler, smarter, faster- πιο απλές, πιο έξυπνες, πιο γρήγορες λύσεις, καταλαμβάνοντας εξέχουσα θέση στην προτίμησή τους.

Ο Όμιλος έχει εφαρμόσει το NPS σε 54 εταιρίες του, από τον Δεκέμβριο του 2014. Συνολικά, έχουν αποσταλεί περίπου 8 εκ. έρευνες, σε πελάτες και συνεργάτες ανά τον κόσμο, από τις οποίες έχει απαντηθεί μέχρι στιγμής 1 εκ. Η κα Isabelle Conner, Chief Marketing & Customer Officer του Ομίλου Generali, δήλωσε: «Η αναγνώριση αυτή αναδεικνύει τη δουλειά των 54 εταιριών του Ομίλου και τον στόχο μας να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί, μέσω του Net Promoter System.

- Advertisement -

Το να ακούμε τους πελάτες μας, κατανοώντας τις προσδοκίες τους είναι σημαντικό, αλλά το να πραγματοποιούμε το να βελτιώνουμε συγκεκριμένα σημεία των διαδικασιών μας που οι ίδιοι ορίζουν, είναι ακόμη πιο σημαντικό. Έτσι, συμβάλλουμε στη συνολική προσπάθεια στρατηγικής αναδιαμόρφωσης του Ομίλου μας».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Atradius Greece – Αυξάνεται σταθερά η αφερεγγυότητα των επιχειρήσεων παγκοσμίως μετά την πανδημία

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους το πρόβλημα της αφερεγγυότητας στις συναλλαγές επιμένει εντοπίζονται στον πληθωρισμό που παραμένει υψηλός, όπως και στην ακριβή ενέργεια

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 27 Δεκεμβρίου

Συνολικά 1.161.370.323,81 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.744.605 δικαιούχους από σήμερα 23 έως τις 27 Δεκεμβρίου 2024 στο πλαίσιο

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα