back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

“Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και Ασφαλιστική Αγορά: Πρακτικές οδηγίες χρήσης”

Ο ΣΕΣΑΕ ξεκινώντας τον κύκλο εκδηλώσεων που έχει προγραμματίσει για φέτος, σε επίκαιρα θέματα που αγγίζουν την Ασφαλιστική Αγορά,  διοργανώνει την Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024, με ώρα προσέλευσης 17.00΄, ημερίδα με θέμα “Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και Ασφαλιστική Αγορά: Πρακτικές οδηγίες χρήσης” η οποία θα αναδείξει το θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης και πως αυτό το εργαλείο μπορεί να βελτιώσει τις συνθήκες δραστηριότητας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Κύριοι ομιλητές αυτής της εκδήλωσης είναι οι: 

•           Κρασονικολάκης Ιωάννης, Head of Applied Intelligence and Predictive Analytics, Technology Intelligence & Performance, Grant Thornton

- Advertisement -

•           Ξηντάρα Δήμητρα, Cybersecurity, Senior Manager, PWC 

•           Δημητρακόπουλος Γεώργιος, Καθηγητής στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. 

- Advertisement -

Στην ημερίδα μπορούν να συμμετάσχουν τόσο τα Μέλη του Συνδέσμου όσο και τα μη Μέλη χωρίς κόστος συμμετοχής και θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων Α1 της ασφαλιστικής εταιρείας ERGO (Λεωφ. Συγγρού 173, N. Σμύρνη, Τ.Κ. 171 21) στο ισόγειο του Κτηρίου 1.

Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει μπορεί να δηλώσει συμμετοχή μέχρι την 22α Απριλίου 2024  (τηλ.: 210 3008761 & 6948208809 κα Μαίρη Δημοπούλου, e-mail: mary.dimopoulou@sesae.gr ή accounting@sesae.gr) 

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

ΑΙForum25: Διαμορφώνοντας το μέλλον με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Το συνέδριο των AI Catalyst και Ethos Events συνέδεσε τη θεωρία και τη στρατηγική με την πρακτική εφαρμογή της νέας επαναστατικής τεχνολογίας

Κυβερνοασφάλεια και τεχνητή νοημοσύνη στο AIForum25

Οι ομιλητές του σχετικού πάνελ ανέλυσαν πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες άμυνας

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης – D&O Liability από το ΕΙΑΣ

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 11 και την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

Νέο επεισόδιο podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Κ. Λάττα, διασώστη του ΕΚΑΒ

Η Στ. Ζουλινάκη συζητά με τον Κ. Λάττα για τη σημερινή κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους και τα συνηθέστερα λάθη των οδηγών

Νέα ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα από την Υδρόγειο Ασφαλιστική για νέους επαγγελματίες

Η πλατφόρμα συνδυάζει θεωρητικές ενότητες με πρακτικές δοκιμασίες που εστιάζουν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: Αύξηση 2% στα συμβόλαια κατοικίας τον Ιούνιο

Σταδιακά τα συμβόλαια περιουσίας εμπλουτίζονται με το σύνολο των καλύψεων για τα καταστροφικά γεγονότα που προβλέπει ο νόμος

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της