back to top
29 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

Την Τρίτη 24 Απριλίου το νέο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr

Την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 και ώρες 17.00-19.00 θα διεξαχθεί το νέο διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr, με ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα που αφορά όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και έχει τίτλο «DIGITAL MARKETING: Μια λύση στο κλασσικό πρόβλημα εξεύρεσης & προσέγγισης υποψήφιων πελατών». Εισηγητής του webinar είναι ο κ. Χανός Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Τo webinar όπως κάθε φορά είναι εντελώς δωρεάν για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές χάρη στους Χορηγούς Επιμόρφωσης, που είναι οι εταιρείες GLASSDRIVE, ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, QUDOS HELLAS LTD και BETTER LIFE Ασφαλιστικές Υπηρεσίες.

- Advertisement -

Για να συμμετέχετε στο webinar αρκεί μια δωρεάν εγγραφή στο http://insuranceinnovation.gr/seminars/digital-marketing-mia-lysi-sto-klassiko-provlima-exevresis-prosengisis-ypopsifion-pelaton/.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

- Advertisement -

Το webinar έχει ως στόχο, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, στο πλαίσιο είτε του after sales είτε της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει Digital Marketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του Digital Marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO, πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social Media και Blog σε περιβάλλον web2 και web3.
  • Εργαλεία του Facebook και του Linkendin. Μέτρηση της απόδοσης των Social Media.
  • Η χρήση των hashtag.
  • Ποιοι είναι οι Millenials και πως συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πως ενσωματώνονται στα Social Media;
  • Πως θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.

Σχετικές δημοσιεύσεις

GLASSDRIVE: Εξοπλισμένο με 19 μηχανήματα βαθμονόμησης ADAS το δίκτυο καταστημάτων

Το δίκτυο Glassdrive απαρτίζεται από επαγγελματίες τοποθετητές κρυστάλλων με εξειδίκευση και εμπειρία, τοποθετώντας γνήσια ανταλλακτικά και κρύσταλλα Saint-Gobain.

Glassdrive: Με το μεγαλύτερο δίκτυο βαθμονόμησης ADAS σε όλη την Ελλάδα

Με συνολικά 16 μηχανήματα βαθμονόμησης ADAS, η Glassdrive καθίσταται το μεγαλύτερο δίκτυο παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας σε όλη την Ελλάδα - Πολύ σύντομα θα προστεθούν και άλλα μηχανήματα βαθμονόμησης και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη των πελατών του δικτύου Glassdrive.

Glassdrive: Νέο κατάστημα άνοιξε στην Πάτρα

Η  Glassdrive ανακοίνωσε  οτι στα πλαίσια του  επιχειρησιακού πλάνου ανάπτυξης του δικτύου της , υποδέχεται  το νέο  μέλος της  στην Πάτρα, στη Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 99Α.

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Νόμος 5162/24: τι ισχύει για την υποχρεωτικότητα κάλυψης των ΙΧ οχημάτων και των οχημάτων επαγγελματικής χρήσης

Σύμφωνα με τον Νόμο 5162/2024, από 1/6/25 καθίσταται υποχρεωτική η  ασφάλιση επιχειρήσεων και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. 

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές: Oλιστική προσέγγιση ζητούν οι ΜμΕ

Υποχρεωτική έγινε η ασφάλιση αυτοκινήτων και επιχειρήσεων με τζίρο άνω των 500.000 ευρώ από την 1η Ιουνίου 2025, για φυσικές καταστροφές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025