back to top
16.1 C
Athens
Πέμπτη 10 Απριλίου 2025

Την Τρίτη 24 Απριλίου το νέο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr

Την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 και ώρες 17.00-19.00 θα διεξαχθεί το νέο διαδικτυακό σεμινάριο του insurancewebinars.gr, με ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα που αφορά όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και έχει τίτλο «DIGITAL MARKETING: Μια λύση στο κλασσικό πρόβλημα εξεύρεσης & προσέγγισης υποψήφιων πελατών». Εισηγητής του webinar είναι ο κ. Χανός Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Τo webinar όπως κάθε φορά είναι εντελώς δωρεάν για όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές χάρη στους Χορηγούς Επιμόρφωσης, που είναι οι εταιρείες GLASSDRIVE, ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, QUDOS HELLAS LTD και BETTER LIFE Ασφαλιστικές Υπηρεσίες.

- Advertisement -

Για να συμμετέχετε στο webinar αρκεί μια δωρεάν εγγραφή στο http://insuranceinnovation.gr/seminars/digital-marketing-mia-lysi-sto-klassiko-provlima-exevresis-prosengisis-ypopsifion-pelaton/.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

- Advertisement -

Το webinar έχει ως στόχο, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, στο πλαίσιο είτε του after sales είτε της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει Digital Marketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του Digital Marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO, πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social Media και Blog σε περιβάλλον web2 και web3.
  • Εργαλεία του Facebook και του Linkendin. Μέτρηση της απόδοσης των Social Media.
  • Η χρήση των hashtag.
  • Ποιοι είναι οι Millenials και πως συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πως ενσωματώνονται στα Social Media;
  • Πως θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Γιώργος Χανός είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην Επικοινωνία. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης Β. Ελλάδας σε μεγάλο χρηματοοικονομικό όμιλο και Διευθυντής στο Ινστιτούτο Τουριστικής Ανάπτυξης Μακεδονίας της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1.000 σεμινάρια με περισσότερες από 16.000 εκπαιδευτικές ώρες ως Εισηγητής σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Επιστημονικός Συνεργάτης στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Επιστημονικός υπεύθυνος και συγγραφέας σε Website του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. για τα αντικείμενα marketing, management, χρηματοοικονομικά, ασφαλιστικά, πωλήσεις και επικοινωνία. Τακτικό μέλος του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και της ΕΕΔΕ, μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία 18 χρόνια έχει συνεργαστεί με πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πάνω από 250 επιχειρηματικών projects. (Marketing Plans, Sales Action Plans, Recruiting και Training Projects). Συνεργάζεται με το ΕΙΑΣ από το 2006.

Σχετικές δημοσιεύσεις

GLASSDRIVE: Εξοπλισμένο με 19 μηχανήματα βαθμονόμησης ADAS το δίκτυο καταστημάτων

Το δίκτυο Glassdrive απαρτίζεται από επαγγελματίες τοποθετητές κρυστάλλων με εξειδίκευση και εμπειρία, τοποθετώντας γνήσια ανταλλακτικά και κρύσταλλα Saint-Gobain.

Glassdrive: Με το μεγαλύτερο δίκτυο βαθμονόμησης ADAS σε όλη την Ελλάδα

Με συνολικά 16 μηχανήματα βαθμονόμησης ADAS, η Glassdrive καθίσταται το μεγαλύτερο δίκτυο παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας σε όλη την Ελλάδα - Πολύ σύντομα θα προστεθούν και άλλα μηχανήματα βαθμονόμησης και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη των πελατών του δικτύου Glassdrive.

Glassdrive: Νέο κατάστημα άνοιξε στην Πάτρα

Η  Glassdrive ανακοίνωσε  οτι στα πλαίσια του  επιχειρησιακού πλάνου ανάπτυξης του δικτύου της , υποδέχεται  το νέο  μέλος της  στην Πάτρα, στη Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 99Α.

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interamerican: Aνοδικά η παραγωγή, ο πληθωρισμός έπληξε τους κλάδους Ζημιών και Υγείας

Παραγωγή 471 εκατ. ευρώ, κατέγραψε η Interamerican το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που διατίθενται στην έκθεση Φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής

Κοντά στο 1 δις η παραγωγή για την NN Hellas το 2024

Eντυπωσιακές επιδόσεις για ακόμη μια χρονιά κατέγραψε το 2024 η NN Hellas.  Σύμφωνα με την Έκθεση Φερεγγυότητας και Χρηματοοικονομικής

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Interamerican: Aνοδικά η παραγωγή, ο πληθωρισμός έπληξε τους κλάδους Ζημιών και Υγείας

Παραγωγή 471 εκατ. ευρώ, κατέγραψε η Interamerican το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που διατίθενται στην έκθεση Φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής

EUROINS Ελλάδος: Μέγας Χορηγός του 13ου “Kallithea Run”

Η EUROINS Ελλάδος, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, στήριξε τους δρομείς, τους διοργανωτές και τους εθελοντές, ως Μέγας Χορηγός του 13ου “Kallithea Run”

Ελ. Κοκκίνου: Εργαζόμενοι με δεξιότητες και πάθος φέρνουν νέες ιδέες, οδηγώντας την εταιρεία σε ανάπτυξη

Εργαζόμενοι με δεξιότητες και πάθος φέρνουν νέες ιδέες και λύσεις για την αντιμετώπιση προκλήσεων, οδηγώντας την εταιρεία σε ανάπτυξη

LIFE PLAN: Επιβράβευση των συνεργατών για 12η χρονιά, με ένα 4ήμερο ταξίδι στη Σικελία

Η Life Plan επιβράβευσε για άλλη μια χρονιά τους συνεργάτες της που κάλυψαν τον παραγωγικό στόχο, με ένα 4ημερο ταξίδι στη Σικελία.

Το καυτό θέμα της υποχρεωτικότητας στην ασφάλιση περιουσίας για τους ασφαλιστές

Δεν είναι παράλογες οι ανησυχίες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και της ΕΑΔΕ. Εύλογα τους έβαλε σε σκέψη μίας και έχουν προηγούμενα...