back to top
17.8 C
Athens
Κυριακή 20 Απριλίου 2025

Σεμινάριο για το GDPR: Ευκαιρία για ποιοτικό marketing

Ένα 9ωρο σεμινάριο ειδικά για marketers διοργανώνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 21, 23 και 25 Μαΐου, 19.00-22.00, για το πώς θα διαχειρισθούν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR ως ευκαιρία για ποιοτικότερο πελατολόγιο και επικοινωνία με την αγορά.

«Cambridge Analytica, Grindr, MyFitnessPal… είναι μερικές περιπτώσεις καταστροφικής ή ατυχούς στην καλύτερη περίπτωση διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Τέτοιες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός, GDPR για την προστασία των προσωπικών δεδομένων θα αλλάξει τα δεδομένα και στο marketing των επιχειρήσεων.

- Advertisement -

»Το GDPR είναι ευκαιρία να μπει τάξη στα δεδομένα των πελατών, είναι πρόοδος και μέτρο βελτίωσης και όχι τιμωρία ή ακόμη ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ).

- Advertisement -

«Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής».

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιαστεί σε:

  • βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • τακτικές/ενέργειες marketing που επηρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • εργαλεία για την συμμόρφωση με το GDPR
  • βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόρφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR.

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Marketing Managers
  • Media Managers
  • Account Managers
  • Digital marketers
  • E-commerce professionals
  • Social Media professionals
  • Digital agencies
  • Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Βίκυ Ντάλλας, Founder και CEO της εταιρείας κατασκευής web applications 9AM. Σπούδασε στην Αγγλία -Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce- και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com), που βοηθάει στο conversion των ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν e-mails.

Πληροφορίες / εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 2103680907, training@hau.gr

http://digital.hau.gr/seminars/gdpr-and-digital-marketing

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ε.Ε.Α.: Παρουσία των πρώην Πρωθυπουργών Κ. Καραμανλή και Α. Σαμαρά η απονομή των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας

Την εκδήλωση-θεσμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, την απονομή των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας», θα τιμήσουν φέτος δύο πρώην Πρωθυπουργοί

Ανασφάλιστες είναι οι επιχειρήσεις για cyber κινδύνους

Ανασφάλιστες είναι οι επιχειρήσεις για cyber κινδύνους παρά το ότι καλπάζει το χάκινγκ και το έγκλημα στον κυβερνοχώρο.

«Θεομηνία»: Μετά την καταστροφή, πώς μπορούν να στηρίξουν οι κοινωνικά υπεύθυνες επιχειρήσεις;

Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερο, οι τοπικές κοινωνίες, οι άνθρωποι, τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωποι με φυσικές καταστροφές

Ξεκινάνε οι τιμολογήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση

Τα μεγάλα ερωτήματα για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευρώπη Holdings: Τα 68,3 εκατ. ευρώ της ΑΜΚ και οι νέες εξαγορές στον ασφαλιστικό κλάδο 

Προ των πυλών βρίσκεται η κεφαλαιακή αύξηση των 68,338 εκατ. ευρώ, που δρομολογεί η Ευρώπη Holdings, θυγατρική εταιρεία της Intracom.

Νέα εποχή για τη CNP Cyprus που περνά στην Ελληνική Τράπεζα

Aλλάζει σελίδα το ασφαλιστικό τοπίο στην Κύπρο καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της CNP Assurances και της Ελληνικής Τράπεζας

Συνάντηση Κ. Πιερρακάκη με την ηγεσία της ΕΑΕΕ. Τι συζητήθηκε

Στο τραπέζι του διαλόγου βρέθηκαν ο υπουργός Οικονομίας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης και η ηγεσία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

EIOPA: Οι στόχοι και οι σχεδιασμοί για την επίτευξη της απλοποίησης

Στις 8 Απριλίου η EIOPA δημοσίευσε την προσέγγισή της σχετικά με την υποστήριξη του στόχου της ΕΕ για απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Allianz Commercial: Πολιτικοί κίνδυνοι και βία στους 10 κορυφαίους παγκόσμιους κινδύνους

Οι επιχειρήσεις έχουν κατατάξει τους πολιτικούς κινδύνους και τη βία ως τους 10 κορυφαίους παγκόσμιους κινδύνους τα τελευταία τρία χρόνια

Ο εμβολιασμός για την COVID-19 μείωσε τις καρδιακές προσβολές και τα εγκεφαλικά επεισόδια

Οι καρδιακές προσβολές και τα εγκεφαλικά επεισόδια μειώθηκαν μετά τον εμβολιασμό με COVID-19, σύμφωνα με μεγάλη μελέτη.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής

Σε δημόσια ανακοίνωση προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, σύμφωνα με τη νομοθεσία, για την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής

“Eπενδυτική φρενίτιδα” για τα Αμοιβαία Κεφάλαια. Εισροές 18 δισ. ευρώ από τα τέλη του 2018

Αυξάνονται οι εισροές στα αμοιβαία κεφάλαια με αποτέλεσμα το ενεργητικό τους να διαμορφώνεται στα 24 δισ. ευρώ στο τέλος του πρώτου

Ευρώπη Holdings: Τα 68,3 εκατ. ευρώ της ΑΜΚ και οι νέες εξαγορές στον ασφαλιστικό κλάδο 

Προ των πυλών βρίσκεται η κεφαλαιακή αύξηση των 68,338 εκατ. ευρώ, που δρομολογεί η Ευρώπη Holdings, θυγατρική εταιρεία της Intracom.