back to top
18.3 C
Athens
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Σεμινάριο για το GDPR: Ευκαιρία για ποιοτικό marketing

Ένα 9ωρο σεμινάριο ειδικά για marketers διοργανώνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 21, 23 και 25 Μαΐου, 19.00-22.00, για το πώς θα διαχειρισθούν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR ως ευκαιρία για ποιοτικότερο πελατολόγιο και επικοινωνία με την αγορά.

«Cambridge Analytica, Grindr, MyFitnessPal… είναι μερικές περιπτώσεις καταστροφικής ή ατυχούς στην καλύτερη περίπτωση διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Τέτοιες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός, GDPR για την προστασία των προσωπικών δεδομένων θα αλλάξει τα δεδομένα και στο marketing των επιχειρήσεων.

- Advertisement -

»Το GDPR είναι ευκαιρία να μπει τάξη στα δεδομένα των πελατών, είναι πρόοδος και μέτρο βελτίωσης και όχι τιμωρία ή ακόμη ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ).

- Advertisement -

«Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής».

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιαστεί σε:

  • βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • τακτικές/ενέργειες marketing που επηρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • εργαλεία για την συμμόρφωση με το GDPR
  • βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόρφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR.

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Marketing Managers
  • Media Managers
  • Account Managers
  • Digital marketers
  • E-commerce professionals
  • Social Media professionals
  • Digital agencies
  • Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Βίκυ Ντάλλας, Founder και CEO της εταιρείας κατασκευής web applications 9AM. Σπούδασε στην Αγγλία -Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce- και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com), που βοηθάει στο conversion των ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν e-mails.

Πληροφορίες / εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 2103680907, training@hau.gr

http://digital.hau.gr/seminars/gdpr-and-digital-marketing

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ε.Ε.Α.: Παρουσία των πρώην Πρωθυπουργών Κ. Καραμανλή και Α. Σαμαρά η απονομή των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας

Την εκδήλωση-θεσμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, την απονομή των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας», θα τιμήσουν φέτος δύο πρώην Πρωθυπουργοί

Ανασφάλιστες είναι οι επιχειρήσεις για cyber κινδύνους

Ανασφάλιστες είναι οι επιχειρήσεις για cyber κινδύνους παρά το ότι καλπάζει το χάκινγκ και το έγκλημα στον κυβερνοχώρο.

«Θεομηνία»: Μετά την καταστροφή, πώς μπορούν να στηρίξουν οι κοινωνικά υπεύθυνες επιχειρήσεις;

Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερο, οι τοπικές κοινωνίες, οι άνθρωποι, τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωποι με φυσικές καταστροφές

Ξεκινάνε οι τιμολογήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση

Τα μεγάλα ερωτήματα για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης