back to top
28.8 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

H INTERAMERICAN προσφέρει ένα απόλυτα ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Η INTERAMERICAN, από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής, ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαμορφούμενες προκλήσεις, με βάση τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας και το digital marketing. Δημιουργήθηκε ένα νέο σχέδιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων  για κάθε Ασφαλιστικό Σύμβουλο, σε συνδυασμό με την οργάνωση του ψηφιακού γραφείου, ώστε να παραμείνει αναπτυξιακά παραγωγικός και να υπηρετεί την πελατοκεντρική αποστολή της INTERAMERICAN απέναντι σε κάθε ασφαλισμένο: «να τον βοηθά να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα».

Κατά τον Μάιο, ολοκληρώθηκαν 57 εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης για το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων. Το σχέδιο περιελάμβανε 5 καθημερινές πρακτικές εκπαιδεύσεις με role plays και βέλτιστες πρακτικές, που κάλυπταν τις ανάγκες των διαφορετικών ομάδων που συμμετείχαν. Συνολικά, περισσότεροι από 350 Συνεργάτες έλαβαν μέρος σε σύγχρονα virtual classes και live webinars για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογιών εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Στις εκπαιδεύσεις χρησιμοποιήθηκαν οι περισσότερες σύγχρονες  ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας (zoom, το skype, το viber, το messenger). Τα προγράμματα εκπαίδευσης στις ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητες και τρόπους προσέγγισης των πελατών, συνεχίζονται και κατά τον Ιούνιο. Οι επίκαιρες εκπαιδεύσεις βοήθησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εξοικείωσή τους με τη νέα πραγματικότητα, στη διατήρηση ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, καθώς και στη δημιουργία νέων επαφών με δυνητικούς πελάτες. Οι θεματικές ενότητες ήταν:

- Advertisement -
  • Πρακτική στις ψηφιακές πλατφόρμες skype, viber, messenger, zoom
  • Ανάπτυξη δυνατού brand στα ψηφιακά Μέσα
  • Τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας στις επαφές με τον πελάτη
  • Εξυπηρέτηση πελατολογίου με video calls
  • Η πρώτη συνάντηση με δυνητικό πελάτη – αρχές και κατευθύνσεις
  • Do’s & don’ts για καλύτερες βιντεοδιασκέψεις.

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν 8 virtual classes σε 60 υποψήφιους Συνεργάτες για τον  ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και του Ασφαλιστικού Συμβούλου, σήμερα, στην κοινωνία. Επίσης, αναπτύχθηκαν δύο δεκαήμερα προγράμματα προετοιμασίας 50 Συνεργατών για την πιστοποίηση γνώσεων επενδυτικών προϊόντων και 10 εξειδικευμένα virtual classes για 20 νέους Συνεργάτες της. Η πυκνή δέσμη εκπαίδευσης συμπληρώθηκε με 5 e-learning προγράμματα, στα οποία συμμετείχαν 842 Συνεργάτες. Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατέδειξαν ικανοποίηση των Συνεργατών έφθασε στο 94%. Για την INTERAMERICAN, η στρατηγική προτεραιότητα της δημιουργίας νέας εμπειρίας στους ασφαλισμένους της περνά μέσα από την ψηφιακή καινοτομία και τις δυνατότητες ισχυρής αλληλεπίδρασης που υποστηρίζει η ψηφιακή τεχνολογία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Interamerican: Επενδύει πάνω από 5,7 εκατ. στη στήριξη των ανθρώπων της

Μέσα από στρατηγικές πρωτοβουλίες η Interamerican επενδύει μακροπρόθεσμα στη δημιουργία μιας κουλτούρας που ενδυναμώνει τους ανθρώπους της

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

AIForum25: Γιατί οι ασφαλιστές δεν πρέπει να το χάσουν!

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική τάση – έχει ήδη διαμορφώσει σημαντικά την καθημερινότητα και τις στρατηγικές της ασφαλιστικής

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή