back to top
18.3 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

Digital Marketing: Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

Το insurancewebinars.gr, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διοργανώνει το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Digital Marketing: Μια λύση στο κλασικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψήφιων πελατών».

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, ώρα: 17.00-19.00, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο επιχειρήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

- Advertisement -

HANOS GEORGE PROMOCARD

Περιγραφή και σκοπός του webinar

- Advertisement -

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στο πλαίσιο του after sales είτε στο πλαίσιο της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει digital marketing και πώς μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO: Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social media και blog σε περιβάλλον web2 και web
  • Εργαλεία του Facebook και του LinkedIn. Μέτρηση της απόδοσης των social media
  • Η χρήση των hashtags
  • Ποιοι είναι οι millennials και πώς συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πώς ενσωματώνονται στα social media;
  • Πώς θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 €  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Digital Marketing Γ. Χανός_21.03.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική για την επιστροφή στο σχολείο: Μικρά ξεκινήματα, μεγάλα διδάγματα

Η εταιρεία αναδεικνύει εκείνα τα μαθήματα που ξεπερνούν τη σχολική ύλη και γίνονται πολύτιμα εφόδια για μια ζωή

Νέα εκστρατεία υποκλοπής στοιχείων σύνδεσης μέσω Facebook

Από τα τέλη Αυγούστου η Kaspersky έχει εντοπίσει και στην Ελλάδα κακόβουλη εκστρατεία που αξιοποιεί το λογισμικό infostealer StealC v2 και μηνύματα Facebook

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης στις 7 και 9 Οκτωβρίου

ΕΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το webinar για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Στο διαδικτυακό σεμινάριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ρυθμίσεις που τίθενται σε ισχύ από 3/11 και δόθηκαν πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης