back to top
23.3 C
Athens
Παρασκευή 23 Μαΐου 2025

Οι ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της Client IQ

της Ελενας Ερμείδου

Η εσωστρέφεια και η διστακτικότητα είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ασφαλιστικές στην Ελλάδα απέναντι στις εξελίξεις και συγκεκριμένα στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δήλωσε σήμερα ση κα Αλεξάνδρα Χριστοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της Client IQ, (η οποία συνεργάζεται με την Interasco και πρόσφατα έκλεισε και συμβόλαιο συνεργασίας με την ERGO) κατά την παρουσίαση έρευνας με θέμα “Ελληνες και GDPR” που εκπόνησε η εταιρεία σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Focus Bari.

- Advertisement -

Διαβάστε :

Αλ. Χριστοπούλου: Πώς θα κερδίζουν χρήμα οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Σύμφωνα με την κα Χριστοπούλου οι ασφαλιστικές σήμερα επικεντρώνονται στο single customer view, να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη τους, στα core συστήματα, στα CRS και στην τηλεματική.

Οπως, χαρακτηριστικά η ίδια επεσήμανε “στις ασφαλιστικές για παράδειγμα ο κλάδος Γενικών Ασφαλειών μπορεί να μην γνωρίζει αν έχει κοινό πελάτη με το κλάδο Ζωής.

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από την Intelli Solutions και την ClientIQ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω Facebook όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρά ταύτα οι εταιρείες το στοιχείο αυτό το αγνοούν και αυξάνουν τις δαπάνες τους για τα Social Media

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Εξι στόχοι για τις εταιρείες

Οι εταιρείες πρέπει:

  • Να διαφυλάξουν την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
  • Να εφαρμόζουν μεθόδους διαφάνειας
  • Να αξιοποιούν σωστά τα δεδομένα των πελατών τους
  • Να παρέχουν ποιότητα εξυπηρέτησης ανεξαρτήτως καναλιών
  • Να κάνουν συνετή χρήση των διαφόρων καναλιών
  • Να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς. Mερίδιο αγοράς, loss ratio, ενεργητικό, Φερεγγυότητα

Τo 2024 δεν παρατηρήθηκαν αξιόλογες μεταβολές στη διάρθρωση της ελληνικής αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης, με 34 ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Πόσο μετράνε οι ασφαλιστικές έξω;

Πότε οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις θα σηκώσουν το ανάστημα τους για να αποκατασταθεί η εμπιστοσυνη των ασφαλισμένων ;

Oι τοπ 25 ασφαλιστικές παγκοσμίως, με βάση την κεφαλαιοποίηση

Αύξηση κατά κατά 17% στα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια  κατέγραψε η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς (MCap) των

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Καραμανλής – Βενιζέλος στο 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας από Ε.Ε.Α.-Economist

Ανεβαίνει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον γύρω την διοργάνωση του αυριανού 2ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Επιχειρηματικότητας από Ε.Ε.Α.-Economist

Από την INTERAMERICAN, CEO στη Howden Agents ο Τάσος Ηλιακόπουλος

Η Howden ανακοινώνει μία νέα προσθήκη στην ομάδα της, με την ένταξη του Τάσου Ηλιακόπουλου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και κλάδος Υγείας κυριάρχησαν στην έναρξη του Meeting της Ύδρας

Ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης το 25ο Insurance & Reinsurance Meeting το συνέδριο επικεντρώνεται στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Ποιοι δίνουν το παρών στο 25ο Insurance & Reinsurance Meeting

Την Πέμπτη και την Παρασκευή, το 25ο Insurance & Reinsurance Meeting το συνέδριο επικεντρώνεται στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τράπεζες: Ευρεία αναδιάταξη μέσω εξαγορών. «Ντόμινο» στον ασφαλιστικό κλάδο

Μετά την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, το ενδιαφέρον της αγοράς στρέφεται, πλέον, στις απαντήσεις που θα δώσουν τόσο η ΝΝ Hellas

Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα συγκατάθεσης μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet

Σε εφαρμογή τίθεται η τρίτη δυνατότητα παροχής συγκατάθεσης (consent) μέσω του gov.gr και του Gov.gr Wallet.

Ασφαλίζοντας το αύριο…

To 25ο Insurance & Reinsurance Meeting της EAEE στην Ύδρα φιλοξένησε το panel discussion με τίτλο “Insuring Tomorrow

Μέτρα ΤΩΡΑ για τον κλάδο Υγείας

Για όλες τις πτυχές του προβλήματος των ασφαλίστρων υγείας μίλησαν εκτενώς θεσμικοί παράγοντες και στελέχη της αγοράς από την Ύδρα

Καραμανλής – Βενιζέλος στο 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας από Ε.Ε.Α.-Economist

Ανεβαίνει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον γύρω την διοργάνωση του αυριανού 2ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Επιχειρηματικότητας από Ε.Ε.Α.-Economist