back to top
35.2 C
Athens
Τρίτη 8 Ιουλίου 2025

Οι ασφαλιστικές στο μικροσκόπιο της Client IQ

της Ελενας Ερμείδου

Η εσωστρέφεια και η διστακτικότητα είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ασφαλιστικές στην Ελλάδα απέναντι στις εξελίξεις και συγκεκριμένα στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δήλωσε σήμερα ση κα Αλεξάνδρα Χριστοπούλου διευθύνουσα σύμβουλος της Client IQ, (η οποία συνεργάζεται με την Interasco και πρόσφατα έκλεισε και συμβόλαιο συνεργασίας με την ERGO) κατά την παρουσίαση έρευνας με θέμα “Ελληνες και GDPR” που εκπόνησε η εταιρεία σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Focus Bari.

- Advertisement -

Διαβάστε :

Αλ. Χριστοπούλου: Πώς θα κερδίζουν χρήμα οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Σύμφωνα με την κα Χριστοπούλου οι ασφαλιστικές σήμερα επικεντρώνονται στο single customer view, να μάθουν περισσότερα για τον πελάτη τους, στα core συστήματα, στα CRS και στην τηλεματική.

Οπως, χαρακτηριστικά η ίδια επεσήμανε “στις ασφαλιστικές για παράδειγμα ο κλάδος Γενικών Ασφαλειών μπορεί να μην γνωρίζει αν έχει κοινό πελάτη με το κλάδο Ζωής.

Διαβάστε επίσης

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες από την Intelli Solutions και την ClientIQ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Οι καταναλωτές δεν επιθυμούν να ενημερώνονται μέσω Facebook όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρά ταύτα οι εταιρείες το στοιχείο αυτό το αγνοούν και αυξάνουν τις δαπάνες τους για τα Social Media

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Εξι στόχοι για τις εταιρείες

Οι εταιρείες πρέπει:

  • Να διαφυλάξουν την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων
  • Να εφαρμόζουν μεθόδους διαφάνειας
  • Να αξιοποιούν σωστά τα δεδομένα των πελατών τους
  • Να παρέχουν ποιότητα εξυπηρέτησης ανεξαρτήτως καναλιών
  • Να κάνουν συνετή χρήση των διαφόρων καναλιών
  • Να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ψάχνει να τα βρει με τις ασφαλιστικές

Μετά από δύο χρόνια σιωπής οι ιδιωτικές κλινικές δείχνουν ότι κάνουν ένα βήμα πίσω και θέλουν να τα βρουν με τις ασφαλιστικές.

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

Ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε στις 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας

Zητείται έμπειρο στέλεχος ασφαλίσεων αστικής ευθύνης & γενικών ατυχημάτων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» (Όμιλος Intracom), μια ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών

H τριμερής συνεργασία Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές πολύτιμη εμπειρία και κορυφαία πιστοποίηση

1 Platinum, 1 Gold και 1 Bronze βραβείo για το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα Education Leaders Awards 2025 

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ διακρίθηκε με συνολικά 3 βραβεία στα φετινά Education Leaders Awards, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό του ρόλο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

Ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε στις 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας

Ο Γιώργος Γεωργίου στο ΔΣ της Mind The Hack

Ο Γ. Γεωργίου έχει θητεύσει σε Allianz Global Investors, Invesco, Bank of America Merrill Lynch, Deutsche Bank, UBS, ΕΚΤ και FCA

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν

«F1: The Movie»: Πράσινη σημαία σε αγώνα διαδικτυακής απάτης

Η Kaspersky εξηγεί πώς η ταινία «F1» πυροδοτεί παγκόσμιο κύμα διαδικτυακής απάτης με ψεύτικες προβολές και προσφορές παιχνιδιών

Αλλαγές στο σκηνικό της αντασφάλισης το 2025

Εξασφαλίστηκαν κατά τις ανανεώσεις των συμβάσεων καλύτεροι όροι και μειώσεις τιμών προσαρμοσμένες στον κίνδυνο για τις συμβάσεις περιουσίας