back to top
22.3 C
Athens
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025

Άμεση Βοήθεια σε 218.338 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο

Το εύρος των υπηρεσιών της INTERAMERICAN υπογραμμίζουν οι δραστηριότητες της εταιρείας στους τομείς Βοήθειας. Συνεχίζοντας τη σημαντική υποστήριξη των πελατών της στους κλάδους ασφάλισης Υγείας και Αυτοκινήτου με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, συνολικά, στην Άμεση Ιατρική/Υγειονομική και την Οδική Βοήθεια κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, 218.338 περιστατικά. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω των περιοριστικών μέτρων, η ζήτηση των υπηρεσιών κυμάνθηκε στα επίπεδα του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019 (218.141 περιστατικά). Κατά μέσο όρο, ημερησίως, η εταιρεία εξυπηρετούσε με σχετικές υπηρεσίες 1.200 πελάτες.

Η INTERAMERICAN παρουσιάζει στους τομείς Βοήθειας συνεχή βελτίωση και του ειδικού, σύνθετου δείκτη ικανοποίησης πελατών – προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Το Net Promoter Score (NPS) επιβεβαιώνει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ανερχόμενο κατά τον Ιούνιο στις 79,3 μονάδες, με την Οδική Βοήθεια ειδικότερα να σημειώνει NPS 80 μονάδες.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 13.159 συνολικά κλήσεις. Ο τομέας, κομβικός και για τη λειτουργία του εταιρικού συστήματος υγείας με τη Γραμμή Υγείας 1010 ως πύλη υποδοχής περιστατικών, αντιμετώπισε την ανάγκη κρίσιμης διακομιδής από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο σε 23 περιστατικά, τα οποία ήδη ανήλθαν μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο σε 36. Η χρήση ασθενοφόρων του ιδιόκτητου στόλου εξυπηρέτησε 2.570 διακομιδές, ενώ παρασχέθηκαν ιατρικές συμβουλές σε 10.537 περιπτώσεις και εξυπηρετήθηκαν 29 περιστατικά και εκτός Ελλάδος. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία διατηρεί συνεργασίες για παροχή υπηρεσιών διακομιδής από αέρος και με δήμους της νησιωτικής Ελλάδος, έχοντας προσθέσει από το φετινό καλοκαίρι μια ακόμη, με νησί των Κυκλάδων.

Στον τομέα της Οδικής Βοήθειας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο 205.179 περιστατικά. Ενδεικτικά της ευελιξίας των υπηρεσιών είναι τα επιμέρους στοιχεία: η εταιρεία προσέφερε επιτόπου υπηρεσίες σε 58.775 περιπτώσεις και σε 61.768 υπηρεσίες Autohelp. Μετέφερε, επίσης, 69.344 οχήματα και επαναπάτρισε άλλα 15.292.

- Advertisement -

Η τηλεματική στην Οδική Βοήθεια: Drive ON

Ιδιαίτερα σημαντική προστιθέμενη αξία στην Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN και της Anytime αποτελεί, από πέρυσι, η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με την εφαρμογή Drive ON, που είναι διαθέσιμη για κινητά με Android και iOS. Η εφαρμογή κάνει άμεση την επαφή του πελάτη με την υπηρεσία, καθώς η Οδική Βοήθεια της εταιρείας ενημερώνεται χωρίς να απαιτηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και εντοπίζεται αυτόματα η τοποθεσία του καλούντος μέσω GPS. Ο πελάτης πληροφορείται, ταυτόχρονα, για τον χρόνο άφιξης της Βοήθειας και ο ίδιος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία προσέγγισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας (Μάιος 2020), το 96,1% όσων έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Drive ON για την εξυπηρέτησή τους, δηλώνουν ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσουν αν χρειασθεί.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Επίσημος Χορηγός της ΚΑΕ Περιστέρι η Extra Assistance

Κοινό όραμα, η προαγωγή του αθλητισμού και η ανάδειξη των αξιών της ομαδικότητας και της αλληλοϋποστήριξης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Pricefox: Τι ισχύει για τις κάμερες της τροχαίας σήμερα στην Αττική (updated)

Ποιες κάμερες λειτουργούν κανονικά, ποιες πιλοτικά, και ποιες βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης

Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Σοβαρές κυρώσεις για άρνηση αλκοτέστ

Με αφορμή την αυστηροποίηση του ΚΟΚ, η Apeiron Insurance υπενθυμίζει στους οδηγούς τη σημασία της υπεύθυνης οδήγησης

Η Εθνική Ασφαλιστική καταργεί πρόγραμμα με χρόνιες παθογένειες, αλλάζει τα δεδομένα στο αυτοκίνητο

Η Εθνική Ασφαλιστική στοχεύει να ανταποκριθεί με ευέλικτες λύσεις στις ανάγκες της αγοράς και να σταθμίσει το ύψος των προμηθειών

Τρακάρισμα σε πάρκινγκ: Με καλύπτει η ασφάλεια αυτοκινήτου;

Το Pricefox δεν σε βοηθά μόνο να βρεις ασφάλεια αυτοκινήτου, αλλά και να καταλάβεις τι ισχύει σε περίπτωση που τρακάρεις σε χώρο στάθμευσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Check Point: 1.900 κυβερνοεπιθέσεις εβδομαδιαίως ανά οργανισμό τον Σεπτέμβριο – Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Τον αυξημένο κίνδυνο που συνεπάγεται η διάδοση της GenAI αναδεικνύει η τελευταία Παγκόσμια Έκθεση Πληροφοριών Απειλών της εταιρείας

Εξαγόρασε την Aqurance ΑΕ η EY Ελλάδος

Η Aqurance παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα κλινικού, εμπορικού και ψηφιακού μετασχηματισμού σε εταιρείες του κλάδου υγείας και βιοεπιστημών

Ακατάλληλες έως και 40% οι αξονικές τομογραφίες στην Ευρώπη – Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό

Ευρωπαϊκή εκστρατεία ενημέρωσης για την ορθολογική χρήση των απεικονιστικών εξετάσεων πραγματοποιεί η HERCA

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Ραγδαία αύξηση των ασφαλιστηρίων για φυσικές καταστροφές μετά τη νομοθετική υποχρέωση

Tα πρώτα συμπεράσματα από τη σχετική έρευνα της ΕΑΕΕ δείχνουν την άμεση ανταπόκριση οδηγών και ασφαλιστικών εταιρειών