back to top
17.5 C
Athens
Τρίτη 11 Μαρτίου 2025

Το 2022 έκλεισε με σημαντικές επιδόσεις για τη Mondial Assistance

Η ανοδική πορεία της Mondial Assistance συνεχίστηκε και το 2022. Στο σύνολο των Τομέων που δραστηριοποιείται η εταιρία (Automotive, Travel, Health & MDDR), διαχειρίστηκε 679.000 περιστατικά καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. 

Το ποσοστό αύξησης 25% των περιστατικών συγκριτικά με τα στοιχεία του 2021 ήταν αναμενόμενο διότι, αυξήθηκε σημαντικά το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας με την προσθήκη νέων συνεργασιών σε όλους τους Τομείς Δραστηριοτήτων της. 

- Advertisement -

Το γεγονός αυτό καταδεικνύει τη σιγουριά, την αναγνώριση καθώς και την αξιοπιστία που αποπνέει η Mondial Assistance προς τους συνεργάτες της.

Η εταιρία διαθέτει σύγχρονο, ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο, μέσω του οποίου εξυπηρετήθηκαν 1.127.222 κλήσεις εντός του 2022, με Service Level* μεγαλύτερο του 88%. 

- Advertisement -

Παράλληλα, υπήρξε και σημαντικό ποσοστό αναγγελιών μέσω των digital εφαρμογών (Mobile App, IVRtoWebApp, Weblink) που παρέχει η Mondial Assistance στις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Μέσω του ιδιόκτητου στόλου οχημάτων (φορτηγά, van, μηχανές, οχήματα 4×4, κινητά συνεργεία, ηλεκτρικά οχήματα) και των συνεργασιών που διαθέτει σε όλη την ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό, παρείχε εξυπηρέτηση σε σύντομο χρονικό διάστημα σε περιστατικά οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος.

Ενδεικτικά, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αθήνα για τη Φροντίδα Ατυχήματος ανήλθε στα είκοσι τρία λεπτά (23’). 

Η ενσωμάτωση νέων σύγχρονων τεχνολογιών όπως αυτή των RPA’s (Robotic Process Automation), έχει αποφορτίσει και βελτιώσει τους χρόνους εξυπηρέτησης σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ στόχος για το 2023 είναι η ακόμα αμεσότερη εξυπηρέτηση και η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Παράλληλα, διατηρήθηκε το υψηλό ποσοστό επισκευασιμότητας των οχημάτων στο σημείο ακινητοποίησης μέσω των κινητών συνεργείων που διαθέτει η Mondial Assistance, ενώ αρκετοί πελάτες επέλεξαν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης μπαταριών στο χώρο τους.

Η εξυπηρέτηση των πελατών, η οποία αποτελεί μέρος της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της Mondial Assistance, αποτυπώνεται στα υψηλά αποτελέσματα του Net Promoters Scope (NPS), τα οποία αγγίζουν το 92% για την οδική βοήθεια για το 2022, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης GSR (General Satisfaction Rate) ανήλθε στο 98,5%.**

Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της, από την έναρξή της έως το τέλος αυτής διευκολύνοντας την καθημερινότητα τους.

Για το λόγο αυτό, η παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας της.

Οι μακροχρόνιες συνεργασίες της Mondial Assistance με εταιρικούς και τελικούς πελάτες καθώς και με τους συνεργάτες της, αποτελούνε τον θεμέλιο λίθο της πετυχημένης μέχρι σήμερα πορεία της.

* Αφορά ποσοστό εισερχόμενων κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων

** 110.000 συμμετέχοντες στην έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία της Affidea Ευρωιατρική με την Mondial Assistance

Οι κάτοχοι των συμβολαίων της Mondial Assistance έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας της Affidea όσον αφορά στις ιατρικές προληπτικές και διαγνωστικές εξετάσεις καθώς και ιατρικές επισκέψεις

Λ. Μαριδάκης, Mondial Assistance: Η ταξιδιωτική ασφάλιση αναπόσπαστο μέρος των κρατήσεων, μαζί με εισιτήριο, ξενοδοχείο

Η ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να διαθέτει παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών. Να μη δεσμεύεται από συμβεβλημένα νοσοκομεία ή ιατρικά κέντρα, ώστε σε κάθε συμβάν, σε κάθε σημείο του πλανήτη και σε κάθε νοσηλευτικό ίδρυμα, να έχει τη δυνατότητα άμεσης πληρωμής

Χρ. Kάτσιος: Η επόμενη ημέρα για την Groupama

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου: Αυτό που έχουμε σαν στόχο τα επόμενα χρόνια, σαν εμπορική διεύθυνση είναι να είμαστε ένας από τους 3 σημαντικότερους «παίκτες» μέσα στα γραφεία σας

Πόσες ασφαλιστικές στήριξαν την δράση της ΕΑΕΕ, Μην οδηγείς όταν πίνεις ;

Στόχος της δράσης ήταν να πληροφορήσει και να προβληματίσει το κοινό - τους αποδέκτες του μηνύματος, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει συναισθήματα φόβου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Παρέμβαση της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Ε.Ε.Α. για το επίδομα μητρότητας

Με επιστολή της προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, η Πρόεδρος της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

H υβριδική εργασία επιταχύνει την επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών

Νέα έρευνα της International Workplace Group (IWG) επιβεβαιώνει ότι η υβριδική εργασία διαδραματίζει καθοριστικό στην προώθηση της

Αστική ευθύνη: Κανάλια διαμεσολάβησης και ποσοστά

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έρευνα της ΕΑΕΕ “Στατιστικά στοιχεία: Κανάλια Διαμεσολάβησης - ανάλυση έτους 2023”.

Εγκύκλιος ΕΑΕΕ: Νέος τόκος υπερημερίας 9,90%

Με εγκύκλιό της, η ΕΑΕΕ ενημερώνει τα μέλη της για τον νέο Πίνακα Εξωτραπεζικών Επιτοκίων, σύμφωνα με τον οποίο από 12 Μαρτίου 2025 ισχύει:

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Euroins: Ευκαιρίες και προκλήσεις στην ελληνική αγορά

Η Euroins έχει συμπληρώσει 10 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

24ωρη απεργία στα μέσα ενημέρωσης

24ωρη απεργία κήρυξε η ΠΟΕΣΥ, και συμμετέχει το σύνολο...

Η Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινιάζουν το νέο τους γραφείο

H Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινίασαν το Σάββατο 8 Μαρτίου το νέο τους ασφαλιστικό γραφείο

Αξέχαστο Ταξίδι στη μοναδική Κωνσταντινούπολη! 

Όταν οι μνήμες, οι σκέψεις και το συναίσθημα συναντούν την επιτυχία, την επιβράβευση και την διασκέδαση, τότε τα λόγια περισσεύουν!

Διαθέσιμος από σήμερα ο νέος Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας-Πότε θα καταργηθούν τα ΚΕΠΑ

Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην υγεία όλων των πολιτών καθώς από σήμερα είναι διαθέσιμος ο νέος Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας