back to top
21.8 C
Athens
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

Επιχειρηματικοί Κίνδυνοι & Cyber Risk: Ενδιαφέρουσες απόψεις και αναλύσεις από επαγγελματίες της αγοράς

Ενδιαφέρουσες απόψεις και αναλύσεις παρατέθηκαν στο 2ο πάνελ του Insurance Intermediaries Forum του πρωτοποριακού B2B και B2C συνεδρίου, με σημαντικούς ομιλητές, εξειδικευμένα panels και ειδικές παρουσιάσεις, με όλες τις τελευταίες τάσεις και λύσεις για τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα.

Το φόρουμ διεξήχθη μέσα από τη LiveOn, την πλατφόρμα διοργάνωσης ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων του ethosGROUP και φιλοξένησε καταξιωμένα στελέχη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και των εταιρικών δικτύων πωλήσεων, καθώς και κορυφαίους εκπρόσωπους όλων των ασφαλιστικών εταιρειών.

- Advertisement -

Επιχειρηματικοί Κίνδυνοι & Cyber Risk 

Συντονιστής Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO, ethosGROUP 

- Advertisement -

Ομιλητές

Δημήτρης Γαβαλάκης, Γεν. Γραμματέας, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ) 

Νίκος Γεωργόπουλος, Cyber Risks Advisor Cromar Insurance Brokers Ltd – Lloyd’s Cover Holder 

Γιώργος Παπαδημητρίου, Υπεύθυνος Γ.Ε.ΜΗ. & Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων, Εμπορικού & Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Καρδίτσας 

Νικόλαος Ροδόπουλος, Πρόεδρος, Ελληνική Εταιρεία Logistics, Chairman & Managing Director, Online Data

Γιώργος Παπαδημητρίου, Υπεύθυνος Γ.Ε.ΜΗ. & Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων, Εμπορικού & Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου

 

 

Insurance Intermediaries Forum 2020_PANEL 2: Επιχειρηματικοί Κίνδυνοι & Cyber Risk from Ethos Media SA on Vimeo.

 

 

Κάτω από 10% οι ασφαλισμένες επιχειρήσεις στην πληγείσα Καρδίτσα

Το 90% των επιχειρήσεων στην Καρδίτσα, σε σύνολο 5.000, σε μία πόλη 45.000 κατοίκων, επλήγησαν από την πρόσφατη κακοκαιρία ΙΑΝΟΣ. Κάτω από το 10% ήταν το ποσοστό των ασφαλισμένων επιχειρήσεων της Καρδίτσας.

Κατά τον κ. Παπαδημητρίου αναλογούν μεγάλες ευθύνες στην τοπική αυτοδιοίκηση, ενώ εξέφρασε το “παράπονο” για μία μικρή μερίδα ασφαλιστών που αμαυρώνει την γενική καλή εικόνα της αγοράς.

Όπως είπε, είναι πλημμυροπαθής, και βίωσε μία διαφορετική αντιμετώπιση από δύο διαφορετικές εταιρείες για ζημιές στην οικία του (40.000 ευρώ) και στο γραφείο του (3.000 ευρώ). Στην μεν πρώτη περίπτωση όλα έγιναν αστραπιαία από την ασφαλιστική εταιρεία και μέσα σε 15 μέρες, μέσω του διαμεσολαβητή, έγινε η καταγραφή από τον πραγματογνώμονα και ολοκληρώθηκε η διαδικασία αποζημίωσης.

Στη β. περίπτωση, δεν είχε ασφαλιστεί το περιεχόμενο του γραφείου και βίωσε μία διαφορετική συμπεριφορά ασφαλιστή. Δεν τον επισκέφτηκε ο πραγματογμώνονας και αντ’ αυτού εστάλη email από την εταιρεία που δήλωσε ότι απαλάσσεται από την ευθύνη αποζημίωσης.

 

Δ. Γαβαλάκης: Ένα μικρό ποσοστό επιχειρήσεων είναι ασφαλισμένο

“Η αλήθεια είναι ότι ένα μικρό ποσοστό επιχειρήσεων είναι ασφαλισμένο. Τα αίτια είναι αρκετά, π.χ. υπάρχει χαμηλή διείσδυση της ασφάλισης, αλλά υπάρχουν κι αίτια που έχουν να κάνουν με τις επιχειρήσεις”, ανέφερε ο κ. Γαβαλάκης.

“Η διαμεσολάβηση πρέπει να εξηγήσει με σωστό τρόπο τα πραγματικά οφέλη, συνήθως μιλάς με έναν επαγγελματία όταν δεν αισθάνεται τον κίνδυνο. Παίζει ρόλο και η ποιότητα, αλλά δυστυχώς οι μεμονωμένες περιπτώσεις δεν εκλείπουν. Πρέπει να δουλέψουμε και να βελτιώσουμε περισσότερα για την σαφήνεια και την καθαρότητα των όρων, ένα συμβόλαιο πρέπει να είναι πάντα κατανοητό”, τόνισε.

Για το θέμα της υπασφάλισης, ο κ. Γαβαλάκης τόνισε ότι είναι ένα θέμα που απασχολεί το ΕΕΑ. “Έχουμε έτοιμη μία έρευνα για να βολιδοσκοπήσουμε τις απόψεις των επαγγελματιών και να δούμε το πραγματικό ποσοστό και τους λόγους που δεν έχουν ασφαλιστεί, να μάθουμε την κακή ή καλή εμπειρία”. 

“Η ασφάλιση χρειάζεται διαφάνεια”, τόνισε.

 

Ν. Ροδόπουλος: Βίαιος ψηφιακός μετασχηματισμός με λάθος τρόπο και προσέγγιση

“Σίγουρα υπάρχουν κακοί επαγγελματίες σε όλα τα επαγγέλματα. Η επιλογή του ατόμου που θα συντάξει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο είναι πολύ σημαντικό. Λογιστές, πληροφορικάριοι είναι ένα αναγκαίο κακό, το ίδιο και οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι” είπε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, Chairman & Managing Director, Online Data.

Οι φυσικές καταστροφές θα βρίσκονται στον ετήσιο προγραμματισμό του ρίσκου, όπως έγινε και με την πανδημία που δεν είχαμε πλάνα ρίσκου, σε παγκόσμιο επίπεδο, κι ως εκ τούτου δεν είχαμε έτοιμο πλάνο διαχείρισης. Το θέμα είναι τι κάνουμε μετά. Πρέπει να δούμε τις υποδομές μας, μπορούν μέχρι πόσο και που μπορούν να φτάσουν.

Οι επιχειρήσεις είναι έτοιμες να κάνουν διαχείριση ρίσκου. Χρειάζεται ουσιαστική στρατηγική κατεύθυνση, δηλαδή πλάνα προσαρμοστικότητας.

Πως θα ξεφύγουμε από κακές πρακτικές; 

Αλλαγή κουλτούρας, με συνεχή ενημέρωση από οργανισμούς και να μιλάμε με τις επιχειρήσεις προφυλάσσοντας τες.

“Βίαιος ψηφιακός μετασχηματισμός και τηλεργασία έγιναν με λάθος τρόπο και προσέγγιση, αυτό θα πρέπει να βελτιωθεί με μεθοδευμένες πολιτικές, ενημέρωση, υπάρχουν best practices, και εμείς σαν επιχείρηση αυτό δίνουμε και πράττουμε” τόνισε.

 

Νίκος Γεωργόπουλος: Με την στροφή στην τηλεργασία, προκαλέσαμε τους cyber εγκληματίες να δουλέψουν πιο μαζικά

“Μέσα στο κομμάτι των υποδομών πρέπει να μπει και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η ασφάλιση είναι ένα εργαλείο διαχείρισης κινδύνου”, τόνισε ο κ. Γεωργόπουλος.

Για την αναγκαστική στροφή στην τηλεργασία, ο Cyber Risks Advisor Cromar Insurance Brokers Ltd – Lloyd’s Cover Holder ανέφερε ότι υπήρχαν πολλά λειτουργικά θέματα στο κομμάτι της τηλεργασίας, καθώς δεν είχαν εκπαιδευτεί οι εργαζόμενοι.

“Το 70% των ανθρώπων δεν είχε εκπαιδευτεί, και ένας στους τρεις εργαζόμενους, ανεξάρτητα κλάδου… πέφτει στα δίχτυα κυβερνοεγκληματιών. Μετά από μία εκπαίδευση 90 ημερών το ποσοστό πέφτει δραματικά. Με την στροφή στην τηλεργασία, προκαλέσαμε τους cyber εγκληματίες να δουλέψουν πιο μαζικά. Χρησιμοποιήσαμε συσκευές στο σπίτι χωρίς level προστασίας, χρησιμοποιήσαμε υποδομές και προγράμματα χωρίς δίχτυ ασφαλείας. Ο πρώτος που θα κάνει (βλακεία) και θα δώσει τα διαπιστευτήριά του σε τρίτο πρόσωπο, αν το πει γρήγορα μπορεί να σβηστεί η φωτιά. Οι πιο συχνές κυβερνοαπάτες εν μέσω πανδημίας ήταν το phising και το ransomware” τόνισε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H προοπτική της διαμεσολάβησης είναι ευοίωνη…

Το Insurance Intermediaries Forum 2022 ανέδειξε όλα τα τελευταία νέα γύρω από τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, τις ευκαιρίες που δημιουργούνται

Μ. Τζωρτζωρής στο iifo21: Επανερχόμαστε σε ρυθμούς 2019, έκρηξη ασφαλιστικής παραγωγής την επόμενη δεκαετία

Στο Insurance Intermediaries Forum 2021 μίλησε ο κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής, πρόεδρος ΣΕΜΑ, παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα στοιχεία για την εξέλιξη της ασφαλιστικής αγοράς.

Μαργαρίτα Αντωνάκη στο iifo21: Πωλήσεις και διανομή θα επηρεαστούν από την τεχνολογική εξέλιξη

Στο Insurance Intermediaries Forum 2021 μίλησε η κα. Μαργαρίτα Αντωνάκη, Γενική Διευθύντρια, Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (E.A.E.E).

Ι. Χατζηθεοδοσίου στο iifo21: Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή

“Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Τα επιμελητήρια θα συνεχίσουν να στηρίζουν τον κλάδο”, σημείωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz Trade υπέγραψε σημαντική συνεργασία με την TreviPay

Συνεργασία με την TreviPay εταιρεία διαχείρισης ταμειακών ροών υπέγραψε η Allianz Trade με στόχο την καλύτερη διαχείριση του πιστωτικού κίνδυνου

Η Ευρώπη Ασφαλιστική περνάει στην εταιρεία Κλουκίνας – Λάππας με 46,55 εκατ. ευρώ

H ολοκλήρωση της μεταβίβασης των μετοχών της Ευρώπη Ασφαλιστική αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 31.3.2025

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

Στο σφυρί ακίνητα της Ασπίς Πρόνοια

Με την υπ’ αριθ. 156/2/21.9.2009 (ΦΕΚ τ. ΑΕ – ΕΠΕ 11292/21.9.2009) απόφαση της ΕΠ.Ε.Ι.Α., η εταιρεία «ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Allianz ζητά μεγαλύτερη ασφάλεια για τους ευάλωτους οδηγούς και τους πεζούς στις αστικές περιοχές

Στο πλαίσιο του 12ου Allianz Motor Day, η Allianz τόνισε την ανάγκη για καλύτερη προστασία των πεζών

Γιατροί έγραφαν χιλιάδες φάρμακα σε συγγενείς τους!

Ανάμεσα στα άλλα, μία γιατρός στο κέντρο υγείας Μυτιλήνης συνταγογράφησε τεράστιες ποσότητες φαρμάκων στο σύζυγό της και στα δύο της παιδιά!

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Σεπτεμβρίου;

Τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Νοεμβρίου 2024 ανακοίνωσε...

Δ. Τσεκούρας: Κάτι συμβαίνει τελευταία στον διακανονισμό των ζημιών αυτοκινήτου

Όπως όλοι ξέρετε, στις ζημίες αυτοκινήτου γενικά, λαμβάνει χώρα μια αντιπαράθεση συγκρουόμενων συμφερόντων που καταλήγει στο δίπολο του διεκδικούντος και του καταβάλλοντος την αποζημίωση.

Πως κατανέμονται οι αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές το εξάμηνο;

Στην έρευνα της ΕΑΕΕ του πρώτου εξαμήνου του 2024 περιλαμβάνονται τα στοιχεία 18 ασφαλιστικών επιχειρήσεων με καθεστώς εγκατάστασης