back to top
29.3 C
Athens
Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

Η KPMG ανακοίνωσε τις νέες εξελίξεις στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της να γίνουν «Συνδεδεμένοι – Ισχυροί – Αξιόπιστοι», παρέχοντας τη δυνατότητα ενός ολιστικού «ταξιδιού του πελάτη (customer journey)».

Για να ενισχύσει περαιτέρω την πελατοκεντρική τους προσέγγιση με γνώμονα τον εκάστοτε κλάδο, η KPMG συνεργάζεται με την Salesforce, παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς CRM (Customer Relationship Management).

- Advertisement -

Πρόκληση αποτελεί για τους οργανισμούς ο συντονισμός των λειτουργιών σε όλους τους τομείς τής επιχείρησης, καθώς επίσης και η δημιουργία μιας αποτελεσματικής και μοναδικής Εμπειρίας Πελάτη.

Η προσέγγιση της KPMG εστιάζει στην ενοποίηση του πλήρους εύρους των λειτουργιών μιας επιχείρησης, από τις συναλλαγές με το κοινό ως τις εσωτερικές διαδικασίες (front – middle και back office), συνδυάζοντας τη σε βάθος εμπειρία της σε κάθε κλάδο και στις αντίστοιχες λειτουργίες με την πλατφόρμα της Salesforce και με λύσεις cross-cloud. Η ενοποίηση επιτρέπει επίσης τη συνοχή στη διαχείριση του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της εμπορικής λειτουργίας, ενώ ενισχύει τα συνδεδεμένα συμπεράσματα-ευρήματα, την αυτοματοποίηση των εργασιών και τη βελτίωση της συμμετοχής των εργαζομένων.

- Advertisement -

Η Lisa Edwards, Strategic Engagement and Operations της Salesforce EVP, αναφέρει «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία της KPMG με την Salesforce σε αυτήν την καινοτόμα πρωτοβουλία της ψηφιακής προσέγγισης «Συνδεδεμένοι – Ισχυροί – Αξιόπιστοι». Ταυτόχρονα βλέπουμε να αυξάνεται η ζήτηση από τους πελάτες για ταχεία μετάβαση στο περιβάλλον multi-cloud. Έχουμε ένα κοινό όραμα με την KPMG για μια συνδεδεμένη επιχείρηση όπου οι πελάτες επωφελούνται από την εξειδίκευση στον κλάδο και την επιτάχυνση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η πλατφόρμα της Salesforce θα βοηθήσει επιπλέον τους επαγγελματίες της KPMG να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις στους πελάτες τους, εστιασμένες στον εκάστοτε κλάδο έτσι ώστε να βελτιώσουν την Εμπειρία Πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής».

Επιπλέον, η KPMG θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα MuleSoft Anypoint για την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού για τους πελάτες, χρησιμοποιώντας την API-led (Application Programming Interface) προσέγγιση για την ενσωμάτωση της εκάστοτε πηγής δεδομένων, συσκευής ή εφαρμογής. Πάντοτε με μοναδικό μέλημα τον πελάτη, στόχος των επαγγελματιών της KPMG είναι να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσφέρουν ένα ορθά σχεδιασμένο και συνδεδεμένο «ταξίδι του πελάτη».

Ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG δήλωσε «Η συνεργασία μας με την Salesforce και η προσέγγισή μας στοχεύουν στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας. Δημιουργούμε αξία και ταυτόχρονα κέρδος δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες μας να υλοποιήσουν την υπόσχεσή τους σε κάθε σημείο επαφής του Ταξιδιού του Πελάτη.» Συμπλήρωσε επίσης «Είμαι πολύ ικανοποιημένος καθώς με την Salesforce συνεργαζόμαστε όχι μόνο με τον κορυφαίο πάροχο CRM πλατφόρμας, αλλά με μια εταιρεία που μοιράζεται τις αξίες και το όραμά μας να βοηθήσουμε τους κοινούς μας πελάτες να χτίσουν σχέσεις διαρκείας και εμπιστοσύνης με τους δικούς τους πελάτες».

Σχετικά με την προσέγγιση «Συνδεδεμένοι – Ισχυροί Αξιόπιστοι» της KPMG

Η πελατοκεντρική προσέγγιση “Connected Enterprise” της KPMG λαμβάνει υπόψη της όλο το εύρος της επιχείρησης σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Το πλαίσιο αυτό βοηθά τους πελάτες της KPMG να διασυνδέουν τις λειτουργίες της επιχείρησής τους με στόχο τη βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη, την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων τους καθώς και την επιτάχυνση της απόδοσης των επενδύσεών τους.

Το “Powered Enterprise” της KPMG αποτελεί τη λύση λειτουργικού μετασχηματισμού, που συνδυάζει την εις βάθος γνώση των λειτουργιών, την αποδεδειγμένη δυνατότητα επίτευξης αποτελεσμάτων και τις τεχνολογίες cloud για την εφαρμογή βιώσιμων αλλαγών, αυξημένης απόδοσης και διαρκούς αξίας. Οι λύσεις της KPMG σχετικά με το ρίσκο -σε οποιαδήποτε λειτουργία τής επιχείρησης- υλοποιούν προς όφελος των πελατών της την υπόσχεση για ασφαλείς και απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις που τους επιτρέπουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη στα ενδιαφερόμενη μέρη τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

“Intelligent Industries”: Oδηγός για τη μεγιστοποίηση της αξίας της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG “Intelligent Industries” θεμελιώνει ένα οδηγό για τη μεγιστοποίηση της αξίας της Τεχνητής Νοημοσύνης

Το νέο λογιστικό πρότυπο, η AI, ο μετασχηματισμός και τα φορολογικά κυριαρχούν στην ατζέντα του ασφαλιστικού κλάδου

Για 14η συνεχόμενη χρονιά, η KPMG στην Ελλάδα, προχώρησε στη δημοσίευση της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024

Μία άλλη ματιά στα προβλήματα Υγείας και Ζωής από τoν Δημ. Μαζαράκη

Συνομιλήσαμε για το σημερινό καθεστώς των ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων και για το δείκτη των παλαιών χαρτοφυλακίων υγείας -legacy-.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Βαρόμετρο Πρακτικών Πληρωμών, Atradius Hellas: Το 55% των τιμολογίων εξοφλούνται εκπρόθεσμα

Μόλις τέσσερα στα δέκα τιμολόγια πληρώνονται εμπρόθεσμα στην Ελλάδα, με την εμπορική πίστωση να αποτελεί την κυρίαρχη μορφή χρηματοδότησης

Ορόσημο για την Hellas Direct: Στην Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών Αγορά του Χρ. Κύπρου, με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2

Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct (HD Insurance PLC) ανακοινώνει την επιτυχή έκδοση και εισαγωγή προς διαπραγμάτευση ομολόγου Tier 2 ύψους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διαδικτυακή ενημέρωση για τις παροχές του ΕΕΑ στα μέλη του

Η γνώση και η αξιοποίηση των εργαλείων και υπηρεσιών που προσφέρει το Επιμελητήριο αποτελεί σήμερα ένα πολύτιμο πλεονέκτημα για κάθε μικρομεσαίο

EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team

Η Euroins Ελλάδος, ως ασημένιος χορηγός του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team, εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια για τις εξαιρετικές επιδόσεις

Kβαντική υπολογιστική: Με 3 τρόπους απειλεί την παγκόσμια κυβερνοασφάλεια

Ευάλωτα τα οικονομικά, κυβερνητικά και εταιρικά δεδομένα χωρίς διεθνή συντονισμό και έγκαιρες αναβαθμίσεις υποδομών, προειδοποιεί η Kaspersky

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

12η Eθελοντική Aιμοδοσία: Ο Πάνορμος δείχνει τι σημαίνει αλληλεγγύη στην πράξη!

Τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 12η Εθελοντική Αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ, στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Γενικού Λαϊκού Νοσοκομείου.