back to top
24.9 C
Athens
Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025

439.844 περιστατικά διαχειρίστηκε η INTERAMERICAN Βοήθειας το 2017

Αυξημένη κατά 2,1% έναντι του 2016 ήταν η ζήτηση υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας από την INTERAMERICAN κατά το 2017. Η εταιρεία ανταποκρίθηκε, συνολικά, σε 439.844 περιστατικά, παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες σε 1.205 πελάτες, κατά μέσο όρο, ημερησίως.

Η INTERAMERICAN, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, με συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα βοήθειας πέρυσι 31,1 εκατ. ευρώ έναντι 30,5 εκατ. το 2016 (αύξηση παραγωγής 2%) και 1,4 εκατομμύριο πελάτες στους δύο τομείς, έχοντας κτίσει εμπειρία και τεχνογνωσία εικοσαετίας. Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια αποτελούν προστιθέμενη αξία και ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως προσαρτήματα στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου και υγείας, αντιστοίχως, της εταιρείας».

- Advertisement -

«Η γενικότερη στρατηγική εστίασης στην ευρύτερη εμπειρία του πελάτη από την INTERAMERICAN βρίσκει καθημερινή επιβεβαίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες οδικής και ιατρικής βοήθειας. Η οργάνωση είναι υποδειγματική για την ταχύτητα εξυπηρέτησης, με μέσο όρο προσέγγισης των περιστατικών, που χρήζουν οδικής υποστήριξης και με ασθενοφόρο, τη μισή ώρα και των περιπτώσεων αεροδιακομιδής τις τρεισήμισυ ώρες, από τη στιγμή της κλήσης έως την παράδοση του μεταφερομένου ατόμου σε νοσηλευτήριο. Οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (NPS 72%) υπογραμμίζουν την ποιότητα της διαχείρισης των περιστατικών, με εφαρμογή και της σύγχρονης μεθοδολογίας Lean» επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, τονίζοντας και την προχωρημένη ψηφιοποίηση – χρήση της τεχνολογίας στις διαδικασίες.

Ειδικά όσον αφορά την οδική βοήθεια, το πρότυπο της εταιρείας υπερκαλύπτει κατά πολύ τη «ρήτρα ελαχίστων κανόνων εξυπηρέτησης» με την οποία δεσμεύονται από φέτος οι σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου, στη βάση της σχετικής πρωτοβουλίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. «Ανάλογες συμφωνίες -service level agreements- είναι αυτονόητες στο εξωτερικό και η INTERAMERICAN πρωτοστατεί για τη θεσμοθέτηση και στη χώρα μας» συμπληρώνει ο κ. Βαλαής.

- Advertisement -

Πιο αναλυτικά, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρυσι επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης βλάβης σε 111.293 περιπτώσεις, διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 113.658, ρυμούλκησης σε 141.884 και μεταφοράς στην έδρα σε 45.907 περιπτώσεις. Η εταιρεία έχει αναπτύξει αποκλειστικές συνεργασίες παροχής υπηρεσιών εντός των μεγάλων οδικών αξόνων με τη Νέα και Κεντρική Οδό και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, καλύπτοντας πλήρως τη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης με την Ιονία Οδό και τη Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου για τη Δυτική Ελλάδα. Η INTERAMERICAN διαθέτει ιδιόκτητο στόλο 218 οχημάτων κάθε τύπου και έχει συνάψει 65 συνεργασίες επιπλέον με παρόχους υπηρεσιών, βρίσκεται σε 111 σημεία εξυπηρέτησης στην επικράτεια, ενώ παρέχει οδική βοήθεια και μέσω άλλων, συνεργαζομένων ασφαλιστικών εταιρειών.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2017 σε 120 κλήσεις για διακομιδή σε κρίσιμα περιστατικά με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο, σε 5.744 με ασθενοφόρο, διαχειρίστηκε 132 περιστατικά στο εξωτερικό, ενώ παρασχέθηκαν τηλεφωνικά υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 21.106 περιπτώσεις. Η INTERAMERICAN συνεχίζει συνεργασίες με την τοπική αυτοδιοίκηση σε ορισμένα νησιά, κυρίως στη βάση χορηγιών τρίτων προς την τοπική κοινωνία -όπως π.χ., πρόσφατα ξεκίνησε για τους κατοίκους της Λήμνου- συμπληρωματικά προς το ΕΚΑΒ. Η εταιρεία διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.

Αναφέρεται, τέλος, η ανταπόκριση της INTERAMERICAN για ζητούμενες υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας, στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητας, σε πλήθος περιπτώσεων (προσωπικών αναγκών και κοινωνικών/συλλογικών φορέων για υποστήριξη εκδηλώσεων και εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες), με διάθεση ασθενοφόρου και εξειδικευμένου προσωπικού. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με τις διασωστικές ομάδες της ΕΟΔ και της ΕΔΟΚ και παρέχει χορηγίες ταξιδιωτικής ασφάλισης μαθητών για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

 

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ τριετίας 2015-2017
ΤΟΜΕΙΣ 2015 2016 2017
Οδική Βοήθεια 302.865  406.091  412.742
Άμεση Ιατρική Βοήθεια 24.162  24.815  27.102

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Πρόσβαση για όλους: ψηφιακές λύσεις με ανθρώπινο πρόσωπο» παρουσίασαν οι αρμόδιοι υπουργοί στη ΔΕΘ

Το Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με το Υπ. Πολιτικής Προστασίας, την ΚΕΔΕ και το Παν. Πατρών, υλοποιεί νέα πλατφόρμα για την προστασία των ΑμεΑ

RVS2025 – Howden Re: Οι παρανοήσεις της ασφαλιστικής αγοράς

Οι (αντ)ασφαλιστές στο Μόντε Κάρλο συνδέουν την παράμετρο της τεχνητής νοημοσύνης με βασικά θέματα της αγοράς αλλά και ορισμένες παρανοήσεις

Mega Brokers – Karavias Undewriting Agency: Μέχρι 9/9 δεκτές συμμετοχές για εκπαίδευση στην ασφάλιση Airbnb

Μεγάλη η σημασία της συγκεκριμένης εκπαίδευσης, δεδομένου ότι από 1ης Οκτωβρίου 2025 δημιουργείται μια νέα αγορά

Η εξειδίκευση των μέτρων της ΔΕΘ από την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών – Βίντεο

Το υπουργείο κάνει λόγο για τη μεγαλύτερη μείωση φόρων στη μεταπολίτευση - Δείτε το βίντεο και τους σχετικούς πίνακες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NP Ασφαλιστική: Τα οφέλη της ομαδικότητας στην εργασία

Η αποτελεσματική ομαδική εργασία ενισχύει τη συλλογική ικανότητα και διευκολύνει την επίτευξη κοινών στόχων - Ποια είναι τα μυστικά της;

Η 13η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Interamerican αποτυπώνει μια χρονιά ορόσημο

Το 2024 η Interamerican ενσωμάτωσε στρατηγικά τα κριτήρια ESG, «διαμορφώνοντας το μέλλον της ασφάλισης με βιώσιμο τρόπο»

Εξετάσεις διαμεσολαβητών ΤτΕ: Οδηγίες της Mega Brokers για νέους υποψηφίους

Η εταιρεία προσφέρει χρηστικές πληροφορίες και σεμινάρια προετοιμασίας για τις προσεχείς (11-12/10) εξετάσεις της Θεσσαλονίκης

Πρόληψη σήμερα, ασφαλισμένη υγεία αύριο – Το μήνυμα της νέας καμπάνιας της Παπαστράτος

Η πρόληψη, τονίζουν οι εμπλεκόμενοι φορείς, είναι το πιο ισχυρό «ασφαλιστήριο συμβόλαιο» για το μέλλον

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Πρόσβαση για όλους: ψηφιακές λύσεις με ανθρώπινο πρόσωπο» παρουσίασαν οι αρμόδιοι υπουργοί στη ΔΕΘ

Το Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με το Υπ. Πολιτικής Προστασίας, την ΚΕΔΕ και το Παν. Πατρών, υλοποιεί νέα πλατφόρμα για την προστασία των ΑμεΑ

RVS2025 – Howden Re: Οι παρανοήσεις της ασφαλιστικής αγοράς

Οι (αντ)ασφαλιστές στο Μόντε Κάρλο συνδέουν την παράμετρο της τεχνητής νοημοσύνης με βασικά θέματα της αγοράς αλλά και ορισμένες παρανοήσεις

Mega Brokers – Karavias Undewriting Agency: Μέχρι 9/9 δεκτές συμμετοχές για εκπαίδευση στην ασφάλιση Airbnb

Μεγάλη η σημασία της συγκεκριμένης εκπαίδευσης, δεδομένου ότι από 1ης Οκτωβρίου 2025 δημιουργείται μια νέα αγορά

Η εξειδίκευση των μέτρων της ΔΕΘ από την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών – Βίντεο

Το υπουργείο κάνει λόγο για τη μεγαλύτερη μείωση φόρων στη μεταπολίτευση - Δείτε το βίντεο και τους σχετικούς πίνακες

Γιαννάκος: Καμία αναφορά σε μισθούς και ΒΑΕ υγειονομικών από τον πρωθυπουργό στη ΔΕΘ

Παρά τις εξαγγελίες για καλύτερο ΕΣΥ σε 2 χρόνια, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ τονίζει ότι χωρίς αύξηση κρατικής χρηματοδότησης είναι αδύνατη ουσιαστική βελτίωση