back to top
17.4 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

H Interamerican συμβάλλει στην κοινωνική επανένταξη των αστέγων

Την πολυετή υποστήριξή της στο ευρύ πρόγραμμα κοινωνικής επανένταξης αστέγων και αντιμετώπισης της φτώχειας που υλοποιεί η ΜΚΟ «Διογένης» ανανεώνει φέτος η Interamerican με δέσμη πρωτοβουλιών.

Η εταιρεία ήταν και πάλι χορηγός ασφάλισης, για δέκατη συνεχή χρονιά, των μελών της ελληνικής αποστολής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, που συμμετείχε στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer. Το Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, που οργανώνουν τα περιοδικά δρόμου, διεξήχθη στη Γλασκώβη, από 9 έως 16 Ιουλίου. Επίσης, η Interamerican ήταν χορηγός του Διεθνούς Συνεδρίου Περιοδικών Δρόμου, που φιλοξενήθηκε φέτος τον Ιούνιο (14-16) στην Αθήνα, ενώ συνεχίζει να παρέχει σταθερά σημεία πώλησης του περιοδικού δρόμου «σχεδία» σε διοικητικά γραφεία της, συνεισφέροντας σε ένα εισόδημα υπέρ των αστέγων. Εξάλλου, από φέτος η εταιρεία ξεκίνησε να χορηγεί υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας της υγείας αστέγων, που παρέχονται από τις ιδιόκτητες υποδομές υγείας που διαθέτει.

- Advertisement -

Πιο αναλυτικά, η Interamerican προσέφερε δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση με καλύψεις ζωής και διαρκούς ανικανότητας από ατύχημα, καθώς επίσης καλύψεις ομαδικού ατυχήματος, στο σύνολο των 19 αστέγων που στελέχωσαν την ανδρική και τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου και των συνοδών τους στο 14o Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων. Είναι αξιοσημείωτο ότι η ελληνική ομάδα κατέκτησε και φέτος, για τρίτη φορά στις έως σήμερα δέκα συμμετοχές της, το κύπελλο fair play (ευ αγωνίζεσθαι) του θεσμού. Στο τουρνουά, στο οποίο συμμετείχαν 64 ομάδες από 54 χώρες, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον πλήθους θεατών που κατέκλυσαν τα γήπεδα που στο αστικό κέντρο της Γλασκώβης, αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά το μήνυμα κατά του ρατσισμού και του κάθε μορφής κοινωνικού αποκλεισμού.

1
«Γκολ στη φτώχεια» από την Ελλάδα: Στιγμιότυπα από την παρουσία της ανδρικής και γυναικείας Εθνικής Ομάδας Αστέγων στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, στη Γλασκώβη, με ομάδες άλλων χωρών, «συμπαίκτες» στη διάδοση του μηνύματος του τουρνουά για την αντιμετώπιση της φτώχειας

Έναν μήνα νωρίτερα (14-16 Ιουνίου), η εταιρεία είχε υποστηρίξει χορηγικά το «International Network of Street Papers Global Summit», όπου συγκεντρώθηκαν 120 σύνεδροι από 59 περιοδικά δρόμου 30 χωρών, με οικοδεσπότη το αντίστοιχο ελληνικό περιοδικό «σχεδία». Το συνέδριο, μέσω αυτού του παγκόσμιου εκδοτικού κινήματος υπέρ των αστέγων, ένωσε τις φωνές των εκπροσώπων ενάντια στη φτώχεια. Όσον αφορά την τακτική κυκλοφορία του περιοδικού «σχεδία», η Interamerican συνδράμει από το 2014 την ιδέα. Η εταιρεία, πέρα από την οικονομική υποστήριξη, διαθέτει σημεία πώλησης του περιοδικού στα γραφεία της και με την εθελοντική αγορά αντιτύπων από τους εργαζομένους της, έχουν διατεθεί εντός της εταιρικής κοινωνίας κατά τα δύο τελευταία χρόνια 1.292 αντίτυπα. Τα έσοδα από την πώληση της «σχεδίας» συμβάλλουν στην αξιοπρεπή επαγγελματική απασχόληση και επιβίωση των αστέγων, δημιουργώντας εισόδημα και κτίζοντας συνείδηση επαγγελματία, εφόσον το μισό του αντιτίμου κεφαλαιοποιείται για τη συνέχιση της δραστηριότητας.

- Advertisement -

Ιδιαίτερης αξίας είναι και η χορηγία κλινικών και διαγνωστικών εξετάσεων που παρέχονται, κατά περίπτωση, από φέτος σε άστεγους τους οποίους κατευθύνει η ΜΚΟ «Διογένης». Πάροχος είναι η Αθηναϊκή Mediclinic, κλινική που ανήκει στην Interamerican , με την εταιρεία να χρηματοδοτεί τις εξετάσεις.

«Το μείζον θέμα των κοινωνικών προβλημάτων, που έχει προκαλέσει η μακρά οικονομική κρίση στις πιο ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας μας, βρίσκει στο πρόσωπο και τη δύσκολη ζωή των αστέγων μία κραυγαλέα μαρτυρία κοινωνικής απαξίωσης και αδικίας. Αποτελεί καθήκον και δείγμα υπευθυνότητας της Interamerican να προσφέρει ουσιαστικά κάθε δυνατή υποστήριξη στην αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων» αναφέρει σχετικά ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας. Η ΜΚΟ «Διογένης», που έχει την ευθύνη του σχεδιασμού και της οργάνωσης των προγραμμάτων και εκδηλώσεων που προαναφέρθηκαν για τους άστεγους, έχει βραβευθεί για το κοινωνικό έργο της από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί