back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Ο νικητής του τουρνουά ποδοσφαίρου για καλό σκοπό από τον Σ.Ε.Σ.Α.Ε.!

Σε χαλαρό και ευχάριστο κλίμα, με κύρια χαρακτηριστικά τον έντονο ανταγωνισμό και την ευγενή άμιλλα μεταξύ των ομάδων, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το έβδομο, ημερήσιο τουρνουά ποδοσφαίρου με φιλανθρωπικό χαρακτήρα που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών για τα μέλη και τους φίλους του, το Σάββατο, 1 Ιουνίου 2019.

Από τις δώδεκα ποδοσφαιρικές ομάδες της ασφαλιστικής αγοράς που αναμετρήθηκαν στο τουρνουά, νικήτρια αναδείχτηκε η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρίας INTERAMERICAN, η οποία κέρδισε το χρηματικό έπαθλο για χάρη της ΜΚΟ “ΔΙΟΓΕΝΗΣ”.

- Advertisement -

Πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης αναδείχθηκε ο κ. Α. Φώσκολος, μέλος της νικήτριας ομάδας, με 10 τέρματα.

Τη δεύτερη θέση του τουρνουά κατέλαβε η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρίας GENERALI, ενώ την τρίτη θέση κατέκτησε η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρίας AXA.

- Advertisement -

Το ποδοσφαιρικό τους ταλέντο είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν και οι μικροί μας φίλοι, οι οποίοι στην δική τους, ξεχωριστή, αναμέτρηση κατάφεραν να αποσπάσουν το ενδιαφέρον και το θερμό χειροκρότημα όλων !  Νικητές όλοι !

Ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών επιθυμεί να συγχαρεί θερμά όλες τις ομάδες που αγωνίστηκαν στο τουρνουά και να ευχαριστήσει όλους τους φίλους που ήρθαν για να παρακολουθήσουν τους αγώνες και να συμβάλουν  στο φιλανθρωπικό σκοπό του Συνδέσμου.

Το τουρνουά υποστήριξαν με χορηγίες οι Εταιρίες :

“ΑΟΝ” – Πλατινένιος Χορηγός

“ERGO”, “EUROLIFE ERB”   και “MATRIX BROKERS S.A.” – Χρυσοί Χορηγοί

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες:

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί