back to top
16.3 C
Athens
Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι αποζημιωθέντες ασφαλισμένοι

Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.

Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.

- Advertisement -

«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

- Advertisement -

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

Σχετικές δημοσιεύσεις

O Oίκος Moody’s δεν έφερε την έκπληξη, έδωσε όμως ειδήσεις

Μεταξύ άλλων επισημαίνει για την Ελλάδα ότι οι μεταρρυθμίσεις έχουν οδηγήσει σε ορατές θεσμικές βελτιώσεις, ισχυρότερες επενδύσεις και υγιέστερο τραπεζικό τομέα

Ασθενείς με καρδιοπάθεια ζητούν πρόσβαση στη συσκευή INR – Παρέμβαση του Πανελλήνιου Συνδέσμου

Σοβαρό πρόβλημα που αφορά τη χορήγηση της συσκευής INR και των αναλωσίμων της καταγγέλλει ο Σύνδεσμος

Ασημένια διάκριση ο όμιλος Hellenic Healthcare για την κοινωνική του υπευθυνότητα

Βελτιωμένες επιδόσεις σε νέα αξιολόγηση από τον EcoVadis - Στο 1% των κορυφαίων εταιρειών υπηρεσιών υγείας

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

Kaspersky: 400 φορές φθηνότερες πλέον οι υπηρεσίες deepfake

Πρόκληση η αξιοποίηση της AI ώστε να ενισχυθεί η παραγωγικότητα των επαγγελματιών της ασφάλειας και η αποτελεσματικότητα των αμυντικών μέτρων

H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents

Στο πλαίσιο του πρόσφατου RiskX στη Ρώμη, η Mastercard ανέδειξε τις πιο πρόσφατες λύσεις της σε θέματα κυβερνοασφάλειας και ψηφιακών συναλλαγών

H ΚΕΕΕ προειδοποιεί για απάτη με μηνύματα δήθεν προερχόμενα από το ΓΕΜΗ

Η ΚΕΕΕ τονίζει ότι το ΓΕΜΗ δεν αποστέλλει email με συνδέσμους πληρωμής ούτε απειλεί με διαγραφή επιχειρήσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πάνω από 100 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα αναμένονται στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Η φετινή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο

Όλα όσα ανέδειξε το 3ο Business & Accounting Conference της ΠΑΕΛΟ

Το συνέδριο αποτέλεσε κορυφαίο σημείο διαλόγου μεταξύ θεσμικών εκπροσώπων, επιχειρηματιών, ακαδημαϊκών και στελεχών της αγοράς

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ υιοθετεί την Κάρμεν και στηρίζει τον ΕΣΠΙ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ στέλνει δυνατό μήνυμα αγάπης και σεβασμού προς όλα τα ζωντανά πλάσματα

Στην Κάσο ο 6ος παιδικός σταθμός που εγκαινιάζει η Eurolife FFH

Το πλάνο υλοποίησης συνολικά 12 σταθμών σε συνεργασία με τη HOPEgenesis έχει διανύσει επιτυχώς το μισό της διαδρομής του

100 χρόνια ΕΕΑ – Μια μεγάλη βραδιά ελληνικής παράδοσης στο Περιστέρι, με την υπογραφή του Γιάννη Ρούσση

Μια γιορτή για όλους, μια συνάντηση γενεών, μια βραδιά που ενώνει τον πολιτισμό με την ιστορία του ελληνικού επιχειρείν