back to top
16.8 C
Athens
Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι αποζημιωθέντες ασφαλισμένοι

Το εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της Transparent Customer Feedback εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 η AXA, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους, εύκολα και γρήγορα. Έτσι, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, η εταιρεία ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.

Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.

- Advertisement -

«Με αυτόν τον τρόπο», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και “ακούει” προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

- Advertisement -

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Aποζημίωση €950.000 – Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων – Παράνομη Οπισθοπορεία

Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό του επιδικαζόμενου ποσού λόγω ψυχικής οδύνης επιβάλλεται να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Ασφάλιση Εκδηλώσεων από την Karavias Underwriting Agency

Η Karavias Underwriting Agency, συνεχίζοντας τη στήριξη της προς τον Πολιτισμό και τις Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες, παρουσιάζει το νέο καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν «Ασφάλιση Εκδηλώσεων».

Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης My Health F1rst

Η Eurolife FFH, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή για μια πιο οικονομική λύση ασφάλισης υγείας με ελεύθερη

Ενσωματώνει το gov.gr στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου η Anytime

Η Anytime ενσωματώνει την πλατφόρμα του κυβερνητικού ψηφιακού συστήματος στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους