back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση των αιτημάτων τους προς την εταιρεία, προχωρά η Generali.

Χάρη στη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας, στο κεντρικό portal OneView της εταιρείας, τόσο ο συνεργάτης που καλείται να διαχειριστεί το αίτημα του πελάτη όσο και ο underwriter που πραγματοποιεί την εκτίμηση του κινδύνου θα μπορούν να βλέπουν και να αξιολογούν τα ίδια δεδομένα.

- Advertisement -
Η έκδοση προσφοράς ασφάλισης για διαφορετικά προγράμματα γίνεται μέσα σε μερικά κλικ, όπου κι αν βρίσκεται ο συνεργάτης. Έτσι παρέχει άμεση ενημέρωση στον υποψήφιο πελάτη

 

Έτσι, μέσω της συνεχούς αναβάθμισης του OneView με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, και οι δύο πλευρές θα μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με το κάθε αίτημα σε πραγματικό χρόνο, να διαμοιράζονται αρχεία, όπως δικαιολογητικά και αιτήσεις, αποτελέσματα εξετάσεων ή άλλα έγγραφα, τα οποία συνήθως ζητούνται για την εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.

- Advertisement -

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali. Εκεί θα μπορεί κι ο ίδιος να διαχειρίζεται τα αιτήματά του μέσω ενός ψηφιακού οδηγού πλοήγησης, ο οποίος θα τον καθοδηγεί σε κάθε του βήμα.

H ενημέρωση όλων των εργασιών γίνεται αυτόματα μέσω του διαδραστικού timeline, στο οποίο ο χρήστης μπορεί να ανατρέχει ανά πάσα στιγμή, με τη συμβολή του ψηφιακού προσωπικού του βοηθού

Με αυτήν την απόλυτα ψηφιακή και διαφανή διαδικασία, η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου γίνεται πιο απλή και γρήγορη από ποτέ. Μια ακόμη πρωτοπορία του νέου αυτού εργαλείου είναι ότι έχει ενσωματωμένους τους κανόνες underwriting. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα για on-line έκδοση αναλυτικής προσφοράς ασφάλισης και αίτησης ασφάλισης για όποιο πρόγραμμα επιθυμεί ο χρήστης, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, μέσω chatbox ο ίδιος μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες και να δέχεται ανατροφοδότηση και καθοδήγηση σε όποιο στάδιο απαιτηθεί.

Ο σχεδιασμός της νέας εφαρμογής επιτρέπει την ευχάριστη και αποτελεσματική πλοήγηση, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά και να ολοκληρώνει άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες. Με τη χρήση διαφορετικών φίλτρων θα μπορεί να οργανώνει και να κατηγοριοποιεί τα αιτήματά του, να παρακολουθεί την εξέλιξή τους χρονολογικά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλά και χρηστικές συμβουλές, μέσα από ένα δυναμικό timeline, το οποίο καταγράφει τη συνολική δραστηριότητα. Έτσι το OneView μετατρέπεται σε ένα «e-γραφείο» για τον επαγγελματία ασφαλιστή, ενώ η επικοινωνία καταναλωτή-εταιρείας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Όλα τα αιτήματα και τα δικαιολογητικά μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά. Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται τώρα πολύ πιο εύκολα και σε πραγματικό χρόνο

Οι νέες e-υπηρεσίες που συστήνει η Generali αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της Smart & Simple στρατηγικής της κι έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια τόσο από τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους της. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, διευθύνων σύμβουλος της Generali: «Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μάς φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης.

»Συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τους συνεργάτες μας, επενδύουμε θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους, διευκολύνοντας το έργο τους. Απλοποιώντας τις διαδικασίες, μέσω ψηφιακών εφαρμογών, έχουμε τη δυνατότητα να δεσμεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους στην κοινή μας αποστολή, που δεν είναι άλλη από την προστασία των πελατών μας από κάθε κίνδυνο».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Έκπτωση 20% για Ασφάλιση Κατοικίας από την Groupama Ασφαλιστική

Με στόχο να απαλλάξει από κάθε έγνοια, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους ενοικιαστές ακινήτων, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει έκπτωση 20%

Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday

Το 2024, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 38 εκατομμύρια επιθέσεις phishing από εγκληματίες του κυβερνοχώρου, οι οποίοι εμφανίζονταν ως γνωστά καταστήματα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης