back to top
8.5 C
Athens
Τρίτη 8 Απριλίου 2025

Η Anytime στηρίζει την καινοτομία στο ασφαλιστικό Crowdhackathon

Χρυσή χορηγός του 2ου Crowdhackathon Insurance, που οργανώθηκε στις 25 και 26 Νοεμβρίου στο Innovathens, κόμβο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, ήταν η Anytime, η κορυφαία μάρκα στην Ελλάδα για την online ασφάλιση.

Άλλωστε, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο στρατηγικός προσανατολισμός της μητρικής INTERAMERICAN στην ψηφιακή καινοτομία «διευρύνει το εταιρικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο της υπευθυνότητας και των σχετικών δεσμεύσεων και επιλογών, για τη δημιουργική ένταξη των νέων στις σύγχρονες επιχειρηματικές αναζητήσεις που συνδέονται με την τεχνολογία και την ασφάλιση».

- Advertisement -

Πέρα από τη χορηγία της εκδήλωσης, η Anytime ήταν χορηγός και του 2ου Βραβείου, που απονεμήθηκε στην Ομάδα ΑSAP για την εφαρμογή παρακολούθησης της συμπεριφοράς οδηγών και αναφοράς επικίνδυνων σημείων. Ακόμη, INTERAMERICAN και Anytime συνεισέφεραν στο σκέλος της τεχνογνωσίας με τη συμμετοχή στελεχών τους: ενός ομιλητή (Αντώνης Τσακνάκης), τριών μεντόρων (Στράτος Χατζηπαυλής, Στέλιος Ομήρου και Νώρα Μπενάρδου) σε επίπεδο σχεδιασμού, διαμόρφωσης της βασικής ιδέας και φιλοσοφίας της εφαρμογής από τις Ομάδες, ενώ ένα ακόμη στέλεχος (Μάριος Συντιχάκης) συμμετείχε στην κριτική επιτροπή.

Η βραβευθείσα Ομάδα ASAP με τον Πάνο Κούβαλη, διευθυντή της Anytime

Η εν λόγω εμπειρία είναι οικεία στην INTERAMERICAN, δεδομένου ότι η εταιρεία, στο πλαίσιο της εσωτερικής ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών και εφαρμογών, εξελίσσει το πρόγραμμα Imagine από το 2016 με τη λειτουργία διατμηματικών ομάδων και απτά αποτελέσματα προστιθέμενης αξίας, ήδη, στα ασφαλιστικά προϊόντα, στις υπηρεσίες και στις λειτουργίες της.

- Advertisement -

«Η Anytime συνέδεσε την υποστηρικτική παρουσία της στον διαγωνισμό με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τις εφαρμογές που βελτιώνουν τη συμπεριφορά των οδηγών και μειώνουν τον κίνδυνο των οδικών ατυχημάτων, καθώς και με τις αναζητήσεις της για εξελιγμένα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε σχετικά ο Πάνος Κούβαλης, διευθυντής της Anytime.

Το Crowdhakathon Insurance, που οργανώνεται από την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την Ethos Media, απευθύνεται σε νέους έως 35 ετών: επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, σχεδιαστές, στελέχη επικοινωνίας και marketing, εξυπηρέτησης πελατών, συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών και φοιτητές.

Ο φετινός διαγωνισμός προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών νέων και συμμετείχαν 10 ομάδες που πρότειναν εφαρμογές για θέματα IOT, blockchain, insurance marketplaces, νέα ασφαλιστικά προϊόντα σχετικά με το insurtech κλπ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Θα προσεγγίσει το ορόσημο των 500 εκατ. ευρώ η παραγωγή το 2024

Την εκτίμηση ότι, η συνολική παραγωγή της Interamerican θα προσεγγίσει τα 500 εκατ. Ευρώ το 2024 έχουν πολλά στελέχη του ομίλου μετά το τέλος του γ' τριμήνου.

Mapfre: Υποχωρεί η χρηματοδότηση των Insurtechs

Η περιοχή του Ειρηνικού παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ιδίως η Κεντρική Αμερική (69%), ο Εκουαδόρ (35%), η Κολομβία (24%) και το Περού (23%).

Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Anytime

Η Anytime, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Save the day» και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδεύει φέτος 2.000 μαθητές σε λύκεια της

Η Anytime στρατηγικός υποστηρικτής του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Οδικής Ασφάλειας «Κάν’ το Σωστά»

Η Anytime και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ανακοινώνουν την στρατηγική συνεργασία τους για την προαγωγή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Απάτες με NFC: Πώς χρησιμοποιούνται Apple Pay και Google Wallet για την κλοπή καρτών

Οι κυβερνοεγκληματίες επινοούν συνεχώς νέους τρόπους για να κλέβουν χρήματα από κάρτες πληρωμών, χρησιμοποιώντας στοιχεία

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Ασφάλιση Εκδηλώσεων από την Karavias Underwriting Agency

Η Karavias Underwriting Agency, συνεχίζοντας τη στήριξη της προς τον Πολιτισμό και τις Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες, παρουσιάζει το νέο καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν «Ασφάλιση Εκδηλώσεων».

Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης My Health F1rst

Η Eurolife FFH, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή για μια πιο οικονομική λύση ασφάλισης υγείας με ελεύθερη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το κόστος επισκευής οχημάτων αυξήθηκε κατά 6,7% σε σχέση με πέρυσι

Το κόστος επισκευής οχημάτων αυξήθηκε κατά 6,7% σε σχέση με πέρυσι και 25,7% σε σχέση με το 2020. Αυτό αποκάλυψε μία νέα

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Βραβεύσεις Συνεργατών σε δύο εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που διακρίθηκαν κατά το έτος 2024 βράβευσε η MINETTA Ασφαλιστική, σε δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις

Απάτες με NFC: Πώς χρησιμοποιούνται Apple Pay και Google Wallet για την κλοπή καρτών

Οι κυβερνοεγκληματίες επινοούν συνεχώς νέους τρόπους για να κλέβουν χρήματα από κάρτες πληρωμών, χρησιμοποιώντας στοιχεία

H EAΔΕ στηρίζει την πρωτοβουλία του ΕΕΑ για το bancassurance

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) χαιρετίζει την απόφαση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ)

Η Eurolife FFH βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες της!

Μια ξεχωριστή βραδιά για την οικογένειά της, δηλαδή το δίκτυο των συνεργατών, αλλά και το προσωπικό της, διοργάνωσε η Eurolife FFH