back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Η First Data χορηγός της Ελληνικής Ομάδας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας

Η First Data, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της τεχνολογίας για τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, υποστήριξε ως χορηγός την Ελληνική αποστολή που συμμετείχε για πρώτη φορά στον ετήσιο Ευρωπαϊκό διαγωνισμό European Cyber Security Challenge 2016 (ECSC) που διοργανώθηκε από τον ENISA, τον αρμόδιο φορέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα Κυβερνοασφάλειας. Ο σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανακάλυψη νέων ταλέντων ηλικίας 14 ως 30 ετών από όλη την Ευρώπη στον τομέα του Cyber Security, χωρίς προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στον τομέα αυτό.

Στο φετινό διαγωνισμό, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 7-10 Νοεμβρίου στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, συμμετείχαν ομάδες από 10 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, που διαγωνίστηκαν στους τομείς της ασφάλειας πληροφοριών, web security, mobile security και hacking. Η συμμετοχή της ελληνικής ομάδας οργανώθηκε από την εταιρεία Κυβερνοασφάλειας TwelveSec και το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και απαρτιζόταν από 10 νέους, ηλικίας 16 έως 29 ετών. Αν και η Ελληνική ομάδα συμμετείχε για πρώτη φορά στην οργάνωση αυτή και δεν υπήρχε προηγούμενη εμπειρία, είχε μια πολύ καλή παρουσία και κατάφερε να κατακτήσει την 5η θέση στο διαγωνισμό.

- Advertisement -

«Η First Data βρίσκεται στο κέντρο του ραγδαίως εξελισσόμενου οικοσυστήματος πληρωμών και έχουμε την μοναδική ευθύνη προς τους πελάτες μας να προστατεύουμε πάντοτε τα συμφέροντά τους» σχολίασε ο κ. Espen Tranoy SVP, EMEA CoHead, Managing Director First Data στην Ελλάδα. «Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι από την παρουσία και την επίδοση της Ελληνικής ομάδας στο European Cyber Security Challenge 2016 και είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που είχαμε την τιμή να υποστηρίξουμε τη συμμετοχή τους στον πολύ σημαντικό αυτό ευρωπαϊκό διαγωνισμό».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

Kaspersky: 400 φορές φθηνότερες πλέον οι υπηρεσίες deepfake

Πρόκληση η αξιοποίηση της AI ώστε να ενισχυθεί η παραγωγικότητα των επαγγελματιών της ασφάλειας και η αποτελεσματικότητα των αμυντικών μέτρων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί