back to top
27.3 C
Athens
Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Επίσημος Χορηγός στο 16ο Greece Race for the Cure

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε χορηγικά και συμμετείχε με την ομάδα της στον φιλανθρωπικό αγώνα Race for the Cure Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας στο επίκεντρό της...

Η Εθνική Ασφαλιστική μια λαμπρή βραδιά βραβεύσεων για τους συνεργάτες της

Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας ως επίκεντρο όλων των δράσεων της τους ανθρώπους της, φροντίζει να γιορτάζει και να επιβραβεύει όλες τις επιτυχίες τους.

Δ. Μαζαράκης: Μία ομιλία με δύο κατευθύνσεις στη Γιορτή της Εθνικής Ασφαλιστικής

Ο νέος CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης, ανέλαβε το ‘πλοίο’ σε μία εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία για την εταιρεία αλλά και σε μία περίοδο που είναι άκρως θετική

Γ. Ζερβουδάκης, Εθνική Ασφαλιστική: Να φτάσει η παραγωγή το 1 δις ευρώ τα επόμενα 2-3 χρόνια

Να φτάσει η παραγωγή της Εθνικής Ασφαλιστικής το 1 δις. ευρώ τα επόμενα 2-3 χρόνια είναι ο υψηλός μεν αλλά εφικτός στόχος που έβαλε ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθνική Ασφαλιστική: Επίσημος Χορηγός στο 16ο Greece Race for the Cure

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε χορηγικά και συμμετείχε με την ομάδα της στον φιλανθρωπικό αγώνα Race for the Cure Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας στο επίκεντρό της...

Οι Liοn Hearts της Generali στον ετήσιο αγώνα του Race for the Cure

Η συμμετοχή της Εταιρείας στο Race for the Cure ενισχύει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα σε όσους την χρειάζονται, προωθώντας την πρόληψη

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου βραβεύτηκε στο 1ο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων & Βραβεύσεις Συνεργατών της Syndea

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου βραβεύτηκε στο 1ο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων & Βραβεύσεις Συνεργατών της Syndea – Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Όμιλος Interamerican: Διπλή διάκριση στα Compliance Awards 2024

Ο Όμιλος Interamerican, πάντα πρωτοπόρος στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης, απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα Compliance Awards 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εθνική Ασφαλιστική: Επίσημος Χορηγός στο 16ο Greece Race for the Cure

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε χορηγικά και συμμετείχε με την...

Πόσες εταιρείες «ζόμπι» έχει η Ελλάδα;

Τα οφέλη που προκύπτουν για την ελληνική οικονομία από την αντιμετώπιση του προβλήματος του μη εξυπηρετούμενου επιχειρηματικού χρέους

Γιατροί Αθήνας: Ζητούν δόσεις για την είσπραξη των ανείσπρακτων οφειλών rebate και clawback

Με επιστολή του προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών ζητά την είσπραξη των ανείσπρακτων οφειλών

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

Οι Liοn Hearts της Generali στον ετήσιο αγώνα του Race for the Cure

Η συμμετοχή της Εταιρείας στο Race for the Cure ενισχύει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα σε όσους την χρειάζονται, προωθώντας την πρόληψη