back to top
20 C
Athens
Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025

Νέες υπηρεσίες ΑΧΑ: απλά και γρήγορα για μια μοναδική εμπειρία ασφάλισης (video)

Με βασικό σύνθημα «απλά και γρήγορα», η ΑΧΑ συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες της καινοτόμες λύσεις για καθημερινές ανάγκες, συστήνοντας μια σύγχρονη και αποδοτική εμπειρία αποζημίωσης που ανταποκρίνεται στο brand positioning της «Know You Can»

Πιστή στην αποστολή της να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα, η ΑΧΑ παρουσίασε τις νέες υπηρεσίες της που υποστηρίζουν τον αγώνα της για απλή και γρήγορη ασφάλιση. Με το πακέτο των νέων λύσεων -και βασικό σύνθημα «απλά και γρήγορα»-, η AXA αποδεικνύει ότι μετατρέπει τις υποσχέσεις της σε πράξεις, προσφέροντας στους πελάτες της μια σύγχρονη και αποδοτική εμπειρία ασφάλισης. 

- Advertisement -

Η παρουσίαση των νέων υπηρεσιών και της καμπάνιας επικοινωνίας έγινε την Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, στο The HUB Events, με εκατοντάδες συνεργάτες, πελάτες και δημοσιογράφους να δίνουν το «παρών» και να βλέπουν σε βίντεο demo τον καινοτόμο τρόπο με τον οποίο, πλέον, οι χρήστες των νέων λύσεων της AXA θα μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα και αποδοτικότερα τις καθημερινές τους ανάγκες. Μάλιστα, το κοινό είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί σε μια ιδιότυπη «έκθεση», όπου τη θέση των εκθεμάτων είχαν πάρει οι υπηρεσίες της ΑΧΑ. Σε μορφή πινάκων, οι υπηρεσίες της ασφαλιστικής εταιρείας παρουσιάστηκαν -με χρονολογική σειρά εξέλιξης- στους παρευρισκόμενους, οι οποίοι μάλιστα απήλαυσαν και σχετική ηχητική «ξενάγηση» με την ιστορία κάθε έργου-υπηρεσίας μέσα από τα κινητά τους τηλέφωνα.   

Η καμπάνια επικοινωνίας των νέων υπηρεσιών βρίσκεται, ήδη, στον αέρα με βασικούς πρωταγωνιστές τους γνωστούς αθλητικούς δημοσιογράφους, Χρήστο Σωτηρακόπουλο και Λίλα Κουντουριώτη, οι οποίοι προσωποποιούν τον αγώνα της ΑΧΑ ώστε όλα να γίνονται απλά και γρήγορα στον τομέα της ασφάλισης. 

- Advertisement -

https://www.youtube.com/watch?v=P5tfYJAg5PE&feature=youtu.be

 

 

https://youtu.be/IPM1YWdAIXk

 

 

https://youtu.be/_Rz05nfVDHo

 

Αναλυτικότερα οι νέες υπηρεσίες:

  • MyAXAway – Αυτοκίνητο: Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του περιστατικού για την καταγραφή της ζημιάς, αφού πλέον μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων, να σταλούν οι φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας στην εταιρεία, να λάβει τη δήλωση ατυχήματος και να την αποδεχτεί από την οθόνη του κινητού του και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Όλη η διαδικασία διαρκεί 10’. 
  • MyAXAway – Κατοικία: Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του. Ο εκπρόσωπος της ΑΧΑ καθοδηγεί κατάλληλα τον ασφαλισμένο ώστε να τραβηχτούν οι κατάλληλες φωτογραφίες στο σημείο όπου έγινε η ζημιά για να προχωρήσει σε άμεση εκτίμηση της, χωρίς να χρειάζεται να κλειστεί ειδικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εμπειρογνώμονα. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ εξοικονομεί χρόνο, αφού αμέσως μετά την κλήση μπορεί να αρχίσει η διαδικασία επισκευής της ζημιάς και η αποζημίωση. Μετά το τέλος των εργασιών αποκατάστασης, ο ειδικός συνεργάτης της ΑΧΑ χρησιμοποιεί και ο ίδιος την υπηρεσία MyAXAway για την πιστοποίηση της επισκευής.
  • MyAXA Doctor:  Η νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής της ΑΧΑ έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τον ασφαλισμένο τη στιγμή που χρειάζεται μια ιατρική συμβουλή, χωρίς να απαιτείται να μεταβεί στο ιατρείο του γιατρού. Η σύνδεση με τον ιατρό γίνεται με βιντεοκλήση ή και με τηλεφωνική επικοινωνία μέσα από ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones, ώστε οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ να μπορούν να επικοινωνούν με Γιατρό από όπου και αν βρίσκονται. Η υπηρεσία δεν αφορά την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού. Ωστόσο, ο γιατρός της ΑΧΑ μπορεί να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες εφόσον αυτό είναι εφικτό, παρέχοντες τις αντίστοιχες  οδηγίες και συμβουλές προς τον ασφαλισμένο της ΑΧΑ. 

Οι υπηρεσίες αυτές εξυπηρετούν απλά και γρήγορα τους πελάτες της ΑΧΑ, ακριβώς ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που το έχουν πραγματικά ανάγκη. 

Παράλληλα με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, η ΑΧΑ παρουσίασε ακόμη ένα πακέτο λύσεων το οποίο προσφέρει επιπλέον επιλογές στους ασφαλισμένους της. 

Συγκεκριμένα, με το MyAXA Frequent Check-Up Discount επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους, παροτρύνοντάς τους έτσι να βάλουν την πρόληψη στη ζωή τους.  Αντίστοιχα, το MyAXA Check-In προσφέρει στους ασφαλισμένους «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για προγραμματισμένη εισαγωγή σε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο της επιλογής τους, γνωρίζοντας, πριν ακόμα νοσηλευθεί την κάλυψη των εξόδων, μειώνοντας την έγνοια τους από τα διαδικαστικά της νοσηλείας τους. 

Η υπηρεσία MyAXA Healthy Habits παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας των εν δυνάμει ασφαλισμένων, πριν ακόμα ολοκληρώσουν τη διαδικασία ασφάλισής τους και συγκεκριμένα με την ολοκλήρωση της τηλεφωνικής ιατρικής συνέντευξής τους. 

«Η φετινή ημέρα είναι ξεχωριστή για την οικογένεια της ΑΧΑ, αφού δεν παρουσιάζουμε απλώς νέες υπηρεσίες στη διάθεση των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας, αλλά κάτι πολύ περισσότερο: Συστήνουμε υπηρεσίες με αξία – υπηρεσίες που χτίζουν ιστορίες εμπιστοσύνης μεταξύ της ΑΧΑ και των ανθρώπων της, Πλέον, 37.000 ασφαλισμένοι αποκτούν πρόσβαση στο MyAXA Doctor, ενώ χρειάζονται μόλις 15’ για μια δήλωση ατυχήματος με το MyAXAway. Στην ΑΧΑ αντιμετωπίζουμε τους ασφαλισμένους μας ως συμμάχους και αυτή η φιλοσοφία διαπνέει τις νέες μας υπηρεσίες», τόνισε στην ομιλία του ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ασφαλιστικής. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ημερίδα για τον Νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Σημαντική ευκαιρία για εκπροσώπους της ασφαλιστικής αγοράς να παρακολουθήσουν τις αλλαγές και να προσαρμόσουν στρατηγικές και προϊόντα

Packmen: Όταν η πρόληψη γίνεται εμπειρία – και όχι θεωρία

Όταν ο πολίτης βλέπει, νιώθει, συμμετέχει, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί τι σημαίνει πραγματικά «προετοιμασία»

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2026 στην πλατφόρμα myCAR της ΑΑΔΕ

Οι πολίτες έχουν στη διάθεσή τους περίπου δύο μήνες για να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους

Μαζί για την ασφάλεια: ΕΟΠΥΥ και νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί

Επισημάνσεις από τη διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσοκομειακών Φαρμακοποιών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

Η Eurolife στο επίκεντρο της στρατηγικής Eurobank στο νέο 3ετές business plan 2025-2027

Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Ασπίς Πρόνοια: 2η προσωρινή διανομή για τους δικαιούχους απαιτήσεων του κλάδου ζωής

Οι καταβολές, σε ποσοστό 11% επί του δικαιούμενου ποσού, θα πραγματοποιούνται σταδιακά στους δηλωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ημερίδα για τον Νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Σημαντική ευκαιρία για εκπροσώπους της ασφαλιστικής αγοράς να παρακολουθήσουν τις αλλαγές και να προσαρμόσουν στρατηγικές και προϊόντα

Packmen: Όταν η πρόληψη γίνεται εμπειρία – και όχι θεωρία

Όταν ο πολίτης βλέπει, νιώθει, συμμετέχει, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί τι σημαίνει πραγματικά «προετοιμασία»

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2026 στην πλατφόρμα myCAR της ΑΑΔΕ

Οι πολίτες έχουν στη διάθεσή τους περίπου δύο μήνες για να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους

Μαζί για την ασφάλεια: ΕΟΠΥΥ και νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί

Επισημάνσεις από τη διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσοκομειακών Φαρμακοποιών

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου