back to top
16.3 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

SAP:Ριζικές αλλαγές στα μοντέλα ασφάλισης στα επόμενα 5 χρόνια

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της SAP, σε συνεργασία με την εταιρία Ovum και με θέμα “Ο τεχνολογικός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς παγκοσμίως” οι πάροχοι ασφαλιστικών υπηρεσιών, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, θα πρέπει να συμβάλουν στη διαχείριση του ρίσκου των πελάτων τους προληπτικά μέσα από λύσεις “insurance-as-a-service” με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Η ασφαλιστική αγορά εισέρχεται σε μια νέα εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από νέα προϊόντα, υπηρεσίες, και απαιτήσεις από την πλευρά των καταναλωτών. Καθώς βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περιόδο καθοδηγούμενη από τις νέες τεχνολογίες, σημαντικές αλλαγές αναμένονται στα επιχειρηματικά μοντέλα. Οι αλλαγές αυτές θα οδηγήσουν τους παρόχους ασφαλιστικών υπηρεσιών στη διάθεση λύσεων βασισμένων και σε άλλα δεδομένα πέραν της τιμής. Οι πάρχοι ασφαλιστικών υπηρεσιών θα πρέπει να αποκτήσουν ενεργή συμμετοχή στις ζωές των πελατών τους, παίζοντας τον ρόλο ενός risk manager και παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες βασισμένες σε εξατομικευμένες ανάγκες και προτιμήσεις.

- Advertisement -

Σύμφωνα με την έρευνα, η αλλαγή αυτή θα πραγματοποιηθεί τα επόμενα 5 έως 10 χρόνια λόγω τριών σημαντικών παραγόντων: του ψηφιακού μετασχηματισμού, του cloud και του Internet of Things (IoT). Οι παράγοντες αυτοί θα επιτρέψουν τους πάροχους ασφαλιστικών υπηρεσιών:

  • Να συγκεντρώσουν και αξιοποιήσουν τον τεράστιο όγκο δεδομένων που παράγουν οι ψηφιακές τεχνολογίες με στόχο να μπορούν να προβλέπουν πιθανούς κινδύνους με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αξιοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, οι πάροχοι μπορούν να γίνουν ένας αξιόπιστος σύμβουλος για τους πελάτες τους, που θα τους ειδοποιεί εγκαίρως για πιθανούς κινδύνους.
  • Nα αντικαταστήσουν δυσκίνητα μοντέλα παροχής υπηρεσιών IT με αρχιτεκτονικές cloud οι οποίες είναι ταχύτερες και πολύ πιο ευέλικτες. Οι πάροχοι θα μπορούν να ανταποκρίνονται γρήγορα στα αιτήματα των πελατών τους, αξιοποιώντας χαρακτηριστικά και λειτουργίες σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.
  • Να ενσωματώσουν την τεχνολογία ΙοΤ, για παράδειγμα, ενσωματωμένους αισθητήρες, τηλεματική, οικιακούς αυτοματισμούς προκειμένου να προσφέρουν στους αντισυμβαλλόμενους την αυτονομία να δημιουργούν τις δικές τους, προσαρμοσμένες πολιτικές βάσει των κινδύνων που παρουσιάζουν. Για παράδειγμα, η πριμοδότηση για τις ασφάλειες αυτοκινήτων μπορεί να διαφέρει -όταν το αυτοκίνητο κινείται οι πριμοδοτήσεις αυξάνονται και αντίστοιχα μειώνονται όταν το αυτόκινητο είναι σταθμευμένο.

“Προκειμένου να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που παρέχουν αυτές οι τεχνολογίες, οι πάρχοι θα πρέπει να τις αντιμετωπίσουν σαν βασικό μέρος της επιχειρηματικής τους στρατηγικής” πρόσθεσε ο Charles Juniper, principal insurance analyst, financial services technology Ovum Research. “O ψηφιακός μετασχηματισμός, το cloud και το IoT, όλα παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μιας εμπειρίας που προσφέρει προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές. Αυτή η προστιθέμενη αξία είναι που θα κάνει και τους παρόχους ασφαλιστικών υπηρεσιών έναν πιο ενεργό και πολύτιμο συνεργάτη στην ζωή των πελάτων τους, ενώ θα τους βοηθήσει και να ανταγωνιστούν νέους συμμετέχοντες στην αγορά”.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Risk Management: Mια συνεργασία της Grant Thornton με το ΕΚΠΑ στην εκπαίδευση

Σε μία περίοδο που οι επιχειρήσεις πρέπει να προετοιμάζονται για ένα απαιτητικό μέλλον, το οποίο χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από περιβαλλοντικές, γεωπολιτικές, τεχνολογικές και ρυθμιστικές εξελίξεις

Allianz Risk Barometer: Πιθανά συμβάντα στον κυβερνοχώρο αποτελούν τον κορυφαίο κίνδυνο

Σύμφωνα με την έκθεση Allianz Risk Barometer, τα περιστατικά κυβερνοασφάλειας, όπως οι επιθέσεις με ransomware, οι παραβιάσεις δεδομένων και οι διαταραχές στον τομέα της πληροφορικής, αποτελούν τον μεγαλύτερο προβληματισμό

Με καινοτομίες απαντά η SAP στις ανάγκες των πελατών της

Η SAP παρουσίασε νέες πρωτοποριακές λύσεις που ανταποκρίνονται απόλυτα στις ανάγκες των πελατών της σε τέσσερις κρίσιμους τομείς. Οι τομείς αυτοί είναι α) η ανθεκτικότητα των αλυσίδων τροφοδοσίας, β) η βιωσιμότητα, γ) ο μετασχηματισμός των επιχειρηματικών διαδικασιών και δ) η δημιουργία εφαρμογών no-code.

Πως η SAP συνεχίζει να υποστηρίζει την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων 

Η SAP συνεχίζει να υποστηρίζει την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω του Προγράμματος Athinà.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

Η Kaspersky εντοπίζει κενά στην ασφάλεια των οχημάτων

Ένα μόνο αδύναμο σημείο στην υποδομή ενός συνεργάτη μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη παραβίαση όλων των συνδεδεμένων οχημάτων

Νέος γύρος ελέγχων για ανασφάλιστα οχήματα και απλήρωτα τέλη – 187.000 ειδοποιητήρια σε ιδιοκτήτες

87.026 οχήματα βρέθηκαν να μην έχουν ούτε ασφάλεια ούτε τέλη κυκλοφορίας - Οι ιδιοκτήτες έχουν προθεσμία 15 ημερών για να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες

Η Αθήνα ανάμεσα στους πιο ασφαλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς για το 2025

Σύμφωνα με έρευνα της Compare the Market, η ελληνική πρωτεύουσα εμφανίζει σχεδόν 8 φορές λιγότερες αναφορές για κλοπές σε σχέση με το Παρίσι

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Kaspersky εντοπίζει κενά στην ασφάλεια των οχημάτων

Ένα μόνο αδύναμο σημείο στην υποδομή ενός συνεργάτη μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη παραβίαση όλων των συνδεδεμένων οχημάτων

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση