back to top
29 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Υπερδιπλασίασε τους πελάτες της σε ένα δίμηνο η Lemonade!

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η Lemonade, η πρωτοποριακή ασφαλιστική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας (insurtech) που έχει θέσει στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου την τεχνητή νοημοσύνη ανακοίνωσε ότι υπερδιπλασίασε την πελατειακή της βάση τους τελευταίους δυο μήνες, καθώς σύμφωνα με τον συν-ιδρυτή της Shai Wininger, “οι πελάτες εγκαταλείπουν τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες προς όφελος της Lemonade”.

- Advertisement -

Πραγματικά, η αμερικανική εταιρεία που “μετρούσε” 6.000 πελάτες στο τέλος Μαϊου, είδε τον αριθμό να εκτοξεύεται στους 14.300 πελάτες στο τέλος Μαϊου. Οι πελάτες στρέφονται στη Lemonade από παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες σε καθημερινή βάση, με το 21,5% των πελατών να προέρχονται από την GEICO, το 20,5% από την State Ferm, το 17,1% από την Allstate, 10,5% από την Liberty Mutual, 5% από την Progressive και το υπόλοιπο από άλλες εταιρείες.

Όπως έγραψε στο blog της Lemonade ο κ. Wininger, οι περισσότεροι πελάτες της προέρχονται από τις πιο δυναμικές δημογραφικές μονάδες, με το 78% να είναι ηλικίας 25-45 ετών και διαμένουν σε μεγάλα αστικά κέντρα.

- Advertisement -

“Επί τη ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους….πελάτες μας που δουλεύουν για τις (ανταγωνιστικές) Liberty Mutual, State Farm, Allstate, Travelers and Progressive. Μην ανησυχείτε παιδιά, το μυστικό σας είναι ασφαλές με εμάς ! 🙂 ” κατέληξε ο κ. Wininger με σκωπτική διάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι η Lemonade ανακοίνωσε πριν λίγους μήνες ότι διεκδικεί την εγγραφή της στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για την ταχύτερη διεκπεραίωση αίτησης για καταβολή αποζημίωσης: 3 δευτερόλεπτα!

Στις 23 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 5.47 μ.μ., ο πελάτης της Brandon Pham, υπέβαλε διαδικτυακά αίτηση αποζημίωσης ύψους 979 δολαρίων σε σχέση με ένα γούνινο παλτό που είχε αγοράσει. Σε διάστημα 3 δευτερολέπτων, ως τις 5.50 μ.μ. δηλαδή, ο Α.Ι. Jim, δηλαδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας που διαχειρίζεται το λογισμικό που διεκπεραιώνει αυτόματα ασφαλιστικές εργασίες (bot), αξιολόγησε το αίτημα αποζημίωσης, επιβεβαίωσε ότι καλυπτόταν από το ασφαλιστικό συμβόλαιο του πελάτη, “έτρεξε” 18 διαφορετικούς αλγορίθμους που διασφαλίζουν ότι δεν επρόκειτο για απατηλή αίτηση αποζημίωσης, ενέκρινε την καταβολή του ποσού, έστειλε εντολή για την εκταμίευση του στην τράπεζα και ειδοποίησε τον κ. Pham ότι η αίτηση του είχε διεκπεραιωθεί επιτυχώς, χωρίς να χρειαστεί ούτε ένα έγγραφο !

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αναζητώντας καινοτόμες λύσεις και συμπράξεις για την ασφαλιστική κάλυψη των πανδημιών στο μέλλον

Καθώς η Ευρώπη σαρώνεται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας του Covid-19, έχει «ανάψει» και ο διάλογος στον ασφαλιστικό κλάδο διεθνώς για τον βαθμό κάλυψης των απωλειών που προκαλεί

Θωρακίζοντας τις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες έναντι των διαταραχών

Η πανδημία του κορωνοϊού επιβεβαίωσε την ανάγκη των εταιρειών να προστατευθούν έναντι των διαφόρων τύπων διαταραχών. Οι διεθνείς εφοδιαστικές

Mapfre: Υποχωρεί η χρηματοδότηση των Insurtechs

Η περιοχή του Ειρηνικού παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ιδίως η Κεντρική Αμερική (69%), ο Εκουαδόρ (35%), η Κολομβία (24%) και το Περού (23%).

Generali Ventures: 250 εκ. σε insurtech και fintech

Στόχος της Generali η καινοτομία σε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών που θα κάνουν την διαφορά στον ασφαλιστικό κλάδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γκρίζα σύννεφα πάνω από τα cat bonds

Παρέμβαση της ESMA φέρνει τα πάνω κάτω στις αγορές, αυξάνοντας τον κίνδυνο των ρευστοποιήσεων

Ειδική εξόρμηση της τροχαίας για τον νέο ΚΟΚ – Άνω των 14.000 ελέγχων στην Αττική

Η εντατικοποίηση των ελέγχων αποκτά ειδική σημασία για τον ασφαλιστικό κλάδο

Ασφάλιση πυρηνικής ενέργειας, η ειδοποιός διαφορά του RVS 2025

Ένα νέο και διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο κινδύνου περιγράφει η Swiss Re

Οι ΕΕΑ διαπιστώνουν σταθερή πρόοδο στη δημοσιοποίηση κύριων δυσμενών επιπτώσεων

Γενική βελτίωση της ποιότητας των πληροφοριών και ενσωμάτωση προηγούμενων συστάσεων διαπιστώνει η νέα έκθεση των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Εθνική Ασφαλιστική

Ο Α. Αϊλαμάκης αναλαμβάνει Chief Strategy & Transformation Officer και ο Α. Δένδης Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρούσα για 6η χρονιά στα γήπεδα της Super League

Για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ο αθλητισμός αντιπροσωπεύει την υγεία, την προσπάθεια και το ομαδικό πνεύμα – αξίες που ανήκουν στην εταιρική της φιλοσοφία

Γκρίζα σύννεφα πάνω από τα cat bonds

Παρέμβαση της ESMA φέρνει τα πάνω κάτω στις αγορές, αυξάνοντας τον κίνδυνο των ρευστοποιήσεων

Χ. Δήμας: Εφαρμόζουμε συνολική μεταρρύθμιση στην αεροναυτιλία

Τις πρωτοβουλίες για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής αεροναυτιλίας παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από το βήμα της Βουλής

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican