back to top
35.2 C
Athens
Τρίτη 15 Ιουλίου 2025

Υπερδιπλασίασε τους πελάτες της σε ένα δίμηνο η Lemonade!

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η Lemonade, η πρωτοποριακή ασφαλιστική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας (insurtech) που έχει θέσει στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου την τεχνητή νοημοσύνη ανακοίνωσε ότι υπερδιπλασίασε την πελατειακή της βάση τους τελευταίους δυο μήνες, καθώς σύμφωνα με τον συν-ιδρυτή της Shai Wininger, “οι πελάτες εγκαταλείπουν τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες προς όφελος της Lemonade”.

- Advertisement -

Πραγματικά, η αμερικανική εταιρεία που “μετρούσε” 6.000 πελάτες στο τέλος Μαϊου, είδε τον αριθμό να εκτοξεύεται στους 14.300 πελάτες στο τέλος Μαϊου. Οι πελάτες στρέφονται στη Lemonade από παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες σε καθημερινή βάση, με το 21,5% των πελατών να προέρχονται από την GEICO, το 20,5% από την State Ferm, το 17,1% από την Allstate, 10,5% από την Liberty Mutual, 5% από την Progressive και το υπόλοιπο από άλλες εταιρείες.

Όπως έγραψε στο blog της Lemonade ο κ. Wininger, οι περισσότεροι πελάτες της προέρχονται από τις πιο δυναμικές δημογραφικές μονάδες, με το 78% να είναι ηλικίας 25-45 ετών και διαμένουν σε μεγάλα αστικά κέντρα.

- Advertisement -

“Επί τη ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους….πελάτες μας που δουλεύουν για τις (ανταγωνιστικές) Liberty Mutual, State Farm, Allstate, Travelers and Progressive. Μην ανησυχείτε παιδιά, το μυστικό σας είναι ασφαλές με εμάς ! 🙂 ” κατέληξε ο κ. Wininger με σκωπτική διάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι η Lemonade ανακοίνωσε πριν λίγους μήνες ότι διεκδικεί την εγγραφή της στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για την ταχύτερη διεκπεραίωση αίτησης για καταβολή αποζημίωσης: 3 δευτερόλεπτα!

Στις 23 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 5.47 μ.μ., ο πελάτης της Brandon Pham, υπέβαλε διαδικτυακά αίτηση αποζημίωσης ύψους 979 δολαρίων σε σχέση με ένα γούνινο παλτό που είχε αγοράσει. Σε διάστημα 3 δευτερολέπτων, ως τις 5.50 μ.μ. δηλαδή, ο Α.Ι. Jim, δηλαδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας που διαχειρίζεται το λογισμικό που διεκπεραιώνει αυτόματα ασφαλιστικές εργασίες (bot), αξιολόγησε το αίτημα αποζημίωσης, επιβεβαίωσε ότι καλυπτόταν από το ασφαλιστικό συμβόλαιο του πελάτη, “έτρεξε” 18 διαφορετικούς αλγορίθμους που διασφαλίζουν ότι δεν επρόκειτο για απατηλή αίτηση αποζημίωσης, ενέκρινε την καταβολή του ποσού, έστειλε εντολή για την εκταμίευση του στην τράπεζα και ειδοποίησε τον κ. Pham ότι η αίτηση του είχε διεκπεραιωθεί επιτυχώς, χωρίς να χρειαστεί ούτε ένα έγγραφο !

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αναζητώντας καινοτόμες λύσεις και συμπράξεις για την ασφαλιστική κάλυψη των πανδημιών στο μέλλον

Καθώς η Ευρώπη σαρώνεται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας του Covid-19, έχει «ανάψει» και ο διάλογος στον ασφαλιστικό κλάδο διεθνώς για τον βαθμό κάλυψης των απωλειών που προκαλεί

Θωρακίζοντας τις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες έναντι των διαταραχών

Η πανδημία του κορωνοϊού επιβεβαίωσε την ανάγκη των εταιρειών να προστατευθούν έναντι των διαφόρων τύπων διαταραχών. Οι διεθνείς εφοδιαστικές

Mapfre: Υποχωρεί η χρηματοδότηση των Insurtechs

Η περιοχή του Ειρηνικού παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ιδίως η Κεντρική Αμερική (69%), ο Εκουαδόρ (35%), η Κολομβία (24%) και το Περού (23%).

Generali Ventures: 250 εκ. σε insurtech και fintech

Στόχος της Generali η καινοτομία σε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών που θα κάνουν την διαφορά στον ασφαλιστικό κλάδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική έχει μετασχηματιστεί θεαματικά

Η σημαντική αναδιοργάνωση που έχει πραγματοποιήσει μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική, βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική πολυεπίπεδου

SVV: Γιατί ο ασφαλιστικός κλάδος πρέπει να δραστηριοποιηθεί άμεσα απέναντι στην ΤΝ

Είναι απλώς μια περαστική μόδα ή μήπως η τεχνητή νοημοσύνη θα μεταμορφώσει τον κλάδο....όλες οι απαντήσεις ....

Παραβίαση προσωπικών δεδομένων από τράπεζα για ανύπαρκτες οφειλές

Αδικοπρακτική Ευθύνη της Εναγομένης Τραπεζικής Εταιρίας – Προσβολή Προσωπικότητας – Ηθική Βλάβη (ΑΚ 932) 38.000 ευρώ (19.000 ευρώ Χ 2)

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Η Εθνική Ασφαλιστική έχει μετασχηματιστεί θεαματικά

Η σημαντική αναδιοργάνωση που έχει πραγματοποιήσει μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική, βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική πολυεπίπεδου

Insurance Europe: 4 τρόποι για να τελεσφορήσει η FIDA

Για κίνδυνο να καταστεί η Πρόσβαση στα Χρηματοοικονομικά Δεδομένα υπερβολικά σύνθετη και ασύμφορη προειδοποιεί η ομοσπονδία

Η «επόμενη μέρα» της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

Μασκ προς Ευρώπη: Γεννάτε γιατί… χανόσαστε

Κοινοποιώντας στο X έναν δημογραφικό χάρτη της Ευρώπης «στο κόκκινο», ο Έλον Μασκ καλεί τους πολίτες της να κάνουν μεγάλες οικογένειες