Ιδιαίτερα δραστήρια στην ανάπτυξη καινοτόμων και χρηστικών εφαρμογών (apps) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της αποδεικνύεται η γαλλική ΑΧΑ. Τελευταίο της «έργο» στον τομέα αυτό είναι η AXA Drive v2, δηλαδή η βελτιωμένη έκδοση του AXA Drive, της εφαρμογής που δημιούργησε ο όμιλος με στόχο να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες για να βοηθήσει τους οδηγούς να αναλύσουν, να κατανοήσουν και να βελτιώσουν την οδηγική τους συμπεριφορά.
Η αρχική εκδοχή (που κυκλοφόρησε το 2013) ενσωμάτωνε μια υπηρεσία ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς, μετρώντας τις επιταχύνσεις, τα φρεναρίσματα και τις προσπεράσεις. Οι οδηγοί μπορούσαν στη συνέχεια να κοινοποιήσουν τα αποτελέσματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 2015 οι ομάδες της ΑΧΑ άρχισαν να αναλύουν το feedback που λάμβαναν από τους οδηγούς. Ως αποτέλεσμα, η εφαρμογή που αρχικά σχεδιάστηκε ως «παιχνίδι», όπου οι χρήστες προσπαθούσαν να βελτιώσουν το οδηγικό τους σκορ, μετεξελίχθηκε σε εφαρμογή που προσφέρει στους οδηγούς συστάσεις για να οδηγούν με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Η εφαρμογή διαθέτει βάση δεδομένων με πάνω από 600 προσωποποιημένες συστάσεις, τα οποία επιλέγει με γνώμονα τις συνθήκες οδήγησης. Το περιβάλλον της (interface) είναι διαδραστικό, επιτρέποντας στους χρήστες να βαθμολογούν τις συστάσεις. Η ΑΧΑ Drive 2 εστιάζεται στην πρόληψη ατυχημάτων και στην ικανοποίηση του πελάτη. Το νέο προϊόν λανσαρίστηκε στις 26 Μαΐου στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στο Λουξεμβούργο, και θα είναι σύντομα διαθέσιμο και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Μέχρι τότε, μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://axadrive.axa.com/
WayGuard: Άρωμα… γυναίκας
Την ίδια στιγμή, η ΑΧΑ Γερμανίας προωθεί μια νέα εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για τις γυναίκες, τη WayGuard. Πρόκειται για εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που μεταδίδει το γεωγραφικό στίγμα του χρήστη σε ένα κέντρο συντονισμού, το οποίο σε περίπτωση ανάγκης ειδοποιεί τις κατάλληλες υπηρεσίες διάσωσης.
Η εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης πρόσθετες υπηρεσίες, όπως δυνατότητα συνομιλίας (chat), που επιτρέπει στους χρήστες να συνομιλούν με γνωστά τους πρόσωπα και να τους ενημερώνουν για τη θέση τους, καθώς για το ότι επέστρεψαν με ασφάλεια στο σπίτι. Παρέχει, τέλος, συμβουλές πρόληψης για την αποφυγή παρενοχλήσεων.