[starbox]
Το μέλλον των εταιρειών σε όποιο κλάδο και εάν δραστηριοποιούνται βασίζεται στην υιοθέτηση καινοτόμων διαδικασιών και στην βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πελάτη. Για αυτό και μεγάλοι όμιλοι αναζητούν μέσα από startups καινούριες ιδέες, επενδύουν σε νέους και δίνουν έδαφος στην επιχειρηματικότητα και τον «πειραματισμό». Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται και ο όμιλος Belron, που κάνει “άνοιγμα” με το πρόγραμμα “Drive” στις νεοφυείς εταιρείες για να αξιοποιήσει υπηρεσίες και εφαρμογές προς όφελος των πελατών του. Οι επικεφαλής του προγράμματος δίνουν την ευκαιρία σε νέους επιχειρηματίες να συμμετέχουν σε ένα πρόγραμμα 12 εβδομάδων (Μάιος-Ιούλιος 2016), που θα “τρέξει” στην Αμερική, τον Καναδά, την Ισπανία, τη Γαλλία και τη Γερμανία , προκειμένου να δοκιμάσουν τις ιδέες τους στην πράξη. Σε συνεργασία με την L Marks η Drive προσφέρει στους συμμετέχοντες χρηματοδότηση συνολικού ύψους 200.000 λιρών.
Ο Nick Burton, υπεύθυνος του τμήματος Digital & Innovative Technology και συνιδρυτής της Drive, αναφέρει ότι στόχος της Belron είναι να αποτελέσει την πρώτη επιλογή των καταναλωτών. «Και αυτό» προσθέτει «θα το κάνουμε παρέχοντας εξαιρετικές υπηρεσίες. Αναζητούμε ιδέες για να μας βοηθήσουν να έχουμε νέα προσέγγιση σε πράγματα που ήδη κάνουμε για να τα διεκπεραιώνουμε ακόμα καλύτερα».
Drive: The Startup Accelerator from Belron – Launch Video from L Marks on Vimeo.
Η Drive αναζητά επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο αλλά έχουν προοπτικές ταχύτατης ανάπτυξης. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία
- Γνώση και διορατικότητα: Κάθε προϊόν ή υπηρεσία που μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση των πελατών και της αγοράς
2. Βελτίωση των υπηρεσιών και της εμπειρίας του πελάτη: Καινοτομίες που βοηθούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
3. Βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας: ιδέες που μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού, ιδιαίτερα των τεχνικών ή των γραφείων, του κέντρου επικοινωνίας
4. Παροχή Πρόσθετων Υπηρεσίων: Καινοτομίες που θα επεκτείνουν τις υπηρεσίες του ομίλου
5. Προιόντα ή υπηρεσίες που θα φέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και καλύτερη συνεργασία με τεχνικούς ή ανθρώπους της εταιρείας όταν εργάζονται σε εξωτερικούς χώρους ή σε καταστήματα
Θυμίζουμε ότι η Belron είναι η μητρική εταιρεία της Carglass στην Ευρώπη, έχει συνολικά παρουσία σε 34 χώρες, 10 εκατ. πελάτες παγκοσμίως και πάνω από 2,4 δις ετήσια έσοδα και 25.600 εργαζόμενους.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ
Αίτηση για συμμετοχή μπορείτε να κάνετε εδώ