back to top
20.1 C
Athens
Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025

EIOPA: Άνω του 200% ο μέσος δείκτης SCR στις περισσότερες χώρες

Η EIOPA δημοσιοποίησε Ετήσια Ευρωπαϊκή Επισκόπηση για τον ασφαλιστικό κλάδο η οποία βασίστηκε σε ετήσιες αναφερόμενες πληροφορίες Solvency II. Αυτό διασφαλίζει ότι τα δεδομένα έχουν υψηλή κάλυψη σε όλες τις χώρες και αναφέρονται με συνεπή τρόπο σε ολόκληρο τον ΕΟΧ.

Σύμφωνα με την έκθεση στις περισσότερες χώρες (19)  του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) το  2019 τα  Ακαθάριστα Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα στον κλάδο ασφαλίσεων ζωής αυξήθηκαν. Σε πωλήσεις στον κλάδο ζωής  κυριαρχούν   Index-Linked και  Unit-Linked ασφαλιστικά προϊόντα και οι ασφάλειες με συμμετοχή στα κέρδη.

- Advertisement -

Στις ασφάλειες ζημιών και τις γενικές ασφαλίσεις τα Ακαθάριστα Εγγεγραμμένα  Ασφάλιστρα αυξήθηκαν στη συντριπτική πλειονότητα των χωρών (27) το 2019. Το 50% της αγοράς των γενικών ασφαλίσεων αφορούν, Γενική Αστική  Ευθύνη, την Αστική Ευθύνη Μηχανοκίνητων Οχημάτων, τις Ασφάλειες Ιατρικών Εξόδων, την Πυρκαγιά και την ασφάλιση περιουσίας .

Σχετικά με τους δείκτες Φερεγγυότητας η πλειονότητα των χωρών (17 από τις 31), αναφέρουν μέσο δείκτη  φερεγγυότητας  SCR άνω του 200% και σε όλες τις χώρες ο μέσος δείκτης ελάχιστης φερεγγυότητας MCR είναι άνω του 250%.

- Advertisement -

Κατεβάστε εδώ PDF την έκθεση

European Insurance Overview 2020.pdf

Σχετικές δημοσιεύσεις

Petra Hielkema: «Η εμπιστοσύνη είναι το θεμέλιο ενός υγιούς χρηματοπιστωτικού συστήματος»

Η EIOPA σχεδιάζει το μέλλον της ευρωπαϊκής ασφάλισης με πυλώνες την ανθεκτικότητα και την εμπιστοσύνη

EIOPA: Πρόσκληση παροχής στοιχείων για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

H πρωτοβουλία αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των συνταξιοδοτικών κενών και στη μετάβαση σε βιώσιμο σύστημα πολλαπλών πυλώνων

Οι ΕΕΑ διαπιστώνουν σταθερή πρόοδο στη δημοσιοποίηση κύριων δυσμενών επιπτώσεων

Γενική βελτίωση της ποιότητας των πληροφοριών και ενσωμάτωση προηγούμενων συστάσεων διαπιστώνει η νέα έκθεση των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών

Insurance Europe: Η μεταρρύθμιση του Solvency II δεν επαρκεί για μια πιο ανταγωνιστική Ευρώπη

H ομοσπονδία προειδοποιεί ότι η απουσία βασικών πολιτικών δεσμεύσεων θέτει σε κίνδυνο την ανάπτυξη και επενδύσεις δισεκατομμυρίων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

«Η ηρεμία μέσα στην καταιγίδα»: Επισκόπηση Κινδύνων χώρας και τομέα από την Coface

Η Coface αναλύει την παγκόσμια δυναμική εστιάζοντας στην αύξηση του κοινωνικού και πολιτικού κινδύνου, και στις στρατηγικές προκλήσεις του Κόλπου

Fitch: Αναβάθμιση της Euroins AD σε «B+» με σταθερή προοπτική

Α. Μουρατίδου: «Προχωρούμε με αυτοπεποίθηση, επενδύοντας στην καινοτομία, στην αξιοπιστία και στη διαρκή ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης»

Η Howden ανοίγει τα χαρτιά της – Νέα σχέδια για τις προαιρετικές αντασφαλίσεις

Τι αποκαλύπτει η Howden Re στο συνέδριο του Μπάντεν-Μπάντεν, ενόψει αλλαγών και χαλάρωσης των συνθηκών αντασφάλισης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»