back to top
18.9 C
Athens
Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

Μ. Στεφανοπούλου: Η Carglass δίνει αυτό που υπόσχεται στον πελάτη και τον κερδίζει

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος γ’)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

“Deliver what we promise”είναι το βασικό μότο της Carglass®, το οποίο αποτελεί και το βασικό μέλημα σε κάθε επικοινωνιακή προσέγγιση της εταιρείας. Φροντίζει να καλύπτει επαρκώς τις απαιτήσεις του πελάτη και των ασφαλιστικών, έχοντας βαθιά γνώση της αγοράς, έχοντας αναλύσει τον ανταγωνισμό και εφαρμόζοντας σωστή τιμολογιακή πολιτική.

Η επικοινωνία της Carglass® διαμορφώνεται μέσα από ένα αποτελεσματικό mix, ανάλογα με τις καμπάνιες που εκπονεί, είτε σε τοπικό είτε σε πανελλαδικό επίπεδο. Φροντίζει πάντα να κάνει τους υπολογισμούς για τα αναμενόμενα αποτελέσματα μιας καμπάνιας πριν την έναρξή της και να χτίζει τις βέλτιστες επικοινωνιακές στρατηγικές, που θα της δώσουν ένα σωστό αποτέλεσμα. Αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής της στρατηγικής είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Σε συνέντευξη της στο περιοδικό IW η κα Μάρθα Στεφανοπούλου, Marketing & Communications Manager, αναφέρει χαρακτηριστικά:

- Advertisement -

iw? Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Μ.Σ.: Το τμήμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας αποτελεί νευραλγικό και αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιχείρησης, αφού είναι αυτό το οποίο διαμορφώνει την επικοινωνιακή στρατηγική, καθορίζει τα μηνύματα προς τους δυνητικούς πελάτες και φροντίζει να χτίζει την εμπειρία της μάρκας. Βασική αρχή της επικοινωνίας αποτελεί η ειλικρίνεια και η σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει μια εταιρεία με τους πελάτες της, μέσα από την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών και πραγματικού ενδιαφέροντος για άριστη εξυπηρέτηση.
Κύριο μότο της Carglass® είναι το “Deliver what we promise”, το οποίο αποτελεί και το βασικό μας μέλημα σε κάθε επικοινωνιακή μας προσέγγιση. Η εμπειρία της μάρκας και οι αξίες που αυτή πρεσβεύει είναι καθοριστικοί παράγοντες της απόφασης ενός καταναλωτή για την τελική του επιλογή, γι’ αυτό φροντίζουμε να ανταποκρινόμαστε πάντα με επιτυχία στις απαιτήσεις του πελάτη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας που μας εμπιστεύεται.

iw? Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Μ.Σ.: Η επιτυχία μιας νέας υπηρεσίας ή προϊόντος έχει ως βασική προϋπόθεση τη βαθιά γνώση της αγοράς που θα προσφερθεί το προϊόν αλλά και την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης του δυνητικού πελατολογίου. Απαιτεί λεπτομερή μελέτη και έρευνα αγοράς, ανάλυση του ανταγωνισμού και σωστή τιμολογιακή πολιτική.
Στην Carglass®, όταν σχεδιάζουμε την ένταξη μιας νέας υπηρεσίας ή προϊόντος στο δίκτυό μας, σκεφτόμαστε καταρχάς πώς αυτή θα δώσει ουσιαστική προστιθεμένη αξία στον πελάτη μας και θα του προσφέρει τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία και λύση. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελούν οι αντηλιακές μεμβράνες και οι υαλοκαθαριστήρες, όπου οι πελάτες μας τα έχουν αγκαλιάσει, αποτελώντας πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του επιχειρείν μας.
Το λανσάρισμα βέβαια μιας νέας υπηρεσίας ή προϊόντος απαιτεί ταυτόχρονα και λεπτομερή σχεδιασμό σε επίπεδο λειτουργιών, όπως διακίνηση, διανομή, στοκ, εγγύηση κ.λπ. Παράλληλα όμως, στη δική μας περίπτωση, σημαντικό ρόλο παίζει και η άρτια εκπαίδευση τόσο του τεχνικού προσωπικού μας όσο και του τηλεφωνικού κέντρου, που δέχεται χιλιάδες κλήσεις καθημερινά.
Μια υπηρεσία βέβαια μπορεί να έχει και τη μορφή καινοτομίας, όπως για παράδειγμα την επισκευή του εμπρόσθιου παρμπρίζ, όπου πρώτη η Carglass® εισήγαγε σε οργανωμένο δίκτυο στην ελληνική αγορά πριν από 16 χρόνια. Η συγκεκριμένη υπηρεσία βοήθησε στη διαμόρφωση μιας νέας αντίληψης στην αντιμετώπιση μικροεπισκευών στο εμπρόσθιο παρμπρίζ, δίνοντας άμεση λύση σε χρόνο και χρήματα, αφού αποφεύγεται η ολική αντικατάσταση.

iw? Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής

Μ.Σ.: Το σύγχρονο μάρκετινγκ επιβάλλει το σωστό mix των προσφερόμενων καναλιών επικοινωνίας, είτε αυτό αποτελείται από τα παραδοσιακά μέσα, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, είτε από τα πιο σύγχρονα, όπως digital marketing και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η επιλογή αλλά και η τοποθέτηση στα κανάλια αυτά έχει πάντα άμεση σχέση με το κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε, τη στρατηγική της καμπάνιας, τους στόχους που καλείται να υπηρετήσει αλλά και το διαθέσιμο κονδύλι. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα, δίνουν τη δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης με το κοινό, αρκεί η επιχείρηση να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση, διευκρίνιση ή πληροφορία χρειάζεται ο δυνητικός πελάτης. Απαιτούν δηλαδή ετοιμότητα αλλά και ικανότητα άμεσης διαχείρισης, αφού διαμορφώνουν την εικόνα της εταιρείας σε πλήθος χρηστών. Οι digital καμπάνιες μπορεί να λειτουργήσουν είτε ως δευτερεύον μέσο για τη γνωστοποίηση ενός προϊόντος είτε να αποτελέσουν το κύριο κανάλι επικοινωνίας, αφού δίνουν τη δυνατότητα στοχοθέτησης (targeting) και τμηματοποίησης (segmentation) του κοινού με πολύ ακριβή τρόπο. Στην Carglass® φροντίζουμε να διαμορφώνουμε ένα αποτελεσματικό mix, ανάλογα με τις καμπάνιες που εκπονούμε είτε σε τοπικό είτε σε πανελλαδικό επίπεδο.

iw? Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Μ.Σ.: Η σωστή αξιολόγηση όλων των ενεργειών πρέπει να ξεκινάει από ξεκάθαρους στόχους, οι οποίοι πρέπει να προσδιορίζονται πριν την έναρξη οποιασδήποτε ενέργειας. Οι στόχοι μπορεί να ποικίλλουν, από αύξηση όγκου πωλήσεων σε χτίσιμο αναγνωρισιμότητας όσον αφορά σε εταιρικό επίπεδο ή καμπάνιες ενημέρωσης και εκπαίδευσης κοινού, που απαιτούν σαφώς πολύ περισσότερο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν συγκεκριμένα KPIs, τα οποία προκαθορίζονται, αλλά και εργαλεία μέτρησης για να διαπιστώσουμε την επιτυχία μιας ενέργειας. Στην Carglass® φροντίζουμε να κάνουμε πάντα τους σχετικούς υπολογισμούς για τα αναμενόμενα αποτελέσματα μιας καμπάνιας πριν την έναρξή της και να χτίζουμε τις βέλτιστες επικοινωνιακές στρατηγικές, που θα επιφέρουν το θεμιτό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, η αναμενόμενη αύξηση πωλήσεων θα πρέπει να δικαιολογεί την επένδυση που έχει γίνει, έτσι ώστε να βγάζει ένα θετικό αποτέλεσμα.

iw? Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Μ.Σ.: Η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση των σύγχρονων επιχειρήσεων, αφού έχει άμεση επίδραση στο μοντέλο λειτουργίας τους. Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), περίπου οι μισές επιχειρήσεις θεωρούν ότι οι ταχύτατες αλλαγές που συνοδεύουν την τεχνολογική εξέλιξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό συνιστούν τη μεγαλύτερη πρόκληση για αυτές.
Η ταχεία τεχνολογική εξέλιξη επηρεάζει τα μέγιστα τη συνολική λειτουργία των επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς, όπως για παράδειγμα στην προσέγγιση πελατολογίου (e-commerce), την άμεση εξυπηρέτηση αλλά και το κόστος, αφού εξασφαλίζει οικονομίες κλίμακας και επιφέρει άμεσα οικονομικά οφέλη.
Στην Carglass® ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής μας, και για τον λόγο αυτό επενδύουμε συνεχώς σε νέες τεχνολογίες, πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελάτη και τεχνικές εφαρμογές (app), έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε με ταχύτητα και ασφάλεια στις απαιτήσεις των συνεργατών και πελατών μας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» του Kariera.gr στην Τεχνόπολη Αθηνών

Η Carglass® έδωσε δυναμικά το "παρών" στις «Ημέρες Καριέρας» που διοργανώθηκαν από το Kariera.gr στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Oι Real Life Heroes της καθημερινότητας

Η CARGLASS® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αυξήθηκαν οι ενάρξεις ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο γ’ τρίμηνο 2024

Σε 27.106 ανήλθαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων (ενάρξεις λειτουργίας επιχειρήσεων) στη χώρα το γ’ τρίμηνο εφέτος, παρουσιάζοντας αύξηση

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ενεργειακό να μη γίνει αιτία για «λουκέτα» στην αγορά

Το μόνιμο άγχος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των επαγγελματιών, από την εποχή των μνημονίων έως και σήμερα, είναι αν στο τέλος του μήνα θα έχουν

Black Friday και ασφαλίσεις ηλεκτρικών συσκευών

Η προσωπική μας εμπειρία ήταν ότι η ασφάλιση χρειάζεται ακόμη και για ηλεκτρονικά μηχανήματα μικρής αξίας

Οι παράμετροι που καθόρισαν την επενδυτική συμπεριφορά των ασφαλιστικών εταιρειών στο γ’ τρίμηνο

Tρείς παράμετροι καθόρισαν την επενδυτική πολιτική των ασφαλιστικών εταιρειών κατά το γ' τρίμηνο 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Ιανουαρίου 2025

Τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Ιανουαρίου 2025 ανακοίνωσε ο e-ΕΦΚΑ. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες πληρωμής ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ μισθωτών και μη μισθωτών

Η “ακτινογραφία” των οικονομικών στοιχείων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Η ΕΑΕΕ ολοκλήρωσε την καταγραφή των συγκεντρωτικών οικονομικών στοιχείων 35 Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιήθηκαν στην Ελλάδα

Συντάξεις: “Μποναμάς” πριν τα Χριστούγεννα για εκατομμύρια συνταξιούχους

Πριν από τις εορτές των Χριστουγέννων θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις του Ιανουαρίου

Έκθεση φωτογραφίας “Frames Impression Emotions” του Τ. Παγώνη

Τα εγκαίνια της ενδιαφέρουσας έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο “Frames Impression Emotions” του Τάσσου Παγώνη θα πραγματοποιηθούν στην Gallery Art Space.

Αυξήθηκαν οι ενάρξεις ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο γ’ τρίμηνο 2024

Σε 27.106 ανήλθαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων (ενάρξεις λειτουργίας επιχειρήσεων) στη χώρα το γ’ τρίμηνο εφέτος, παρουσιάζοντας αύξηση