back to top
30.8 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Τέσσερα «κλειδιά» στα χέρια των ασφαλιστικών

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτρέπει στις ασφαλιστικές να προσδιορίσουν ποιος είναι ο πελάτης, να αντιληφθούν πού βρίσκεται, τι θέλει και µε ποιον τρόπο μπορούν να επικοινωνούν αποδοτικότερα με αυτόν, εξηγεί σε συνέντευξή του στο iw o Γιάννης Τσόγκρης, Head, Health & Insurance Commercial Segment. Μεταξύ των άλλων, ο Γιάννης Τσόγκρης παραθέτει το χαρτοφυλάκιο των λύσεων που παρέχει η SingularLogic στην ασφαλιστική αγορά, ενώ μιλά και για τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών, το κόστος τους και τον χρόνο απόσβεσής τους.

Συνέντευξη στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

Τι λύσεις έχει να προσφέρει η SingularLogic στην ασφαλιστική αγορά;

Η SingularLogic δραστηριοποιείται στην ασφαλιστική αγορά αρκετά χρόνια με μια εξαιρετική διείσδυση, παρέχοντας ένα εκτεταμένο portfolio λύσεων, που περιλαμβάνει front και back office εφαρμογές (ERP, claims management, HR etc.), συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence) καθώς και υπηρεσίες που αφορούν στην παροχή infrastructure και security services, web και mobile services, customer experience και digital marketing services (CRM, loyalty, campaigns etc.).

- Advertisement -

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή τους;

Οι λύσεις που προτείνουμε στην ασφαλιστική αγορά είναι πρωτοποριακές και αναβαθμίζουν τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου, χρησιμοποιώντας όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες (mobile, cloud, internet), με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας των εταιρειών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Έχετε λύσεις που είναι διαθέσιμες για cloud;

Υλοποιούμε λύσεις για το cloud, που βασίζονται σε ιδιοπαραγόμενες και διεθνείς πλατφόρμες, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών να κάνουν εξειδικευμένη τμηματοποίηση της αγοράς, να διεξάγουν με εύκολο τρόπο καμπάνιες, να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται την απόδοσή τους.

Υπάρχει δυνατότητα παραμετροποίησης του λογισμικού;

Οι επιχειρησιακές πλατφόρμες και εφαρμογές της SingularLogic διαθέτουν όλες εκείνες τις δυνατότητες και την προσαρμοστικότητα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εταιρειών, διαθέτοντας ισχυρή παραμετροποίηση αλλά και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης, παρέχοντας τη μέγιστη ευελιξία.

Με αυτά τα «εργαλεία» δίνεται η δυνατότητα λήψης αποφάσεων στα διευθυντικά στελέχη;

Στις σημερινές αντίξοες συνθήκες της αγοράς, η επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης αλλά πολλές φορές και η ίδια η επιβίωσή της εξαρτώνται από τις γρήγορες και σωστές αποφάσεις που λαμβάνει. Η εταιρεία μας διαθέτει συστήματα, τα λεγόμενα συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence), που συγκεντρώνουν και επεξεργάζονται δεδομένα από διάφορες πηγές της επιχείρησης, παρέχοντάς της γρήγορες πληροφορίες, που αξιοποιούνται από τα διευθυντικά στελέχη.

Τα οφέλη είναι προφανή, καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις, βελτίωση της οργανωτικής αποδοτικότητας, αξιοποίηση των IT δυνατοτήτων, ταχεία ανάπτυξη και συντομότερος χρόνος για την απόδοση κερδοφορίας.

Ποιο είναι το κόστος των λύσεων αυτών και πότε γίνεται η απόσβεση;

Το κόστος στην εποχή που διανύουμε σαφώς παίζει καθοριστικό ρόλο, αλλά ταυτόχρονα τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή αυτών των λύσεων είναι πάρα πολλά. Οι επενδύσεις στα πληροφοριακά συστήματα και τις νέες τεχνολογίες προσδίδουν «αξία» και κατά τεκμήριο «επιστρέφουν» πολλαπλά τα κεφάλαια που δαπανώνται, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιούν και οργανώνουν την καθημερινότητα των στελεχών που τα χρησιμοποιούν. Αυτό είναι το έμμεσο όφελος, που συνήθως είναι πολλαπλάσιο. Στη SingularLogic έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε το κόστος να μην αποτελεί εμπόδιο στην όποια επένδυση.

Έχετε κάτι να προσθέσετε;

Σήμερα η καινοτομία και η επένδυση σε νέες τεχνολογίες αποτελούν μονόδρομο για όλες τις επιχειρήσεις. Και για εμάς, ως εταιρεία τεχνολογίας, και για τους πελάτες μας. Οι νέες τεχνολογίες βοηθούν την επιχείρηση να μειώσει το κόστος της, να βελτιώσει την παραγωγικότητά της, να παρακολουθήσει αποτελεσματικά τον ανταγωνισμό της και να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της. Οι παραδοσιακοί τρόποι προσέγγισης των πελατών ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσδιορίσουν ποιος είναι ο πελάτης τους, να αντιληφθούν πού βρίσκεται, τι θέλει και µε ποιον τρόπο μπορούν να επικοινωνούν αποδοτικότερα με αυτόν.

Θεωρώ ότι για τις ασφαλιστικές εταιρείες είναι πολύ σημαντική αυτή η προσέγγιση. Εμείς, από την άλλη, ως εταιρεία με τεχνογνωσία και εμπειρία σε έργα, έχουμε τη δυνατότητα να εμβαθύνουμε στις ιδιαίτερες επιχειρηματικές ανάγκες αυτής της αγοράς και να υλοποιήσουμε με επιτυχία τα έργα που αναλαμβάνουμε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δ. Μπουζάνης: Πώς το COSMOTE Insurance κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα νέων σύγχρονων εφαρμογών και ψηφιακής οικονομίας είναι το COSMOTE Insurance. Απόρροια του ψηφιακού μετασχηματισμού, των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην ιδιωτική αγορά ασφάλισης και της πελατοκεντρικής προσέγγισης, το COSMOTE Insurance λανσάρισε φέτος τη νέα πλατφόρμα του.

4 στις 5 τράπεζες που σχεδιάζουν ή μεταφέρουν ήδη τα mainframes τους στο cloud κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς

Η μετάβαση των mainframes στο cloud αποτελεί ένα σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού, αλλά η αντιμετώπιση των θεμάτων διατήρησης ταλέντου και λειτουργικής πολυπλοκότητας θα είναι καθοριστικής σημασίας.

Νέες λύσεις και στρατηγικές συνεργασίες για το cloud-first χαρτοφυλάκιο της SAS

Αύξηση κατά 19% στα έσοδα cloud το 2021 και ιστορίες επιτυχίας σε μεγάλες εταιρείες διεθνώς.

Η Affidea επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Η εταιρεία υιοθετεί νέα λύση στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού για την αύξηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Κυρλάκης στην κάμερα του I.W.: «Η διαμεσολάβηση χρειάζεται στήριξη για να αντιμετωπίσει τη σημερινή κατάσταση»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Γ. Καραβίας στην κάμερα του I.W.: «Λύση για τους υποχρεωτικούς κινδύνους τα MGAs, άπαξ και υπάρξει συνεννόηση ΕΑΕΕ-ΣΕΜΑ»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Jefferies: Στα 90 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές το πρώτο εξάμηνο 2025

Υπερέβησαν τα 58 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 όσο και τον πενταετή μέσο όρο των 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Allianz: Μειωμένη τιμολόγηση στον κλάδο αυτοκινήτου και επαναφορά κάλυψης σεισμού στη Σαντορίνη

Ποια πακέτα αφορά η μειωμένη τιμολόγηση και υπό ποιες προϋποθέσεις

Σε ποιες αττικές παραλίες απαγορεύεται η κολύμβηση

13 οι ακατάλληλες περιοχές, σύμφωνα με την εγκύκλιο της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου