Του Βάιου Κρόκου
«Δίπλα στις ανάγκες των πελατών με στόχο να βγούμε όλοι ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από αυτήν την κρίση». Αυτό είναι το μήνυμα του Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή της MEGA Brokers κ. Τάσου Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος σημειώνει ότι είναι ανάγκη όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στην αγορά να σταθούν δυναμικά, ο καθένας από την πλευρά του, έναντι των προκλήσεων που έχει επιφέρει ο κορωνοϊός στην επαγγελματική και προσωπική καθημερινότητα μας.
Κάτι τέτοιο άλλωστε, έπραξε από την πρώτη στιγμή η διοίκηση της MEGA Brokers με εξαιρετικά αντανακλαστικά και την συμβολή της άρτιας μηχανογράφησης της εταιρείας.
Μιλώντας στο IW o κ. Τ. Χατζηθεοδοσίου επεσήμανε πως η εταιρεία έλαβε μέτρα άμεσα, μετακίνησε από την πρώτη στιγμή το προσωπικό να εργάζεται απομακρυσμένα, και αποφάσισε πως θα υποστηρίξει όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Η Mega Brokers δεν θα προχωρήσει σε καμία μείωση αποδοχών ή απόλυση προσωπικού και θα καταβάλει το δώρο Πάσχα 10 μέρες νωρίτερα όπως κάνει κάθε χρόνο. Επιπλέον, οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά μέσω τηλεργασίας και άλλων ψηφιακών εργαλείων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται πλέον μόλις 3 άτομα.
«Από την πρώτη στιγμή προτεραιότητα μας ήταν η στήριξη και η διασφάλιση της Υγείας των εργαζομένων και των συνεργατών σε συνδυασμό με την ομαλή συνέχιση των εργασιών» σημειώνει.
Στα πρώτα στοιχεία μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Χατζηθεοδοσίου, πέραν κάποιων εξαιρέσεων οι ανανεώσεις συμβολαίων λαμβάνουν χώρα κανονικά.
Να κρατήσουμε τον κλάδο μας ψηλά
Παράλληλα, στο μήνυμα του ο κ. Χατζηθεοδοσίου προτρέπει σε νέους τρόπους λειτουργίας – όσο είναι εφικτό – με στόχο τις λιγότερο δυνατές απώλειες και την έξοδο από την κρίση με νέες ικανότητες.
«Ίσως υπάρξει δυστοκία τον πρώτο καιρό στις νέες εργασίες, αλλά τώρα είναι η ευκαιρία να αυξήσουμε την επικοινωνία με τον πελάτη. Τώρα θα χρειαστεί τις δικές μας συμβουλές και τις λύσεις που προσφέρει η ασφάλιση αλλά και εμείς θα πρέπει να αφουγκραστούμε ακόμα περισσότερο τις ανάγκες του. Είναι μια ευκαιρία παράλληλα να αναπτύξουμε νέες ψηφιακές ικανότητες για την επόμενη μέρα, και πρέπει να δεσμευτούμε όλοι πως όταν περάσει αυτή η κρίση θα είμαστε πιο δυνατοί σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο» τονίζει ο κ. Χατζηθεοδοσίου σημειώνοντας πως ο κλάδος συνολικά πρέπει να κάνει υπερπροσπάθεια και να στοχεύσουμε όλοι μαζί να μείνουμε ψηλά και στη συνείδηση των καταναλωτών!