Ο στόχος της Μινέττα είναι η αυξανόμενη δημιουργία αξίας για τον συνεργάτη, και κατ’ επέκταση για τον ασφαλισμένο. Η ασφαλιστική στα βασικά προγράμματα αυτοκινήτου έχει συμπεριλάβει καλύψεις όπως το επίδομα ολοσχερούς καταστροφής οχήματος, από ατύχημα υπαιτιότητας του οδηγού ή λόγω φυσικών φαινομένων, επίσης την αστική ευθύνη μεταξύ συγγενών Α’ βαθμού, εφόσον και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην εταιρεία τονίζει σε συνέντευξη του στο περιοδικο IW o Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττa, Μανόλης Γκατζόφλιας.Η Μινέττα έχει υλοποιήσει σημαντικά έργα για τη δημιουργία αξίας σε πελάτες και συνεργάτες, μερικά από τα οποία είναι: η σταδιακή ενοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων της, η δημιουργία mobile application με πλήθος χρηστικών λειτουργιών για τον ασφαλισμένο και άλλα, που βρίσκονται εν εξελίξει.
Η προσήλωση της Μινέττα στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών την οδήγησε σε αναζήτηση σύγχρονων, πρακτικών για τον πελάτη, τρόπων εξόφλησης των συμβολαίων, όπως είναι η διαδικτυακή πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρείας, pay.minetta.gr.
Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου
-Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;
Ο κλάδος αυτοκινήτου, τα τελευταία χρόνια, λειτουργεί στη χώρα μας, πρωτίστως, σε μια λογική συνεχούς μείωσης των ασφαλίστρων. Εμείς στη Μινέττα, αν και έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να προσφέρουμε ακόμα πιο προσιτό ασφάλιστρο στον καταναλωτή, διατηρούμε ως μία από τις πιο βασικές μας προτεραιότητες την ουσιαστική ασφάλιση, μέσα από πλήθος καλύψεων, πέραν των υποχρεωτικών από τον Νόμο. Έτσι, ενδεικτικά, ακόμα και στα βασικά μας προγράμματα, έχουμε συμπεριλάβει καλύψεις όπως το επίδομα ολοσχερούς καταστροφής οχήματος, από ατύχημα υπαιτιότητας του οδηγού ή λόγω φυσικών φαινομένων, το οποίο ανέρχεται μέχρι και σε 6.000 ευρώ. Καλύπτουμε επίσης την αστική ευθύνη μεταξύ συγγενών Α’ βαθμού, εφόσον και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην εταιρεία μας. Αυτή η –πάγια– προσέγγισή μας της ουσιαστικής ασφάλισης είναι πλαισιωμένη από τη διαρκή στόχευση για άμεση και σωστή αποζημίωση. Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά το 2016 η εταιρεία κατέβαλε για αποζημιώσεις ποσό το οποίο ξεπέρασε τα 26 εκατ. ευρώ.
-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;
Η διαμεσολάβηση, γενικότερα, και το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας μας, ειδικότερα, είναι εξαιρετικά σημαντικός τομέας στην δραστηριότητά μας και εργαζόμαστε διαρκώς για τη συνεχή αναβάθμιση της σχέσης εταιρείας-δικτύου. Άλλωστε, η εταιρεία μας διαθέτει τα προϊόντα της αποκλειστικά μέσω του δικτύου συνεργαζόμενων διαμεσολαβητών.
Συγχρόνως, προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης του κοινού, αλλά και στην ανάδειξη του σημαντικότατου ρόλου του διαμεσολαβητή στις ασφαλιστικές υπηρεσίες που λαμβάνουν οι καταναλωτές. Στα παραπάνω πλαίσια εντάσσονται οι συνεχείς εκπαιδεύσεις των συνεργατών μας, η προσφορά ειδικά διαμορφωμένης πλατφόρμας για τη διαδικασία επαναπιστοποίησης, βάσει των προϋποθέσεων που έχει θέσει η Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς και η ένταξη προσφερόμενων υπηρεσιών τρίτων σε προνομιακό κόστος για τους συνεργάτες. Στη Μινέττα θέλουμε να κρατάμε πάντα «ανοικτή γραμμή» επικοινωνίας με τους διαμεσολαβητές, ώστε να «ακούμε» τις ανάγκες, τις ανησυχίες και τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της δραστηριότητάς μας.
-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;
Η προσήλωσή μας στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών δεν θα μπορούσε παρά να μας οδηγήσει και σε αναζήτηση σύγχρονων, πρακτικών για τον πελάτη, τρόπων εξόφλησης των συμβολαίων. Η διαδικτυακή πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρείας μας, pay.minetta.gr, η οποία μάλιστα πρωτολειτούργησε τον Ιούλιο του 2015, αμέσως μετά την επιβολή των capital controls, δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους να εξοφλήσουν, εύκολα και μέσω ασφαλούς τραπεζικού περιβάλλοντος, τα συμβόλαιά τους. Έτσι σήμερα είναι εφικτές, με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής αλλά και προπληρωμένης κάρτας, οι εξοφλήσεις συμβολαίων αυτοκινήτων, περιουσίας, αστικής ευθύνης, σκαφών αλλά και του κλάδου ατυχημάτων/ασθενειών, και μάλιστα με χρήση πιστωτικής σε έως και 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
-Είναι σημαντικό για τον πελάτη να αισθάνεται ότι βελτιώνεται η εμπειρία του σε σχέση με την ασφαλιστική εταιρεία που τον καλύπτει. Έχουν γίνει κάποια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση;
Κάθε σύγχρονη, δραστήρια εταιρεία, όπως η Μινέττα, οφείλει στρατηγικά να στοχεύει στην ολοένα και αυξανόμενη δημιουργία αξίας για τον συνεργάτη, και κατ’ επέκταση για τον ασφαλισμένο, ακόμα και πέρα από τα στενά ασφαλιστικά πλαίσια. Κάτι τέτοιο στις μέρες μας προϋποθέτει και σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων.
Η εταιρεία μας έχει ήδη υλοποιήσει αρκετά έργα σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως η σταδιακή ενοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων της, η δημιουργία mobile application με πλήθος χρηστικών λειτουργιών για τον ασφαλισμένο, ιδιαίτερα σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και πλήθος ακόμα έργων, που βρίσκονται σε τελικό στάδιο ή υπό διερεύνηση.
Πέρα όμως από το τεχνολογικό κομμάτι, στην πράξη, προσπαθούμε διαρκώς να ενισχύουμε το όφελος για τον ασφαλισμένο, με επιπλέον χρήσιμες παροχές για τον καταναλωτή, χωρίς επιπρόσθετο κόστος, όπως η κάρτα προνομίων Μινέττα και το ετήσιο τσεκάπ με κάθε συμβόλαιο αυτοκινήτου αλλά και περιουσίας, προσφέροντας έτσι μερικά ακόμη χρήσιμα «εργαλεία» στον διαμεσολαβητή.
Γιατί –όπως συχνά επισημαίνουμε– η ασφάλιση για όλους εμάς στη Μινέττα δεν είναι µια απλή συναλλαγή. Είναι ανθρώπινη σχέση.