back to top
31.7 C
Athens
Τετάρτη 6 Αυγούστου 2025

Τι κάνει την ασφαλιστική αγορά ιδιαίτερα επιρρεπή στο digital marketing;

Του Γιώργου Αναγνωστόπουλου, ιδρυτή και CEO της Socialab

Η οικονομική κρίση εδώ και χρόνια είναι και μια κρίση αξιών. Καθώς ο κοινωνικός ιστός μέρα με τη μέρα αποδυναμώνεται, το ίδιο συμβαίνει και στις αξίες που έχουν συνδεθεί με εμπορικά σήματα τα οποία εμπιστεύεται το καταναλωτικό κοινό. Οι Έλληνες έχουν ολοένα μεγαλύτερη ανάγκη για ασφάλεια, αλλά την ίδια στιγμή αδυνατούν οικονομικά να επενδύσουν στην ασφάλιση ακόμα και της καθημερινής τους ρουτίνας, πόσο μάλλον να ασφαλίσουν κάτι σημαντικό όπως την υγεία τους.

- Advertisement -

Τι έχουν, όμως, όλα αυτά να κάνουν με το ψηφιακό marketing;

Θα σας πω το ιστορικό μου με τον ασφαλιστή μου. Με το Δημήτρη ήμασταν κολλητοί και συμφοιτητές στα ’90s. Γνωρίζει καλά ότι ήμουν από τους πρώτους που είχα πρόσβαση στο Internet στην Ελλάδα και ότι είχα ξεκινήσει τα πρώτα online επιχειρηματικά μου βήματα το 1994 με ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, το πρώτο της Ελλάδας. Και παρόλα αυτά, δεν έχω γυρίσει στο μοντέλο Direct ακόμα.

- Advertisement -

Ο Δημήτρης, σήμερα, έχει ασφαλιστικό γραφείο στον Πειραιά. Είμαι πελάτης του για τα πάντα. Αυτοκίνητο, σπίτι, εταιρεία, υγεία, ακόμα και νομική κάλυψη.

Ως άνθρωπος της γενιάς μου, ξέρω ότι πάρα πολλοί προτιμούν να αγοράζουν ασφάλιση για τις πιο καθημερινές τους ανάγκες, με πρώτο το αυτοκίνητο, online. Εκεί είναι εύκολο να συγκρίνεις τιμές, μπορείς να το κάνεις στον ελεύθερο χρόνο κάποιο βράδυ στο σαλόνι σου, πληρώνεις και ξεσκάς χωρίς να μιλήσεις με άνθρωπο.

Εγώ όμως, αν και είμαι πολύ digital στις περισσότερες επιλογές μου, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι παραγγέλνω φαγητό κάθε μέρα από έξω αλλά μόνο ηλεκτρονικά και όχι τηλεφωνικά, ακόμα δεν έχω γυρίσει την ασφάλισή μου online.

Και ο λόγος είναι ότι, ενώ παροτρύνω άλλους να το κάνουν, είναι πως έχω πολύ μεγάλη πελατειακή πίστη στον Δημήτρη, γιατί κάποια στιγμή όταν μου παρουσιάστηκε ένα πιθανόν σημαντικό θέμα στην υγεία μου ο Δημήτρης φρόντισε να μιλήσω την επόμενη μέρα με Έλληνα γιατρό που διδάσκει στο Harvard και μόνο τότε καθησυχάστηκα πως δεν είχα τίποτα σοβαρό. Σε διαφορετική περίπτωση, έπρεπε να κάνω ένα δύσκολο χειρουργείο ακόμα και για διάγνωση.

Δεν ξέρω ότι μου κοστίζει παραπάνω ο Δημήτρης από οποιοδήποτε άλλο Direct μοντέλο; Φυσικά και το γνωρίζω! Αλλά, για την ώρα, μπορώ να αντέξω την οικονομική διαφορά.

Είμαι όμως η εξαίρεση. Με τον καιρό, ολοένα και περισσότεροι θα γυρίζουν στην ηλεκτρονική επιλογή ασφάλισης. Πρώτα για το αυτοκίνητο, μετά για το σπίτι και τέλος για την υγεία.

Και επειδή ο ρόλος της ασφαλιστικής εταιρείας αλλά και του ασφαλιστικού πράκτορα θα αλλάζει συνεχώς, πρέπει τα στελέχη του κλάδου που θέλουν να είναι ανταγωνιστικά να είναι ενημερωμένα για το τι μπορούν να επιτύχουν και πώς να φροντίσουν να είναι εκμοντερνισμένοι στην επικοινωνία τους.

Γίνεται λοιπόν ολοένα και πιο σημαντικό να γνωρίζουμε εργαλεία όπως το Google και το Facebook, μεθόδους επικοινωνίας όπως είναι το email και το smartphone, αλλά και στρατηγικές όπως είναι το disintermediation και το reintermediation.

Γι αυτό το λόγο δημιουργήσαμε μαζί με το ΕΙΑΣ και το ALBA το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING FOR INSURANCE PROFESSIONALS, στο οποίο θα εκπαιδεύσουμε αποκλειστικά στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο. Θα διδάξουμε τα εργαλεία της αγοράς και θα συζητήσουμε μαζί στον ίδιο χώρο για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η ψηφιακή εποχή στο marketing των επιχειρήσεων στον κλάδο της ασφάλισης.

Τόσο εγώ όσο και τα άλλα στελέχη της Socialab που διδάσκουμε στο σεμινάριο αυτό θα σας πούμε πολλά μέσα από τα -συνδυαστικά- 45 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στο digital marketing για επιχειρήσεις.

Για πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ΕΙΑΣ. Οι εγγραφές έχουν ήδη αρχίσει και υπάρχει αυστηρό ανώτατο όριο στον αριθμό συμμετοχών λόγω υποστήριξης του προγράμματος από ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ.

 

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος έχει 22 χρόνια εμπειρία στο digital marketing στην Ελλάδα, στη Μεγάλη Βρετανία και στις ΗΠΑ. Είναι ιδρυτής και CEO της Socialab, μιας διαφημιστικής εταιρείας με πρωταρχικό focus τον πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον. Ξεκινώντας από ένα άτομο, η Socialab σήμερα απασχολεί 40 στελέχη και συνεργάζεται ενεργά με 45 εθνικά και παγκόσμια εμπορικά σήματα.

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος θα είναι ο υπεύθυνος και ένας από τους εισηγητές του εκπαιδευτικού προγράμματος «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals», που διοργανώνει από 18 Οκτωβρίου το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) σε συνεργασία με το ALBA και τη Socialab. 

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων 2024-25 ΣΕΒ – Alba «Μαζί στη Γνώση»

Η τεχνογνωσία της Google συνδυάζεται με την εφαρμοσμένη θεωρητική γνώση που παρέχεται από το τμήμα Executive Development του Alba Graduate Business

Μετουσιώνοντας την Παράδοση σε Ανταγωνιστικότητα και Καινοτομία

2o Ετήσιο Συμπόσιο του Κέντρου Αριστείας ΣΕΒ στη Δημιουργική Ηγεσία.

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Webinar EEA – ΕΙΑΣ, Πέμπτη 9 Ιουλίου: «Digital Marketing & Social Media Communications» – Ελεύθερη συμμετοχή

Με την ισχυρή συνεργασία του ΕΙΑΣ το ΕΕΑ αυτή την φορά έχει διοργανώσει 3 webinar εκ των οποίων το 1ο θα γίνει αύριο Πέμπτη 9 Ιουλίου. Το θέμα επίκαιρο καθώς αφορά στην «Εισαγωγή στο Ψηφιακό Marketing και στην Προβολή δια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Digital Marketing & Social Media Communications».

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αγορά Ιδιωτικής Υγείας και Ασφάλισης: Τι αποκαλύπτει η τελική Έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Η υπερφόρτωση του ΕΣΥ οδηγεί σε άνοδο τα ασφάλιστρα υγείας, αλλά το ιδιωτικό σύστημα δεν πρέπει να αποτελεί προϊόν πολυτελείας

Άμεση ενεργοποίηση της αυτόματης εγγραφής ανηλίκων στον προσωπικό παιδίατρο ζητά ο ΙΣΑ

Οι γιατροί τονίζουν ότι η μη εφαρμογή της διαδικασίας θίγει την υπόστασή τους αλλά και την πρόσβαση των παιδιών στις υπηρεσίες που δικαιούνται

Η Allianz αποθεώνει τον Εμμανουήλ Καραλή: 6,08 μ. και Νο4 στην ιστορία του επί κοντώ!

Η Allianz με το μήνυμα #WeSecureYourFuture αντικατοπτρίζει την πορεία ενός αθλητή που με αφοσίωση χτίζει το μέλλον του χωρίς όρια

Solvency ΙΙ: Τεχνικές πληροφορίες για τα άνευ κινδύνου επιτόκια από την EIOPA

Η EIOPA δημοσιεύει σε μηνιαία βάση τις σχετικές πληροφορίες μέσω ειδικής ενότητας στον ιστότοπό της

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%