back to top
15.4 C
Athens
Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025

Generali: “Innovation” και “Human Touch”, τα δομικά στοιχεία της λειτουργίας

του Παναγιώτη Βασιλόπουλου, Chief Insurance Officer, Generali

Παρά το γεγονός ότι η συζήτηση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια, η ένταση με την οποία γίνεται αυτήν την στιγμή στον ασφαλιστικό χώρο καταδεικνύει τον αγώνα δρόμου των οργανισμών να συμπορευθούν με τις εξελίξεις. 

- Advertisement -

Αναμφίβολα, η έλευση της πανδημίας υπήρξε επιταχυντής της πορείας προς την ψηφιοποίηση. Η επιβολή των υγειονομικών περιορισμών απαίτησε την άμεση μετάβαση σε ένα αμιγώς ψηφιακό περιβάλλον, με σκοπό την εξασφάλιση της επιχειρησιακής συνέχειας των εταιρειών, τη διασφάλιση της προστασίας της υγείας του κοινού και ταυτόχρονα την ικανοποιητική εξυπηρέτησή του. 

Για την Generali η δημιουργία ενός πλήρως ψηφιοποιημένου πλαισίου, που θα ελαχιστοποιεί τους χρόνους ανταπόκρισης, θα προσφέρει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και θα δίνει στον ασφαλισμένο τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση από όπου κι αν βρίσκεται, υπήρξε βασική επιδίωξη του οργανισμού. 

- Advertisement -

Ο μετασχηματισμός της εταιρείας προς αυτήν την κατεύθυνση τέθηκε πολύ νωρίς στο επίκεντρο της αναπτυξιακής της στρατηγικής, με ζητούμενο την παροχή μιας υψηλού επιπέδου ασφαλιστικής εμπειρίας για τους πολίτες, η οποία δεν θα περιορίζεται απλώς στην προσφορά σύγχρονων ασφαλιστικών λύσεων, αλλά θα διατρέχει κάθε έκφανση της ζωής του ασφαλισμένου. Με τον τρόπο αυτό η Generali δεν θα αποτελεί απλώς μια ασφαλιστική εταιρεία που αποζημιώνει βάσει συμβολαίου, αλλά είναι ένας πραγματικός συνοδοιπόρος για τους ασφαλισμένους της. 

Για να φτάσουμε όμως σε αυτό το σημείο απαιτήθηκε μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο προσέγγισης του όλου εγχειρήματος. Μια πιο ουσιαστική και ολιστική στρατηγική διαχείριση, που έπαψε να συνδέει τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό αποκλειστικά με την τεχνολογία, την ίδια στιγμή που άρχισε να αναζητά το σημείο τομής μεταξύ των ανθρώπινων αναγκών, των επιχειρηματικών στόχων και των ευεργετημάτων της καινοτομίας. 

Εν συντομία, πρόκειται για έναν συνδυασμό “Innovation” και “Human Touch”, κάτι για το οποίο μιλάμε συχνά και αποτελεί δομικό στοιχείο της λειτουργίας μας, παραμένοντας απολύτως εναρμονισμένο με την ευρύτερη επιχειρηματική μας στρατηγική. 

Επομένως, όλο αυτό συνέβη γιατί κατανοήσαμε πολύ νωρίς ότι η εισαγωγή των ψηφιακών τεχνολογιών στη λειτουργία μιας εταιρείας δημιουργεί, ασφαλώς, νέα επιχειρηματικά μοντέλα και νέες ροές εσόδων, η επιτυχία, ωστόσο, της όλης προσπάθειας κρίνεται από τον βαθμό αποτελεσματικότητας και τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα που προκύπτουν ώστε να οδηγούν τις εξελίξεις στον τομέα τους. 

Η Generali, χάρις στην τεχνογνωσία των ανθρώπων της είναι, σήμερα, σε θέση να εφαρμόζει μια τεράστια γκάμα εργαλείων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), τα υπολογιστικά νέφη (clouds), το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (ΙοΤ), προς όφελος των ασφαλισμένων της, εξασφαλίζοντας την ορθή διαχείριση των δεδομένων και επιτυγχάνοντας εξαιρετικές επιδόσεις ανταπόκρισης στις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται. 

Σε αυτό το πλαίσιο, υλοποιήθηκε μια σειρά καινοτόμων σχεδιασμών προς κάθε κατεύθυνση. Δημιουργήσαμε το Life On, ένα ψηφιακό Οικοσύστημα Υπηρεσιών Φροντίδας & Υγείας που αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο των ατομικών και οικογενειακών ασφαλίσεων, σχεδιάσαμε την ψηφιακή πλατφόρμα MyGenerali, ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο εξυπηρέτησης που δίνει στους ασφαλισμένους δυνατότητα πρόσβασης στην πλήρη ασφαλιστική τους εικόνα είτε μέσω υπολογιστή είτε μέσω εφαρμογής κινητού τηλεφώνου, αναπτύξαμε την πλατφόρμα OneView, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο της δουλειάς των ασφαλιστικών πρακτόρων που συνεργάζονται με την Generali, και, ασφαλώς, η τεχνολογική εμπειρία και κατάρτιση των ανθρώπων της Generali σε συνδυασμό με τις ψηφιακές δυνατότητες της εταιρείας υπήρξαν καθοριστικά στοιχεία για να ανταποκριθούμε σε μία ακόμη πρόκληση: στην υλοποίηση του integration που απαιτήθηκε μετά την εξαγορά της ΑΧΑ Ασφαλιστικής. 

Ο συνδυασμός καινοτομίας και τεχνογνωσίας που είχε αποκτηθεί και κατακτηθεί τα προηγούμενα χρόνια οδήγησε σε ταχύτατες και απαιτητικές υλοποιήσεις εντός των προβλεπόμενων χρόνων, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη ροή των εργασιών και την ομαλή μετάβαση σε έναν ενιαίο οργανισμό. 

Σήμερα, η εταιρεία προχωρά με δυναμικά βήματα και ηγείται των εξελίξεων στον ασφαλιστικό χώρο. Η στρατηγική της να αποτελέσει Lifetime Partner των ασφαλισμένων της δεν αποτελεί απλώς μια σύγχρονη προσέγγιση, αλλά αλλαγή παραδείγματος. Η τεχνολογία και η καινοτομία έχουν υπάρξει αρωγοί αυτής της προσπάθειας. 

Ωστόσο, δεν μπορούν παρά να συμπορεύονται με την ενσυναίσθηση που προσδίδει το ανθρώπινο στοιχείο, καθώς η προσωποποιημένη παροχή φροντίδας είναι κομμάτι του DNA ενός ανθρωποκεντρικού οργανισμού όπως η Generali.

Σχετικές δημοσιεύσεις

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Ξεκινά το μεγάλο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της Generali – Στόχος η ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους

Συμφωνία με την Goldman Sachs για την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου - Στη Euronext Μιλάνου οι συναλλαγές

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

ATHEX Small Cap Conference: Επενδυτικό συνέδριο από το ΧΑ στις 5 Νοεμβρίου

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, υψηλόβαθμα στελέχη των εισηγμένων εταιρειών θα έχουν Β2Β συναντήσεις με αναλυτές και θεσμικούς επενδυτές

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου ΓΣ και εκλογές στην ΕΑΕΕ

Η Ένωση καλεί τα μέλη της στην Αίθουσα «Ναπολέων Σουκατζίδης» της ΕΛΕΠΑ στις 16.00 - Οι προϋποθέσεις συμμετοχής στις εκλογές